;
coinex

شیائومی 13 لایت (‌Xiaomi 13 Lite) رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

شیائومی 13 لایت رونمایی شد. این گوشی که نسخه سبک‌شده پرچمداران جدید شیائومی محسوب می‌شود، ویزگی‌های جذابی دارد که در ادامه به آن‌ می‌پردازیم.

شیائومی 13 لایت به‌عنوان کوچکترین عضو خانواده پرچمداران جدید شیائومی معرفی شد. قاتل پرچمدار جدید شیائومی نسخه فشرده خانواده شیائومی 13 است که اگرچه از لحاظ پردازشی و کیفیت ساخت دست کمی از آنها ندارد، اما در بخش قدرت، صفحه‌نمایش و ضدآب بودن عقب‌تر است. نکته جالب در مورد این گوشی، دوربین سلفی آن است که شامل دو لنز متفاوت می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های شیائومی تا 3 میلیون تومان [بهمن 1401]

شیائومی 13 لایت از راه رسید

غول فناوری چینی در مراسم امشب خود علاوه بر معرفی گوشی‌های شیائومی 13 و 13 پرو برای بازارهای جهانی، از محصول سومی پرده برداشت که شیائومی 13 لایت نام دارد و با سخت‌افزاری متفاوت و قیمت پایین‌تر گزینه‌ای مناسب برای کاربرانی خواهد بود که می‌خواهند هزینه کمتری را صرف خرید تلفن‌های هوشمند کنند.

شیائومی 13 لایت نمایشگری 6.55 اینچی از نوع امولد با رزولوشن +FHD، نرخ نوسازی 120 هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمسی 240 هرتزی دارد. این گوشی از دالبی ویژن و +HDR10 پشتیبانی می‌کند و می‌تواند 68 میلیارد رنگ تولید کند. حداکثر روشنایی آن به 1000 نیت می‌رسد ولی میانگین روشنایی 500 نیت است.

شیائومی 13 لایت از راه رسید

این گوشی توان پردازشی خود را از چیپست اسنپدراگون 7 نسل 1 کوالکام می‌گیرد که همراه با 8 یا 12 گیگابایت حافظه رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. موبایل شیائومی از یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد که از شارژ سریع 67 واتی سیمی پشتیبانی می‌کند. بنابراین برای شارژ صفر تا صد درصدی فقط کافی است 40 دقیقه منتظر بمانید. البته گفتنی است که این محصول از شارژ بی‌سیم بهره نمی‌برد.

شیائومی 13 لایت از راه رسید

شیائومی 13 لایت در قاب عقب یک دوربین سه‌گانه دارد که از یک سنسور 50 مگاپیکسلی اصلی، یک سنسور 20 مگاپیکسلی فوق‌عریض و یک سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو تشکیل شده است. در بخش سلفی هم دو دوربین دیده می‌شود که یکی معمولی 32 مگاپیکسلی و دیگری فوق‌عریض 32 مگاپیکسلی است.

گوشی حاضر در بخش صدا از فناوری دالبی اتموس و در بخش ارتباطات از وای‌فای 6 بهره می‌برد. همچنین بلوتوث 5.2 و NFC روی نسخه لایت پرچمداران شیائومی ارائه می‌شود. این تلفن هوشمند از دو سیم‌کارت 5G پشتیبانی می‌کند و با کمک مودم اسنپدراگون X62 این کار را انجام می‌دهد. شیائومی 13 لایت در آلمان با قیمت پایه 500 یورو در رنگ‌های آبی روشن، صورتی روشن و مشکی عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره شیائومی 13 لایت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر