;
coinex

آنر مجیک Vs‌ برای بازاهای جهانی رونمایی شد

آنر مجیک Vs‌ به‌منظور ارائه به بازارهای جهانی در MWC 2023 رونمایی شد. این گوشی یکی از بهترین گوشی‌های تاشو چینی برای رقابت با گلکسی زد فولد 4 است.

آنر مجیک Vs‌ که پیش‌تر برای بازار چین معرفی شده بود، هم‌اکنون در کنگره جهانی موبایل بارسلون، به‌منظور ارائه به بازارهای جهانی رونمایی شد. این گوشی یک گوشی تاشو جذاب با فناوری‌های جالب است که می‌تواند گزینه خوبی برای دوستداران محصولات تاشو باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های آنر 2023 ؛ راهنمای خرید گوشی آنر در سال 2023

آنر مجیک Vs‌ وارد بازارهای جهانی شد

آنر مجیک Vs گوشی تاشدنی جدیدی با تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen 1 است که از قلم لمسی پشتیبانی می‌کند و با نسخه‌ی جدید اندروید عرضه می‌شود.

گوشی تاشدنی آنر مجیک Vs که سه ماه پیش برای بازار چین رونمایی شده بود، رسما برای بازارهای بین‌المللی نیز معرفی شد. مدل چین با اندروید ۱۲ در دسترس قرار گرفت اما مدل بین‌المللی با رابط کاربری Magic UI 7.1 بر پایه‌ی سیستم‌عامل اندروید ۱۳ عرضه می‌شود.

این گوشی ضخامت و وزن کمتری نسبت‌به نسل قبل دارد. آنر می‌گوید کاهش وزن مجیک Vs نتیجه‌ی استفاده از لولای کاملاً جدیدی است. این لولا باعث می‌شود دو طرف نمایشگر گوشی به هنگام بسته شدن، کاملاً روی هم قرار بگیرند و شکافی در بین آن‌ها وجود نداشته باشد.

آنر مجیک Vs‌ وارد بازارهای جهانی شد

گوشی تاشدنی آنر مجیک وی اس از پردازنده‌ی Snapdragon 8+ Gen 1 استفاده می‌کند. این مدل از اسنپدراگون جدیدترین پردازنده‌ کوالکام نیست، اما همچنان قدرت زیادی دارد.

تاشدنی جدید آنر در کانفیگ پایه از هشت گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی استفاده می‌کند و کانفیگ‌های دیگری با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی نیز دارد. آنر می‌گوید:

مدل آلتیمیت گوشی مجیک Vs از ۱۶ گیگابایت رم استفاده می‌کند و با قلم لمسی جدیدی به نام Magic Pen سازگار است. این قلم ازطریق بلوتوث با گوشی ارتباط برقرار می‌کند. گوشی شکافی برای قلم لمسی ندارد.

آنر مجیک Vs در بخش داخلی نمایشگر ۷٫۹ اینچ OLED با وضوح ۲٬۲۷۲ در ۱٬۹۸۴ پیکسل، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و روشنایی ۸۰۰ نیت دارد. آن‌طور که به‌نظر می‌رسد نمایشگر داخلی هیچ تغییری نسبت‌به آنر مجیک V تجربه نکرده است. تاشدنی جدید آنر در بخش خارجی از نمایشگر طویل ۶٫۴۵ اینچ OLED با وضوح ۲٬۵۶۰ در ۱٬۰۸۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و استاندارد +HDR10 پشتیبانی می‌کند. هر دو نمایشگر از نوع ۱۰ بیت‌اند و بیش از یک میلیارد رنگ نمایش می‌دهند.

آنر می‌گوید به هنگام باز کردن مجیک Vs، روی نمایشگر آن برآمدگی مشاهده نخواهید کرد. درحالی‌که تاشدنی نسل قبل آنر از لولای ۹۲ قطعه‌ای استفاده می‌کرد، لولای گوشی جدید تنها چهار قطعه دارد و همچنان مستحکم و بادوام است. آنر می‌گوید لولای مجیک Vs تا ۴۰۰٬۰۰۰ بار بدون مشکل باز و بسته می‌شود. با فرض این‌که روزی ۱۰۰ بار گوشی را باز و بسته کنید، لولای دستگاه بیش از ۱۰ سال دوام می‌آورد.

آنر مجیک Vs‌ وارد بازارهای جهانی شد

پنل پشتی آنر مجیک Vs از دوربین اصلی ۵۴ مگاپیکسلی با لنز f/1.9، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین هشت مگاپیسلی تله‌فوتو با بزرگ‌نمایی اپتیکال سه برابری استفاده می‌کند. در بالای نمایشگر خارجی آنر مجیک Vs از دوربین ۱۶ مگاپیکسلی استفاده شده است. فعلاً جزئیات دوربین بالای نمایشگر اصلی را نمی‌دانیم.

آنر مجیک Vs از باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با فناوری شارژ ۶۶ وات استفاده می‌کند. به‌لطف این فناوری، درصد شارژ باتری در ۴۶ دقیقه از صفر به ۱۰۰ می‌رسد. آنر مجیک Vs در رنگ‌های نارنجی و آبی و مشکی و طلایی عرضه می‌شود.

آنر مجیک Vs‌ وارد بازارهای جهانی شد

کانفیگ پایه‌ی آنر مجیک Vs با هشت گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۷٬۴۹۹ یوان (۱٬۰۵۰ دلار) و قوی‌ترین کانفیگ با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۸٬۹۹۹ یوان (۱٬۲۶۰ دلار) قیمت دارد. مدل آلتیمیت که از ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی استفاده می‌کند با قیمت ۱۰٬۸۸۸ یوان (۱٬۵۲۱ دلار) عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما درباره آنر مجیک Vs‌ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر