;
coinex

مقایسه سرعت گلکسی S23 اولترا و آیفون 14 پرو مکس ؛ کدام سریعتر است؟ [+ویدیو]

مقایسه سرعت گلکسی S23 اولترا و آیفون 14 پرو مکس شاید جایی باشد که بالاخره گلکسی اس 23 بتواند خودی نشان دهد!

کانال یوتیوب مشهور و صاحب‌نام “PhoneBuff” با استفاده از یک نوع ربات خاص به مقایسه سرعت گلکسی S23 اولترا و آیفون 14 پرو مکس پرداخته است تا نشان دهد که کدام پرچمدار سرعت بیشتری در باز کردن اپلیکیشن‌ها دارد. هردوی این گوشی‌ها بهترین‌های برند خود محسوب می‌شوند که ویژگی‌های خاص خود را نیز دارند. اما در ویدئوی زیر فقط سرعت این دو گوشی در باز کردن اپلیکیشن‌ها را خواهید دید.

بیشتر بخوانید: گیک‌بنچ 6: آیفون 14 پیشکش، گلکسی S23 اولترا از ردمجیک 8 پرو هم ضعیف‌تر است!

مقایسه سرعت گلکسی S23 اولترا و آیفون 14 پرو مکس

گلکسی S23 اولترا قدرتمندترین پرچمدار سامسونگ است و آیفون 14 پرو مکس هم بهترین آیفون تا به امروز محسوب می‌شود. اما این دو پرچمدار در برابر یکدیگر چه عملکردی از خودشان نشان می‌دهند و کدام‌ یک از آن‌ها سریع‌تر هستند؟

اگرچه این گوشی‌های هوشمند از دو دنیای متفاوت هستند و یکی سیستم‌عامل اندروید را اجرا می‌کند و دیگری iOS، اما اگر کاربری به‌دنبال بهترین‌ها باشد، باید یکی از آن‌ها را بخرد. علاوه‌براین، همیشه مقایسه عملکرد گوشی‌های سامسونگ و آیفون جذابیت مخصوص به خودش را داشته است.

برای مقایسه سرعت پرچمدارهای اپل و سامسونگ، کانال یوتوب PhoneBuff به سراغ آن‌ها رفته است و با استفاده از یک ربات، بررسی‌اش را انجام داده که در ویدیوی زیر آن را مشاهده می‌کنید.

این اولین‌باری نیست که PhoneBuff پرچمدارهای مختلف اندرویدی را در برابر آیفون‌های اپل قرار می‌دهد، بااین‌حال برای نخستین‌بار در سه سال گذشته یک گوشی اندرویدی توانسته است آیفون را در دور اول شکست دهد. گلکسی S23 اولترا در دور اول این مقایسه، عملکردی بالاتر از آیفون 14 پرو مکس از خودش نشان داده است.

درحالی‌که این اختلاف در دور اول اندک است، باز هم یک موفقیت برای پرچمدار سامسونگ به‌حساب می‌آید. گلکسی S23 اولترا دور اول را در مدت 01:54.31 به پایان می‌رساند، درحالی‌که این زمان برای آیفون 14 پرو مکس به 01:55.67 می‌رسد.

در ادامه برنامه‌های قبلی دوباره روی هر دو دستگاه باز می‌شوند که در این دور، آیفون 14 پرو مکس برنده میدان است. البته باز هم با اختلاف اندک و کمتر از 2 ثانیه روبه‌رو هستیم. درنهایت برنده کلی این رقابت، نماینده اپل با اختلاف چندین میلی‌ثانیه است.

گلکسی S23 اولترا به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 اورکلاک شده و اختصاصی مجهز شده است و 12 گیگابایت رم دارد. در مقابل آیفون 14 پرو مکس از چیپ A16 Bionic و 6 گیگابایت رم بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره مقایسه سرعت گلکسی S23 اولترا و آیفون 14 پرو مکس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    مقایسه سرعت اصلا مهم نیست که کدوم یک میلی ثانیه سریعتر یا کندتر هست.
    شما یکم دقت کن.میبینی آیفون با رم 6 گیگ به همون اندازه سامسونگ با رم 12 قوی هست.تازه این رم 6 رو گذاشتن تا سری 14 یه فرقی با سری 13 و 12 داشته باشه و اگرنه همون مقدار رم 4 گیگ بطور عالی جواب گو هست. آیا سامسونگ s23 با رم 4 گیگ یا 6 گیگ باز هم میتونه رقابت کنه.
    آیفون در آلیاژ بدنه از تیتانیوم استفاده کرده که اصلا با شیشه و پلاستیک سامسونگ قابل مقایسه نیست.
    آیفون چندین سال در دوربین از لنز 12 مگاپیکسل استفاده میکرد که هیچ کدوم از برند های دیگه با لنز های 100 مگاپیکسلی رقیبش نبودن.در سری 14 مخاظر شرایط بازار مجبور شد از 48 مگاپیکسل استفاده کنه.ثبت جزئیات و ثبت رنگ ها به طوری که نزدیک به واقیت باشه از قدرت های لنز های آیفون هست.برند های دیگه با کلی کلک های نرم افزاری و روتوش اتوماتیک عکسها سعی میکنند ولی باز هم نمیتونند به آفون برسند

    پاسخ

    سامسونگ هرچی زور زد ب آیفون نرسید
    این جمله غلطه
    دوربین سامسونگ بهتره

    پاسخ

    به ویدیو دقت کنید. گاهی اوقات برای گلکسی دوبار سوایپ میکنه تا از اپلیکشن بیرون بیاد درصورتی که برای آیفون یک بار. پس گلکسی برنده ست

    پاسخ

    آره خودشم میگه بعضی برنامه ها باید دوبار swipe کنی

    پاسخ