;
coinex

شرایط خرید چانگان CS35 پلاس و CS55 پلاس اعلام شد؛‌ نخستین مرحله عرضه خودروهای وارداتی

شرایط خرید چانگان CS35 پلاس و CS55 پلاس اعلام شد. شرکت سایپا واردات خودروهای این برند چینی را برعهده داشت و حالا زمان عرضه آنها فرا رسیده است.

شرایط خرید چانگان CS35 پلاس و CS55 پلاس توسط وزارت صمت اعلام شد. خودروهای چانگان به‌عنوان یکی از برندهای شناخته شده چینی، در برنامه واردات خودرو قرار داشتند و توسط سایپا به کشور وارد شدند.

حال وزارت صمت و سایپا در نظر دارد پس‌ از ثبت‌نام اولیه متقاضیان خودروهای وارداتی، این دو مدل خودرو را در سامانه یکپارچه وزارت صمت به‌فروش برساند. براساس اعلام این وزارتخانه، خرید خودروهای مذکور از هفته آینده در این سامانه آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: 

شرایط خرید چانگان CS35 پلاس و CS55 پلاس اعلام شد

در حال حاضر مشتریان چانگان CS35 پلاس و CS55 پلاس می‌توانند با مراجعه به وبسایت AutoSale.ir نسبت ثبت‌نام اولیه اقدام کنند. از روز گذشته وزارت صمت در این سامانه ثبت‌نام اولیه متقاضیان خودروهای وارداتی را آغاز کرده است و این فرایند تا پایان هفته جاری ادامه دارد و پس از آن با قرعه‌کشی ۱۰۰ هزار مشتری اولویت خرید را به دست می آورند.

در مرحله ثبت‌نام ابتدا باید یک حساب وکالتی به سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان توسط متقاضیان افتتاح و مبلغ ۵ میلیارد ریال در حساب بانکی خود نزد یکی از شعب بانک‌های حایز شرایط، مسدود نمایند. همچنین متقاضیان خرید چانگان CS35 پلاس و CS55 پلاس باید توجه داشته باشند که طی ۴ سال گذشته نباید از خودروسازان خریدی کرده باشند و عدم وجود پلاک فعال هم الزامی است.

شرایط خرید چانگان CS35 پلاس و CS55 پلاس اعلام شد

با توجه به اطلاعیه‌های وزارت صمت، مشتریان تا قبل از عقد قرارداد با واردکنندگان می‌توانند از فرایند حضور در خرید خودروهای وارداتی انصراف دهند و جریمه‌ای را پرداخت نکنند. همچنین امکان فروش خودروهای وارداتی چانگان یکسال پس از تحویل امکان‌پذیر نیست.

منابع آگاه می گویند، حدود دو هزار دستگاه چانگان CS35 پلاس و CS55 پلاس هفته آینده توسط سایپا به فروش می رسد و زمان تحویل این خودروها اواسط بهار ۱۴۰۲ اعلام شده است.

چندی پیش گروه خودروسازی سایپا سفارش‌گذاری کراس‌اوورهای وارداتی چانگان را انجام داده و شنیده‌ها حاکی از آن است که محموله‌های وارداتی CS35 پلاس و CS55 پلاس در راه ایران هستند.

چانگان CS35 پلاس قرار است تا با پیشرانه ۱.۴ لیتری توربوشارژر TGDi به بازار ایران بیاید. این کراس‌اوور قدرت ۱۵۸ اسب‌بخار را با گشتاور ۲۶۰ نیوتن متر دارد. چانگان CS35 پلاس و یونی تی هم با پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژر TGDi به ایران می‌آیند و قدرتی حدود ۱۷۷ تا ۱۸۵ اسب‌بخار را با گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر دارند. جعبه دنده سه کراس‌اوور چانگان در بازار ایران از نوع ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه تَر (W-DCT) خواهد بود. چانگان CS35 پلاس سایپا در بحث امکانات رفاهی و ایمنی در جایگاه قابل قبولی قرار دارد و می‌تواند ویژگی‌های مناسبی را در اختیار راننده و سرنشینان بگذارد.

شرایط خرید چانگان CS35 پلاس و CS55 پلاس اعلام شد؛‌ نخستین مرحله عرضه خودروهای وارداتی

کروز کنترل، تنظیم حالت رانندگی، شش کیسه هوا، سقف پانورامای برقی، چراغ روشنایی روز یکپارچه در جلو پنجره، فناوری ELD چراغ‌ها، سنسور نور، تریم داخلی چرم مصنوعی، فرمان کمکی برقی، دوربین پارک سمت شاگرد، تهویه اتوماتیک، سنسور پارک و دوربین عقب، جلو آمپر دیجیتال، ترمز پارک برقی، اتوهلد، کنترل حرکت در سربالایی، کنترل حرکت در سراشیبی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، استارت دکمه‌ای، رینگ آلومینیومی ۱۸ اینچی و… از جمله امکانات CS35 پلاس سایپا است.

کراس‌اوور چانگان CS55 پلاس به پیشرانه ۱.۵ لیتر توربو با فناوری GDi مجهز است که توان تولید نهایت قدرت ۱۸۵ اسب‌بخار و نهایت گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر را دارد.

شرایط خرید چانگان CS35 پلاس و CS55 پلاس اعلام شد؛‌ نخستین مرحله عرضه خودروهای وارداتی

قدرت از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه تر به رخ‌های جلو منتقل می‌شود. سیستم تعلیق در جلو مکفرسون است و در عقب سیستم چند اتصاله یا مولتی‌لینک را داریم و در کل، مشخصات فنی مشابه یونی تی را در چانگان CS55 پلاس می‌بینیم، با این تفاوت که میزان قدرت در این خودرو کمی بیش‌تر است. پیشرانه این کراس‌اوور از سری بلوکُر چانگان است و این یعنی عملکرد قدرتی پیشرانه و راندمان حرارتی آن نسبت به دیگر چینی‌های حاضر در بازار بهتر است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص اعلام شرایط خرید چانگان CS35 پلاس و CS55 پلاس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر