;
coinex

طرح فروش کشنده فاو اسفند 1401 در بورس کالا [+شرایط و قیمت]

طرح فروش کشنده فاو اسفند 1401 در بورس کالا به‌زودی آغاز می‌شود. این خودرو کشنده توسط شرکت سیبا موتور برای عرضه در بورس کالا آماده شده است.

طرح فروش کشنده فاو اسفند 1401 در بورس کالا توسط شرکت زیرمجموعه گروه بهمن موتور (سیبا موتور) از روز 15 ماه جاری با شرایط خاص آغاز خواهد شد. این خودرو و کامیونت فورس همزمان در یک روز میزبان بورس کالا خواهند شد و هردو شرایط فروش یکسانی دارند. متقاضیان یک روز قبل از عرضه باید سفارش خود را نزد کارگزاری ثبت کنند و و مبلغ 30 درصد نیز به‌عنوان پیش‌پرداخت، پرداخت کنند. جزئیات شرایط فروش سیبا موتور را در ادامه بخوانید.

بیشتر بخوانید: هایما 7X به عنوان نخستین خودرو هفت نفره ایران در سال 1402 روانه بازار می‌شود

طرح فروش کشنده فاو اسفند 1401 در بورس کالا

شرکت سیبا موتور به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گروه بهمن شرایط فروش کشنده فاو CA4180 ویژه اسفند ۱۴۰۱ و جهت عرضه در بورس کالا منتشر کرده است.

کشنده فاو (FAW) سیبا موتور در نسخه تک‌محور CA4180 عرضه می‌شود. سیبا موتور تاریخ تحویل این سری عرضه کشنده فاو CA4180 را حداکثر ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ اعلام کرده است. خودروها با مدل سال ۱۴۰۱ و رنگ سفید به دست مشتریان می‌رسند. متقاضیان این طرح فروش‌ می‌توانند تا روز قبل آغاز معامله در بورس کالا، تقاضای خرید خود را به کارگزاری‌ها اعلام کنند.

طرح فروش کشنده فاو اسفند 1401 در بورس کالا

در طرح شرایط فروش کشنده فاو ویژه اسفند ۱۴۰۱ کشنده تک‌محور فاو CA4180 در بورس کالا، برای خرید این خودروی کار و تجاری به پیش‌پرداخت ۳۰ درصدی نیاز است. پس از انجام معامله متقاضیان طی ۷ روز کاری می‌توانند ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده (بر اساس مبلغ نهایی معامله) و هزینه مازاد علی‌الحساب را از طریق وبسایت فروش گروه بهمن و سیبا موتور پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح فروش کشنده فاو اسفند 1401 در بورس کالا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    ماشین سفارش

    پاسخ