;
coinex

قابلیت کانال در واتساپ به زودی به طور عمومی عرضه می‌شود

قابلیت کانال در واتساپ به‌زودی منتشر خواهد شد. آنطور که پیداست، واتس‌اپ روزهای شلوغی را سپری می‌کند و در اندیشه اضافه کردن ویژگی‌های جدید به پیام‌رسان خود است.

قابلیت کانال در واتساپ نیز بالاخره از راه می‌رسد. این ویژگی جدید واتس‌اپ، سالهاست که در اختیار تلگرام، رقیب اصلی این شبکه اجتماعی قرار دارد و یک قابلیت بسیار کاربردی و مفید محسوب می‌شود. این قابلیت که با نام خبرنامه (Newsletter) شناخته خواهد شد، درحال حاضر در اختیار کاربران نسخه بتا این شبکه اجتماعی قرار دارد و به‌زودی به صورت عمومی نیز منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: پایان پشتیبانی واتساپ در 50 مدل گوشی قدیمی [+لیست گوشی‌ها]

قابلیت کانال در واتساپ به ‌زودی از راه می‌رسد

به گزارش کاربران شبکه‌های اجتماعی، قابلیت ساختن کانال در واتساپ با نام خبرنامه (Newsletter) بالاخره به نسخه بتا WhatsApp رسیده و به زودی در اختیار تمام کاربران قرار می‌گیرد؛ اما چه زمانی، چگونه و با چه امکاناتی؟

کپی کاری‌های مارک زاکربرگ و شرکت متا از پیام‌رسان محبوب تلگرام، هیچ وقت تمام نمی‌شود! اخیرا متا از ایجاد قابلیت پروکسی در واتساپ خبر داده بود و سپس چیزی شبیه به کانال‌ تلگرام را به اینستاگرام آورد. حالا قرار است که قابلیت ساختن کانال هم در آینده‌ای نزدیک به واتساپ برسد.

قابلیت کانال در واتساپ به‌زودی منتشر می‌شود

خبر اضافه شدن قابلیت ساخت کانال در واتساپ، چیز جدیدی نیست و تقریبا چند سالی می‌شود که زمزمه‌های آن را شنیده‌ایم. اما به تازگی، اخباری مبنی بر اضافه شدن «بخش خبرنامه به واتساپ» منتشر شد که تقریبا حس و حالی از کانال‌های تلگرامی را تداعی می‌کند. اما این خبرنامه کجاست و از چه قسمتی باید آن را پیدا کنیم؟ اصلا به چه دردی می‌خورد و نهایتا چه زمانی به صورت کامل منتشر می‌شود؟

بخش کانال یا خبرنامه واتس‌اپ کجا قرار دارد و چطور فعال می‌شود؟

بخش خبرنامه واتساپ، قرار است در قسمت استاتوس‌ها قرار بگیرد؛ یعنی بخش «وضعیت در واتساپ» در آینده، به دو قسمت تبدیل می‌شود و شما می‌توانید به صورت همزمان، استاتوس‌ها و کانال‌های واتساپ را ببینید. به محض اینکه «نسخه نهایی خبرنامه واتساپ» منتشر شود، شما می‌توانید پیام رسان واتساپ خود را به آخرین ورژن آپدیت کنید و از این قابلیت لذت ببرید.

قابلیت کانال در واتساپ به‌زودی منتشر می‌شود

خبرنامه و کانال واتس‌اپ چیست و به چه دردی می‌خورد؟

به احتمال زیاد، این بخش چیزی شبیه به گوگل دیسکاوری را در اختیار کاربران قرار دهد؛ البته با قابلیت‌های شخصی سازی بیشتر! همچنین می‌توانید طیف گسترده‌ای از گروه‌های مشخص را هم به «بخش چنل واتساپ» اضافه کنید و بر روی اخبار منتشر شده در این قسمت، کنترل بیشتری داشته باشید.

از آن جایی که کسب درآمد از واتساپ، تقریبا صفر است، بنابراین هیچ کسی حاضر نیست تا کانال‌هایی مثل کانال پروکسی واتساپ را به صورت رایگان راه اندازی کند! اضافه شدن کانال و خبرنامه به واتساپ، پای کسب درآمد را هم به این پیام رسان می‌کشاند و خبرهای خوبی را به همراه دارد! البته باید توجه کنید که اطلاعات شخصی ادمین‌های خبرنامه واتساپ به صورت محرمانه باقی خواهد ماند و دقیقا مثل کانال‌های تلگرامی، شما می‌توانید هر چیزی را که دوست دارید دنبال کنید.

قابلیت کانال در واتساپ به‌زودی منتشر می‌شود

زمان انتشار بخش کانال و خبرنامه واتس‌اپ کی است؟

در حال حاضر، فقط یک تصویر از بخش کانال یا همان خبرنامه واتساپ منتشر شده است که این قابلیت را در نسخه بتا واتساپ و به صورت آزمایشی نشان می‌دهد. بد نیست بدانید که قابلیت‌های جدید واتساپ مثل ادیت پیام‌ها یا تبدیل کردن ویس به متن که به صورت آزمایشی تست می‌شدند، ابتدا به نسخه بتا می‌آمدند و سپس به صورت عمومی منتشر می‌شدند. حالا بخش کانال و خبرنامه واتساپ هم از همین روش تبعیت می‌کند و با حضور در نسخه بتا، احتمالا تا چند ماه دیگر به صورت عمومی منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره قابلیت کانال در واتساپ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر