;
coinex

قیمت و زمان عرضه تیگارد X35 اعلام شد

قیمت و زمان عرضه تیگارد X35 مشخص شد. شرکت سانیار موتور در یک نشست خبری زمان و قیمت خودروی تیگارد X35 را اعلام کرد.

مدیر فروش سانیار موتور، قیمت و زمان عرضه تیگارد X35 را اعلام کرد. این خودرو ابتدا قرار بود در تابستان 1401 عرضه شود اما در آن زمان بنابه دلایلی لغو شد و حالا شرکت سانیار موتور به‌عنوان مالک این برند برنامه جدیدی برای عرضه این خودرو درنظر گرفته است. براساس اعلام این شرکت، تیگارد X35 قرار این در سامانه یکپارچه و با قیمتی مابین ۹۵۰ میلیون یا ۱ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان عرضه شود.

بیشتر بخوانید: طرح فروش خودروهای ام وی ام اسفند 1401 [+شرایط و قیمت] بروزرسانی: لغو شد

قیمت و زمان عرضه تیگارد X35 اعلام شد

مدیر فروش سانیار موتور با اشاره به اینکه برخی مسائل مانع از عرضه این خودرو در تابستان شد گفت: «تیگارد X35 با قیمتی مابین ۹۵۰ میلیون یا ۱میلیارد و ۵۰ میلیون تومان و در سامانه جدید یکپارچه عرضه خواهد شد.» سارا غفاری افزود:

در اولین مرحله پیش از سال جدید ۳۰۰ دستگاه از این محصول به فروش خواهد رسید و در اولین مرحله از فروش تیگارد X35 رنگ‌های سفید، مشکی و قهوه‌ای عرضه خواهند شد. و همچنین زمان تحویل خودروها به صورت ۶۰ روزکاری خواهد بود.

قیمت و زمان عرضه تیگارد X35 اعلام شد

وی همچنین با اشاره به اینکه در راستای پیشرفت و توسعه محصول در حال گفتگو با دیگر برند‌های خارجی هستیم اضافه کرد: «با این حال برای سال آینده در حال اخذ مجوزهای لازم برای تولید ۲ هزار دستگاه از همین محصول هستیم.»

در ادامه اسفندیاری، مدیر خدمات پس‌ازفروش سانیار موتور، در مورد گستردگی نمایندگی‌های این شرکت و شبکه خدمات پس از فروش گفت:

«در حال حاضر در شهرهای شیراز، آمل و تهران نمایندگی‌ها ایجاد و استانداردسازی شده است و با توافق انجام شده فی مابین سانیار موتور و کانون جهانگردی خدمات سیار انجام خواهد شد.»

اسفندیاری در خصوص گارانتی تیگارد X35 گفت: «محصول جدید ۳ سال یا شصت هزار کیلومتر گارانتی دارد».

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص قیمت و زمان عرضه تیگارد X35 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر