;
coinex

دوجی وی مکس (Doogee V Max) با بزرگترین باتری جهان عرضه می‌شود

به‌زودی به‌نظر باید منتظر رونمایی رسمی از یک گوشی قدرتمند با نام دوجی وی مکس با یک باتری عظیم و پربازده از سوی شرکت چینی Doogee باشیم.

شرکت چینی Doogee قصد معرفی گوشی قدرتمندی به نام Doogee V Max را دارد که مجهز به باتری شگفت‌انگیزی است و با یک بار شارژ امکان کار کردن تا 2300 ساعت را خواهد داشت. بر اساس برخی شایعات باید منتظر رونمایی از این گوشی در ماه جاری میلادی باشیم.

این گوشی با یک بار شارژ توانایی انجام تا 25 ساعت بازی، 35 ساعت استریم، 80 ساعت موسیقی و 109 ساعت تماس تلفنی را دارد. قابلیت جالب دیگر این گوشی قدرتمند، ویژگی شارژ معکوس آن بوده که به کاربر توانایی استفاده از گوشی اندرویدی خود به عنوان پاوربانک جهت شارژ سایر دستگاه‌ها را ارائه می‌کند.

بیشتر بخوانید: گوشی Cat S75 با ارتباط ماهواره‌ای دو طرفه و تراشه مدیاتک معرفی شد

مشخصات گوشی قدرتمند دوجی وی مکس

باتوجه به ابعاد بسیار بزرگ باتری 22 هزار میلی‌آمپر ساعتی گوشی دوجی وی مکس، نیاز به یک شارژر سریع 33 واتی به شدت برای آن ضروری بوده است. افزون بر باتری قدرتمند آن، این گوشی مجهز به پردازنده پرچم‌دار مدیاتک Dimensity 1080 خواهد بود که  از طریق فناوری فرآیند 6 نانومتری TMSC جهت بهبود بهره‌وری انرژی به تولید رسیده است.

گوشی قدرتمند دوجی همراه  با یک رم بزرگ 20 یا 12 گیگابایتی عرضه خواهد شد که تا میزان 8 گیگابایت رم نیز قابل ارتقا خواهد بود. علاوه‌براین گوشی مذکور با ظرفیت ذخیره‌سازی پایه 256 گیگابایتی ارائه خواهد شد که با توجه به امکان استفاده از کارت حافظه جانبی microS تا 2 ترابایت هم قابل افزایش خواهد بود. نمایشگر این گوشی 6.58 اینچی و با کیفیت نمایش FHD+ خواهد بود. همچنین پوشش ضد خش آن از شیشه Corning Gorilla ساخته شده است.

دوجی وی مکس

این گوشی در زمینه دوربین هم قابلیت‌های بالایی دارد. این گوشی با دوربین پشتی سه‌گانه آن با سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی سامسونگ HM 2 لنز دید در شب 20 مگاپیکسلی سونی IMX 350 با توانایی عکس‌برداری و فیلم‌برداری در تاریکی مطلق و سنسور 16 مگاپیکسل فوق عریض با عملکرد فوکوس خودکار برای تصویر و میدان دید 130 درجه در کنار دو چراغ مادون قرمز و دوربین جلو 32 مگاپیکسلی سونی عرضه خواهد شد.

همچنین این گوشی دارای گواهی‌های IP 68 و IP 69 K، گواهینامه MIL-STD-810 H، حسگر اثر انگشت در کناره و دو سیم‌کارت نانو است. طبق برنامه عرضه گوشی V Max باید منتظر ارائه آن با قیمت اولیه 330 دلار در پلتفرم‌های AliExpress و Doogeemall باشیم.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص مشخصات گوشی قدرتمند دوجی وی مکس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    من 2 روزه دارم اطلاعات فنی گوشی رو مرور میکنم اگر گیمرنیستید و بیشتر کاربرمعمولی جهت شبکه های مجازی -تماس-پیام-فیلم دیدن-عکاسی- اونم درشب هستید و اهل مسافرت و تفریح هستید بهترین گزینه این گوشیه -بالاترین عمرباتری گوشی موبایل دردنیا تا به امروز رو داره بدون نیاز به شارژر تا یکهفته- حافظه ذخیره سازی خوب و بالا-نمایشگر خوب با استقامت بالا ودرکل همه چیزتموم- من منتظرم بیاد توبازار بخرمش

    پاسخ

    اینو بگیری انگار ی آجر گرفتی دستت با خودت اینورو اونور میکشی

    پاسخ

    اره، واسه تو ک 40 کیلو وزنته واقعا هم این گوشی مثل آجر میمونه 🤣🤣

    پاسخ