;
coinex

بهترین اپلیکیشن باربری و سامانه باربری در ایران را بشناسید

انتخاب بار مناسب و برقراری ارتباط با شرکت‌های حمل بار از دغدغه‌های رانندگان محسوب می‌شود. اپلیکیشن اعلام بار راه مناسب حل تمام این مشکلات است. با استفاده از برنامه می‌توانید از بار تریلی کمپرسی نیز مطلع شوید. این اپلیکیشن امکان دسترسی آسان به شرکت‌های حمل بار را فراهم کرده است.

رانندگان قهرمان جاده‌ها‌ هستند، حمل و نقل آسان و ایمن حق آن‌هاست. هیچ مشکلی نباید بر سر راه رانندگان قرار گیرد. از این رو جهت فراهم‌سازی بهترین شرایط، اپلیکیشن باربری برای شرکت‌های حمل و نقل و رانندگان طراحی شده است. در واقع این سامانه انتخاب طلایی برای آن‌ها محسوب می‌شود. انتخاب آسان بار، پیگیری رانندگان توسط صاحبان کالا، درخواست استعلام بارنامه تنها بخشی از خدمات این اپلیکیشن محسوب می‌شوند. مقاله پیش رو را مطالعه کنید تا پیرامون فواید راه‌اندازی اپلیکیشن اعلام بار اطلاعات بیشتری کسب کنید.

چه مشکلاتی باعث شکل‌گیری سامانه اعلام بار اینترنتی شد؟

در زمان قدیم که سامانه باربری آنلاین هنوز طراحی نشده بود، رانندگان مجبور بودند برای پیدا کردن بار مورد نظر خود به پایانه‌های شهر خود مراجعه کنند. در آن مکان نیز به دلیل جمعیت بالای رانندگان، احتمال پیدا کردن بار مناسب بسیار پایین بود. از طرف دیگر صاحبان کالا نیز با مشکلاتی زیادی مواجه بودند. در بعضی مواقع صاحبان بار به دلیل تعداد کم راننده ناچار بودند هزینه سنگینی جهت کرایه خودرو حمل کالا پرداخت کنند. در حال حاضر با طراحی اپلیکیشن باربری آنلاین شرکت‌های حمل و نقل با سرعت بالاتر و هزینه کمتر خودرو مورد نظر خود را انتخاب خواهند کرد.

سامانه اعلام بار چیست؟

شما هم جزو رانندگانی هستید که مشکل پیدا کردن بار مورد نظر خود را دارید؟ به جای جستجو در فضای اینترنت جهت پیدا کردن راهکار مناسب، از سامانه اعلام بار استفاده کنید. این برنامه تمامی مشکلات شما را رفع خواهد کرد. کافی است اپلیکیشن اعلام بار را روی گوشی هوشمند خود نصب کنید. با استفاده از اپلیکیشن می‌توانید از اعلام بار تریلی کمپرسی نیز مطلع شوید.

سامانه اعلام بار

رانندگان با فعال‌سازی موقعیت مکانی خود قادر خواهند بود حمل و نقل بار نزدیک خود را مشاهده کنند. همچنین می‌توانند در هر موقع از شبانه‌روز بار مورد نظر خود را انتخاب کنند و بارگیری انجام دهند. از دیگر کاربرد برنامه باربری این است که رانندگان را از سردرگمی در بین شرکت‌های مختلف حمل و نقل نجات می‌دهد. کلیه شرکت‌های مرتبط با باربری نیز می‌توانند در این سامانه اعلام بار کرده و از انواع خدمات آن استفاده کنند.

نحوه اعلام بار تریلی از نوع کمپرسی چگونه است؟

جهت اطلاع از اعلام بار تریلی کمپرسی راه‌های گوناگونی وجود دارد. در این زمینه می‌توانید از شرکت‌های حمل و نقل بار راهنمایی بگیرید، اما انجام این کار با توجه به شهری که در آن مستقر هستید بسیار وقت‌گیر خواهد بود. واضح است که شهرهای پرجمعیت به تریلی کمپرسی نیاز بیشتری خواهند داشت.

یکی از ساده‌ترین راه‌ها جهت اطلاع از اعلام بار تریلی از نوع کمپرسی، استفاده از اپلیکیشن است. در این راستا اپلیکیشن ترابرنت جهت سهولت برقراری ارتباط بین صاحبان بار و رانندگان تریلی راه‌اندازی شده است. شرکت‌های حمل و نقل با نصب این برنامه قادر خواهند بود راننده مورد نظر خود را انتخاب کنند و حمل بار را به او بسپارند.

چرا سامانه اعلام بار آنلاین را باید انتخاب کنیم؟

سامانه اعلام بار آنلاین (آنلاین بار، جاده و…)، جهت حل بسیاری از مشکلات رانندگان طراحی شده است. سامانه اعلام بار سراسری از حضور فیزیکی رانندگان در سالن‌های شلوغ اعلام بار جلوگیری خواهد کرد. همچنین برای کلیه شرکت‌های حمل و نقل امکان ثبت نام رایگان را فراهم کرده است، از این رو می‌توانند به راحتی با رانندگان زیادی ارتباط برقرار کنند.

سامانه اعلام بار آنلاین

رانندگان نیز با استفاده از سامانه باربری قادر خواهند بود از تعداد فراوانی اعلام بار مطلع شوند و با اطمینان خاطر شرکت باربری مورد نظر خود را انتخاب و حمل بار را رزرو کنند. از دیگر فواید استفاده از سامانه اعلام بار می‎توان موارد زیر را نام برد:

  • نصب رایگان برنامه برای رانندگان و شرکت‌های باربری
  • امکان انتخاب بار براساس نوع ماشین
  • رزرو بار به صورت دائمی
  • حذف کمیسیون واسطه‌گری بین شرکت باربری و رانندگان
  • پیدا کردن بار مورد نظر در کمترین زمان

جمع‌بندی

اپلیکیشن‌های متنوعی جهت اعلام بار سراسری شرکت‌های حمل و نقل وجود دارد. انتخاب بار در هر ساعت از شبانه‌روز و رزرو بار برگشت تنها بخشی از فواید سامانه اعلام بار اینترنتی است. پایانه‌های باربری نیز با به کاربردن این اپلیکیشن به آسانی قادر خواهند بود راننده مورد نظر خود را انتخاب و حمل بار را بر عهده او بگذارند. در نتیجه با استفاده از برنامه باربری آنلاین تمامی شرکت‌های حمل بار راننده خواهند داشت و رانندگان نیز بدون بار نخواهند ماند. به نظر شما نصب سامانه اعلام بار اینترنتی در ایران چه فواید دیگری برای رانندگان و شرکت‌های حمل بار دارد؟

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر