;
coinex

بهترین مراکز خرید استانبول ؛ برای خرید به‌صرفه در استانبول کجا بریم؟

بهترین مراکز خرید استانبول همیشه یکی از اصلی‌ترین مقاصد گردشگری در این کشور بودند و اغلب گردشگران برای یک بار هم که شده، سری به آنجا می‌زنند.

ترکیه همیشه محل بازدید و گشت‌وگذار بسیاری از گردشگران از سراسر دنیا بوده است. استانبول به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مشهورترین شهرهای ترکیه، مکان‌های تفریحی و گردشگری زیادی دارد و سالانه میزبان بسیاری از توریست‌های خارجی است.

گردشگرانی که به استانبول سفر می‌کنند، می‌خواهند بدانند که بهترین و به صرفه ترین مراکز خرید استانبول کجاست تا بتوانند هتلی در نزدیکی همان منطقه بگیرند و  علاوه‌بر بازدید از جاهای دیدنی، خرید خوبی هم داشته باشند.

نکته جالب‌توجه درباره اغلب مراکز خرید ترکیه این است که برخی از بهترین آن‌ها، دارای امکانات رفاهی و تفریحی بسیار زیادی هستند که باعث شده بازدیدکنندگان نه‌تنها برای خرید، بلکه برای تفریح و خوش‌گذرانی نیز به این مراکز بروند. اگر قصد سفر به ترکیه را دارید، بهتر است این مقاله را مطالعه کنید تا بدانید برای خرید در شهر استانبول، بهتر است به کدام مراکز خرید بروید.

بیشتر بخوانید:

بهترین مراکز خرید قطر

ارزان ترین مراکز خرید دبی

بهترین مراکز خرید استانبول

سفر به استانبول بین ماه‌های آذر تا دی، می‌تواند تجربه فوق‌العاده‌ای برای شما رقم بزند. زیرا در این ماه‌ها علاوه‌بر مناسبت‌های جذاب و منحصربه‌فرد، می‌توانید از تخفیفات زیادی نیز بهره‌مند شوید و هر چیزی که بخواهید را بخرید. در اینجا برخی از به صرفه ترین مراکز خرید استانبول را معرفی می‌کنیم که علاوه‌بر قیمت مناسب، کیفیت بالایی نیز دارند.

بازار بزرگ – Grand Bazaar

بهترین مراکز خرید ترکیه
بهترین مراکز خرید استانبول

بازار بزرگ در استانبول را می‌توان یکی از ارزانترین مراکز خرید استانبول نام برد که یک مقصد جذاب و فراموش‌نشدنی برای افرادی است که علاقه زیادی به صنایع دستی و محصولات این‌چنینی دارند. این بازار مساحت زیادی دارد و در طول یک روز نمی‌توان از همه بخش‌های آن بازدید کرد.

علاوه‌براین‌که بازار بزرگ انواع صنایع دستی و محصولات اصلی ترکیه را با قیمت مناسبی عرضه می‌کند، قدمت بسیار زیادی نیز دارد. به‌همین‌دلیل خیلی از افراد برای تماشای ساختمان‌های قدیمی و تاریخی به این بازار می‌روند.

از هر جایی که بخواهید به بازار بزرگ بروید، فقط کافی است که بعد از سوار شدن به ترموای، در ایستگاه مسجد بایزید توقف کنید. نکته جالب‌توجه درباره بازار بزرگ این است که نه‌تنها یکی از ارزان‌ترین و بهترین مراکز خرید استانبول به شمار می‌رود، بلکه بسیاری از مناطق گردشگری این کشور نیز در نزدیکی بازار بزرگ واقع شده‌اند.

مال آف استانبول – Mall of İstanbul

بهترین مراکز خرید ترکیه

مال آف استانبول را هم می‌توان به‌عنوان ارزانترین مرکز خرید لباس در استانبول معرفی کرد. در این مجتمع می‌توانید هر کالایی را از هر برندی پیدا کنید و با قیمت مناسب بخرید.

البته منظور ما از قیمت مناسب، نسبت به بقیه کشورهاست. نباید انتظار داشته باشید که کالاهای لوکس و برند‌های مشهور با قیمت پایین به فروش برسند. اگر در حراج‌های آخر فصل به مجتمع مال آف استانبول بروید، می‌توانید اجناس باکیفیت را با قیمتی ارزان‌تر نسبت به خیلی از شهرهای ایران پیدا کنید.

برای مثال، در اواخر فصل زمستان می‌توانید لباس‌های زمستانی باکیفیت و درعین‌حال، مقرون‌به‌صرفه را خریداری کنید. در مال آف استانبول، نه‌تنها لباس، بلکه عطرهای برند و اکسسوری‌های مختلف به همراه لوازم صوتی و تصویری نیز به فروش می‌رسند. به‌همین‌دلیل‌ مال آف استانبول را یکی از بهترین مراکز خرید استانبول می‌شناسیم که تقریباً با هر سلیقه و سنی جور در می‌آید.

مرکز خرید اوت لت اولیویوم – Olivium Outlet Center

بهترین مراکز خرید ترکیه
مراکز خرید ارزان استانبول

می‌توان با اطمینان گفت که مرکز خرید اولیویوم قطعاً ارزانترین مرکز خرید لباس در استانبول است که در محله زیتین بورنو واقع شده و در بخش اروپایی ترکیه قرار دارد. این مرکز خرید یک حراجی واقعاً بزرگ است و شما می‌توانید کالاهای لوکس و باکیفیت را با قیمت فوق‌العاده ارزان خریداری کنید.

تخفیف‌های فروشگاه‌های این مجموعه تا حدی است که برخی مواقع می‌توانید تنها با 100 یورو، یک دست کت و شلوار باکیفیت از برندی خوب خریداری کنید. این مرکز خرید همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز است و شما می‌توانید در روزهای سه شنبه، از 118 مغازه این مجموعه، تخفیف‌های قابل‌توجهی دریافت کنید.

نکته جالب‌توجه درباره اولیویوم این است که محصولات برند‌های مشهور دنیا مانند آدیداس، نایکی، پامو، منگو و … را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد و به همین دلیل هم می‌تواند یکی از بهترین مراکز خرید استانبول باشد.

یکی از مهم‌ترین دلایلی که تخفیفات زیادی در این مرکز خرید ارائه می‌شوند، این است که مرکز خرید اولیویوم در منطقه کارگرنشین استانبول قرار دارد. به‌همین‌دلیل شاید برخی از محصولات این مجموعه خیلی بر اساس مد روز نباشند. اما به‌طورکلی، قیمت مقرون‌به‌صرفه آن باعث می‌شود که هرکسی حداقل سری به مرکز خرید اولیویوم استانبول بزند.

بیشتر بخوانید:

ارزان ترین مراکز خرید کیش

بهترین مراکز خرید تهران

مرکز خرید بی اوغلو – Beyoglu Shopping Center

بهترین مراکز خرید ترکیه
ارزانترین مراکز خرید استانبول نزدیک میدان تقسیم

یکی دیگر از ارزانترین مراکز خرید استانبول نزدیک میدان تقسیم که کالاهای باکیفیت زیادی عرضه می‌کند، مرکز خرید بی اوغلو است. این مرکز خرید که در نزدیکی میدان تقسیم یا همان تکسیم و خیابان استقلال واقع شده، دسترسی را برای گردشگران راحت کرده است.

نکته جالب‌توجه درباره این مرکز خرید این است که در نزدیکی بازار بزرگ قرار دارد و بعد از رفتن به مرکز خرید بی اوغلو، به‌راحتی می‌توانید با پای پیاده به بازار بزرگ استانبول بروید. لباس‌های زیبایی در این مرکز خرید به فروش می‌رسند که باعث شده اغلب گردشگران برای یک خرید منطقی و مقرون‌به‌صرفه، به مرکز خرید بی اوغلو بروند.

علاوه‌بر محصولات باکیفیت و پوشاک متنوع، می‌توانید اکسسوری‌های مختلف مانند ساعت و بدلیجات به همراه لوازم آرایشی و بهداشتی را نیز در این مجموعه خرید بزرگ پیدا کنید. اگر هم خسته شدید، می‌توانید به کافه‌های موجود در این مجموعه بروید و از دسرهای خوشمزه و درعین‌حال ارزان آنجا میل کنید.

مرکز خرید جواهر – Cevahir Shopping Mall

بهترین مراکز خرید ترکیه

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید استانبول که شهرت زیادی دارد، مرکز خرید جواهر یا همان جواهیر مال است. این مرکز خرید چندین طبقه دارد که هر طبقه، برای کالای خاصی در نظر گرفته شده است. به‌همین‌دلیل می‌توانید خیلی سریع و بدون سردرگمی، به طبقه موردنظر خود رفته و از خرید کردن لذت ببرید.

در مرکز خرید جواهر می‌توان بهترین برند‌های مشهور دنیا و اروپایی را پیدا کرد و در کنار آن‌ها، خیلی از برند‌های محبوب ترکیه نیز وجود دارند. مهم‌ترین مزیت مرکز خرید جواهر این است که تمام اجناس را به‌صورت کاملا اصل و با کیفیت بالا عرضه می‌کند و خیال‌تان از بابت این مسئله راحت خواهد بود.

اگر می‌خواهید محصولات این مجموعه را با قیمت مناسب خریداری کنید، بهتر است آخر فصل‌های زمستان و تابستان به آنجا مراجعه کنید. این مجتمع هم مانند مورد قبلی، یکی از به صرفه ترین مراکز خرید استانبول به‌شمار می‌رود و دسترسی به آن راحت است.

مرکز خرید آکمرکز – Akmerkez Shopping Center

بهترین مراکز خرید ترکیه
ارزانترین مراکز خرید استانبول

مرکز خرید آکمز را نیز می‌توان یکی دیگر از بهترین مراکز خرید استانبول نام برد که در سال 1996، در سراسر جهان به‌عنوان بهترین مرکز خرید شناخته شد.

در این مرکز خرید می‌توانید لباس‌هایی برای انواع گروه‌های سنی خریداری کنید و مطمئن باشید که قیمتی منصفانه و منطقی خواهد داشت. البته بازدید از این مرکز خرید در اواخر فصل تابستان و زمستان که محصولات تخفیف آخر فصل خورده‌اند، خیلی به‌صرفه‌تر است.

تنوع محصولات موجود در مرکز آکمز آنقدر زیاد است که می‌توانید هم محصولات برند و لوکس جهان را در این مرکز خرید مشاهده کنید و هم محصولاتی نسبتاً ارزان قیمت. دسترسی مرکز خرید آکمرکز بسیار راحت است و از هر کجای استانبول، می‌توانید با مترو به آنجا بروید. یک پارکینگ اختصاصی بزرگ هم برای بازدیدکنندگانی در نظر گرفته شده که با اتومبیل شخصی به آکمز می‌روند.

بیشتر بخوانید:

جاهای دیدنی لرستان

ارزان ترین مراکز خرید قشم

مرکز خرید فروم – FORUM ISTANBUL

بهترین مراکز خرید ترکیه

فهرست بهترین مراکز خرید استانبول را با مرکز خرید فروم ادامه می‌دهیم که نه‌‌تنها در ترکیه، بلکه در اروپا هم شهرت زیادی دارد و اغلب افرادی که به استانبول می‌روند، از این مجموعه دیدن می‌کنند. این مجموعه در منطقه بایرام پاشا واقع شده است.

مجموعه فروم کار خود را از سال 2009 آغاز کرد و تاکنون میزبان بیشتر از 300 نوع برندهای مطرح و مختلف موجود در جهان بوده است. نکته جالب‌توجه درباره این مرکز خرید این است که می‌توانید تقریبا هرچیزی را در آن پیدا کنید که در سایر فروشگاه‌ها پیدا نمی‌شوند.

علاوه‌براین، لباس‌ها و کالاهای باکیفیتی در مجموعه فروم به فروش می‌رسند و برای کودکان هم لباس‌های باکیفیتی دارند. در مرکز خرید فروم مانند سایر مراکز و مجموعه‌های استانبول، کافه‌ها و رستوران‌های زیادی در کنار شهربازی واقع شدند که می‌توانید بعد از خرید، اوقات خوشی را در این مرکز بگذرانید.

مرکز خرید آکباتی – Akbati AVM

بهترین مراکز خرید ترکیه
به صرفه ترین مراکز خرید استانبول

اگر به منطقه اروپایی استانبول علاقه دارید، مطمئناً نام مرکز خرید آکباتی را شنیده‌اید. این پاساژ یکی از بهترین مراکز خرید استانبول شناخته می‌شود که در منطقه اسنکنت واقع شده است. این مرکز خرید از سال 2011 افتتاح شده و تاکنون توانسته میزبان بسیاری از گردشگران و مسافران در استانبول باشد.

نکته جالب‌توجه درباره مرکز خرید آکباتی این است که برای رفتن و برگشتن به این مجموعه، نیازی به پرداخت هزینه نیست و سرویس رفت و برگشت رایگان در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد.

شما می‌توانید برندهای مشهوری مانند منگو، دسا، بکو، پنتی و سایر برندهای باکیفیت را در این مجموعه پیدا کنید. یکی دیگر از مزیت‌های مرکز خرید آکباتی، داشتن پارکینگ سرپوشیده است که تا 3000 خودرو را به‌راحتی در خود جای می‌دهد. به‌علاوه، این مرکز خرید دارای پارک فستیوالی است که تا 7000 نفر را در خود جای می‌دهد و یکی از زیباترین مکان‌ها برای برگزاری مراسم‌های مختلف ترکیه و استانبول است.

از دیگر مکان‌های تفریحی مرکز خرید آکباتی، می‌توان به سالن سینما، سالن بولینگ، کافه‌ها و رستوران‌های متعدد اشاره کرد. این مرکز خرید طراحی جذابی دارد و برای بسیاری از گردشگران، به عنوان یک مکان دیدنی و تفریحی نیز شناخته می‌شود.

اگر به حراج آخر فصل فروشگاه‌های این مجموعه برسید، می‌توانید اجناس را با قیمت مناسب خریداری کنید. به‌همین‌دلیل‌هم آکباتی را نیز می‌توان یکی از مراکز خرید ارزان استانبول به شمار آورد که محصولات خوبی را با قیمت نسبتاً مناسبی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

ایستینه پارک – Istinye Park istanbul

بهترین مراکز خرید ترکیه

اگر به دنبال یک مرکز خرید لوکس و مدرن در استانبول می‌گردید، مطمئناً مرکز خرید ایستینه پارک می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها باشد که با بیشتر از 300 فروشگاه، خرید هر چیزی را ممکن می‌کند.

در فروشگاه‌های مختلف این مجموعه می‌توانید محصولاتی از برندهای مختلف و محبوبی مانند دولچه و گابانا، دیور، پرادا، سلین، هوگو، زارا، مارا، منگو و سایر برندهای مطرح جهان را خریداری کنید. در این مجتمع فوق‌العاده لوکس و مجهز، بیشتر از 41 برند مطرح و محبوب جهان وجود دارند. همین مسئله باعث شده که آن را یکی از بهترین مراکز خرید استانبول به شمار بیاوریم.

علاوه‌بر 300 مغازه در این مرکز خرید، می‌توانید در یکی از 40 رستوران موجود در آن غذا‌های فوق‌العاده خوشمزه و باکیفیت ترکی را امتحان کنید. در ایستینه پارک، برای اولین بار سینمای IMAX استفاده شده است.

مرکز خرید زورلو استانبول – Zorlu Center istanbul

بهترین مراکز خرید ترکیه
ارزانترین مرکز خرید لباس در استانبول

در نهایت، آخرین موردی که آن را در فهرست بهترین مراکز خرید استانبول معرفی می‌کنیم، مرکز خرید زورلو است که علاوه‌بر داشتن طراحی مدرن و شگفت‌انگیز، بهترین برندهای جهان را نیز در اختیار دارد.

تقریباً 180 فروشگاه در این مرکز خرید وجود دارند و علاقه‌مندان به خرید می‌توانند هر کالایی را در مرکز خرید زورلو خریداری کنند. اگرچه این مرکز خرید بسیار لوکس و مجهز است، اما در روزهای پایانی فصل تابستان و زمستان می‌توانید از تخفیفات آخر فصل مغازه‌های آن استفاده کنید.

علاوه بر خرید، مرکز خرید زورلو دارای امکانات رفاهی فوق‌العاده زیادی است که باعث شده خیلی از افراد برای گشت‌وگذار به آنجا بروند. برای مثال، یکی از مهم‌‌ترین امکانات فرهنگی و رفاهی این مرکز خرید، 14 سینما با ظرفیت بیشتر از 1600 نفر است که تجربه جدیدی در کنار خرید برای شما رقم می‌زند. دسترسی به این مرکز خرید ساده است و به‌راحتی می‌توانید از طریق وسایل نقلیه عمومی، به منطقه بشیکتاش رفته و در خیابان کورو، وارد این مجموعه شوید.

در این مقاله به برخی از بهترین مراکز خرید استانبول اشاره کردیم. از دیگر مراکز خرید استانبول که در این لیست نام نبردیم، می‌توان به مواردی مانند مرکز خرید پالادیوم، کنیون و کاپا سیتی هم اشاره کرد که می‌توان آنها را به‌عنوان ارزانترین مراکز خرید استانبول معرفی کرد.

سؤالات متداول

بهترین مراکز خرید استانبول کدامند؟

از جمله بهترین مراکز خرید استانبول می‌توان به مرکز خرید آکمرکز، آکباتی، جواهر و زورلو اشاره کرد. در این مراکز خرید می‌توانید انواع پوشاک و کالاهای مورد نیاز خود را با قیمتی مناسب و با اطمینان از کیفیت کالا خریداری کنید.

ارزانترین مراکز خرید استانبول کدامند؟

بازار بزرگ استانبول، مال آف استانبول و مرکز خرید اولیویوم از جمله ارزانترین مراکز خرید استانبول به‌شمار می‌روند. در این مقاله برخی از بهترین مراکز خرید استانبول را معرفی کردیم که در آنها می‌توانید از خرید به‌صرفه لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین مراکز خرید ارزان استانبول چیست؟ آیا مرکز خرید دیگری را می‌شناسید که به آن اشاره نکردیم؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر