;
coinex

پیگیری استیضاح وزیر ارتباطات و وزیر صمت در مجلس

جلال رشیدی کوچی، نماینده مرودشت در مجلس شورای اسلامی از ثبت درخواست استیضاح وزیر ارتباطات و وزیر صمت در مجلس خبر داده است.

رشیدی کوچی، به عنوان نماینده منتقد عملکرد وزرای صمت و ارتباطات از ثبت استیضاح آن‌ها در مجلس خبر داده است. او در استوری خود در این مورد نوشت: «استیضاح وزرای صمت و ارتباطات را در ساعات آینده ثبت خواهم کرد. به هزار دلیل معتقدم بیشترین نارضایتی را این دو وزیر با تصمیمات و اظهار نظرهای خود ایجاد کرده‌اند. گرانی افسارگسیخته خودرو و وضعیت خسته‌کننده اینترنت مهم‌ترین محورهای استیضاح خواهد بود.»

بیشتر بخوانید: زارع پور: رشد اقتصاد دیجیتال تا پایان دولت سیزدهم به ده درصد می‌رسد

ثبت استیضاح وزیر ارتباطات و وزیر صمت در مجلس

در همین راستا  به گزارش خانه ملت، «محسن دهنوی» طی نشست علنی نوبت سوم امروز مجلس شورای اسلامی اقدام به قرائت تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور کرد.

استیضاح وزیر ارتباطات و وزیر صمت در مجلس

مهم‌ترین این تذکرات به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از سوی «جبار کوچکی نژاد» نماینده رشت و جمعی از نمایندگان اعلام شد که مربوط به لزوم توجه به زیرساخت ارتباطات و خسارت وارد شده به کسب و کار‌های ناشی از قطع و کاهش سرعت اینترنت می‌شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص پیگیری استیضاح وزیر ارتباطات و وزیر صمت در مجلس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر