;
coinex

طرح فروش کشنده امپاور اسفند 1401 در بورس کالا [+شرایط و قیمت]

طرح فروش کشنده امپاور اسفند 1401 در بورس کالا به‌زودی آغاز می‌شود. شرکت بهمن دیزل شرایط فروش کشنده امپاور در بورس کالا را نیز اعلام کرده است.

طرح فروش کشنده امپاور اسفند 1401 در بورس کالا از روز 15 ماه جاری آغاز می‌شود. شرکت بهمن دیزل در روز ذکر شده درمجموع 3 مدل خودرو باری را برای عرضه در بورس کالا درنظر گرفته است. کشنده امپاور، کامیونت فورس و کشنده فاو 3 مدل خودرویی هستند که در روز اعلام شده، میزبان بورس کالا هستند. البته شرکت سیبا موتور به‌عنوان زیرمجموعه، گروه خودروسازی بهمن، عهده‌دار عرضه کشنده فاو در بورس کالا شده است. در ادامه شرایط فروش کشنده امپاور در بورس کالا را بخوانید.

بیشتر بخوانید: لغو طرح فروش مدیران خودرو توسط وزارت صمت ؛ ماجرا چیست؟

طرح فروش کشنده امپاور اسفند 1401 در بورس کالا

شرکت بهمن دیزل برنامه دارد تا کشنده امپاور را در طرح ویژه اسفند ۱۴۰۱ در بورس کالا عرضه کند. آغاز شرایط فروش کشنده امپاور مونتاژی ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ خواهد بود و شرایط فروش این خودرو توسط گروه بهمن اعلام شده است.

کشنده بهمن امپاور در نسخه BD500 و با استاندارد ADR عرضه می‌شود. بهمن دیزل تاریخ تحویل این سری عرضه کشنده امپاور BD500 را حداکثر ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ اعلام کرده است. خودروها با مدل سال ۱۴۰۲ و رنگ سفید به دست مشتریان می‌رسند. متقاضیان این طرح فروش می‌توانند تا روز قبل آغاز معامله در بورس کالا، تقاضای خرید خود را به کارگزاری‌ها اعلام کنند.

طرح فروش کشنده امپاور اسفند 1401 در بورس کالا

در طرح فروش ویژه اسفند ۱۴۰۱ امپاور BD500 در بورس کالا، برای خرید این خودروی کار و تجاری به پیش‌پرداخت ۳۰ درصدی نیاز است. پس از انجام معامله متقاضیان طی ۷ روز کاری می‌توانند ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده (بر اساس مبلغ نهایی معامله) و هزینه مازاد علی‌الحساب به مبلغ ۱۱ میلیون ۲۳۰ هزار تومان را از طریق وبسایت فروش گروه بهمن و بهمن دیزل پرداخت کنند.

بهمن امپاور BD500 با کولر درجا، یخچال، استاندارد ADR حمل کالای خطرناک و… عرضه می‌شوند. این خودرو نمونه قوی تو فوتون H5 ایران خودرو دیزل است و در بحث استانداردهای حمل، امکانات رفاهی و ایمنی جایگاه بالاتری را نسبت به رقیب خود دارد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح فروش کشنده امپاور اسفند 1401 در بورس کالا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر