;
coinex

هدیه خاص لیونل مسی به قهرمانان جام جهانی ؛ آیفون با طراحی اختصاصی و طلای 24 عیار [+عکس]

هدیه خاص لیونل مسی به قهرمانان جام جهانی 175 هزار پوند آب خورده است!

لیونل مسی، کاپیتان تیم ملی آرژانتین در جهت گرامی‌داشت موفقیت بزرگ آرژانتین در جام جهانی 2022 قطر که با قهرمانی این تیم به پایان رسید، 35 آیفون طلایی با هزینه سرسام‌آور 175 هزار پوند را به هم‌تیمی‌ها و کادر فنی تیم آرژانتین هدیه داده است.

بیشتر بخوانید: مسدودسازی حساب لیونل مسی توسط اینستاگرام ؛ تخلف نابغه فوتبال چیست؟

هدیه خاص لیونل مسی به قهرمانان جام جهانی

لیونل مسی که با تیم ملی آرژانتین در قطر به آروزی دیرینه خود رسید و در احتمالا آخرین حضورش در جام‌های جهانی به قله فوتبال جهان رسید، حالا و برای بزرگداشت این رویداد تاریخی، مبلغ گزاف 175 هزار پوند را صرف خرید 35 آیفون طلایی با طراحی اختصاصی برای بازیکنان تیم ملی آرژانتین کرده است. یک هدیه لوکس که در واقع به نوعی قدردانی مسی از هم تیم‌هایش برای جاودانه کردن او در تاریخ فوتبال است، چرا که حالا دیگر مسی تقریبا هیج جام و افتخار فردی و گروهی که دستش به آن نرسیده باشد را باقی نگذاشته است!

هدیه خاص لیونل مسی به قهرمانان جام جهانی ؛ آیفون با طراحی اختصاصی و طلای 24 عیار [+عکس]

در پنل پشتی این آیفون‌های طلایی نام و شماره لباس هر بازیکن به همراه لوگوی تیم ملی فوتبال آرژانتین به چشم می‌خورد. یک منبع آگاه در این خصوص به نشریه سان گفته است:

«لیونل می‌خواست برای گرامی‌داشت غرورآمیزترین لحظه‌ی زندگی‌اش، کاری ویژه و قابل‌توجه انجام دهد.»

کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین برای تهیه این محصولات خاص، سراغ برند لوکس iDesign Gold رفت و آیفون‌ها را سفارش داد. بن لیونز، مدیرعامل iDesign Gold، می‌گوید: «لیونل نه‌تنها بهترین بازیکن تاریخ محسوب می‌شود، بلکه یکی از وفادارترین مشتریان iDesign Gold است. او چند ماه پس از فینال جام جهانی با ما ارتباط برقرار کرد.»

هدیه خاص لیونل مسی به قهرمانان جام جهانی ؛ آیفون با طراحی اختصاصی و طلای 24 عیار [+عکس]
هدیه لاکچری مسی به بازیکنان تیم ملی آرژانتین

لیونز در ادامه به نشریه‌ی The Sun گفت: «مسی به دنبال هدیه‌ای ویژه برای تمامی بازیکنان و کادر فنی بود تا پیروزی شگفت‌انگیز در جام جهانی را جشن بگیرد، اما نمی‌خواست هدیه‌ای معمولی مثل ساعت به آن‌ها بدهد. به همین خاطر من آیفون طلا را توصیه کردم و او عاشق این ایده شد.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص هدیه خاص لیونل مسی به قهرمانان جام جهانی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر