;
coinex

پرچمدار جدید آنر بالاترین امتیاز دوربین و نمایشگر را از دگزومارک کسب کرد؛ پادشاه جدید اندروید!

پرچمدار جدید آنر توانست در بخش دوربین و نمایشگر، غول‌هایی مثل سامسونگ و شیائومی را شکست دهد. با این‌وجود، گوشی جدید آنر را باید پادشاه اندروید بنامیم.

گوشی پرچمدار جدید آنر به‌نام “Honor Magic 5 Pro” توانست بالاترین امتیاز دوربین و نمایشگر را از “DXOMARK” کسب کند و به‌عنوان پادشاه جدید اندروید معرفی شود. این گوشی به‌همراه برادر کوچکتر خود Honor Magic 5 در جریان نمایشگاه MWC 2023 معرفی شدند و در همان ابتدا توجه حاضرین را به‌خود جلب کردند. در این گوشی‌ها بهبودهای بسیاری در بخش‌های مختلف صورت گرفته که منجر به به قدرت بالای آنها نیز شده است.

بیشتر بخوانید: آنر مجیک 5 و 5 پرو معرفی شدند [+قیمت و مشخصات فنی]

پرچمدار جدید آنر بهترین دوربین و نمایشگر دنیا را دارد

آنر در نمایشگاه MWC 2023 جدیدترین گوشی پرچم‌دار خود، مجیک ۵ پرو را رونمایی کرد. این گوشی طراحی بهبودیافته‌ای دارد و از سخت‌افزار پرقدرت استفاده می‌کند. نسل قبل گوشی‌های سری آنر مجیک در زمینه‌ی تصویربرداری حرف‌های زیادی برای گفتن داشت و ظاهراً آنر مجیک ۵ پرو نیز دستگاهی پیشرفته در این حوزه محسوب می‌شود.

DXOMark دوربین و نمایشگر گوشی‌های هوشمند را در آزمون‌های دقیق بررسی می‌کند. این مؤسسه می‌گوید آنر مجیک ۵ پرو بیشترین امتیاز این دو بخش را کسب کرده است.

پرچمدار جدید آنر بهترین دوربین و نمایشگر دنیا را دارد

امتیاز دوربین آنر مجیک ۵ پرو برابر با ۱۵۲ و امتیاز صفحه‌نمایش آن ۱۵۱ است. تا قبل از رونمایی آنر مجیک ۵ پرو، گوشی هواوی میت ۵۰ پرو با امتیاز ۱۴۷ به باکیفیت‌ترین دوربین صنعت موبایل مجهز بود. همچنین، آنر مجیک ۵ پرو با امتیاز ۱۵۱ توانسته است در‌زمینه‌ی نمایشگر بهتر از آیفون ۱۴ پرو مکس عمل کند که امتیاز ۱۴۹ را کسب کرده است.

آنر مجیک ۵ پرو به صفحه‌نمایش ۶٫۸۱ اینچی LTPO با لبه‌ی خمیده، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، وضوح ۲٬۸۴۸ در ۱٬۳۱۲ پیکسل و روشنایی ۱٬۸۰۰ نیت (در حالت HDR) مجهز است.

به‌نوشته‌ی گیزموچاینا، آنر مجیک ۵ پرو در پنل پشتی از دوربین سه‌گانه با چینش مثلثی میزبانی می‌کند. دوربین اصلی حسگر ۵۰ مگاپیگسلی ۱/۱٫۱۲ اینچ و لنزی با دیافراگم f/1.6 دارد. این لنز از سیستم لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) پشتیبانی می‌کند.

گوشی آنر مجیک ۵ پرو از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی فوق‌عریض و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو با بزرگ‌نمایی ۳٫۵ برابری اپتیکال (بدون افت کیفیت) نیز برخوردار است. این دوربین‌ها درکنار آرایه‌ای از حسگرها شامل حسگر 3D ToF (سه‌بعدی مدت‌پرواز) و حسگر چندطیفی برای دما رنگ‌ها قرار دارند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره پرچمدار جدید آنر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر