;
coinex

محدودیت‌های توییتر در خصوص محتوای خشونت‌آمیز سختگیرانه‌تر شد

با توجه به به‌رورسانی اخیر قوانین مرتبط با انتشار محتوای خشونت‌آمیز در شبکه اجتماعی توییتر، ارسال بسیاری از محتواها تحت این عنوان ممنوع اعلام شده است.

اخیراً توییتر اقدام به آپدیت قوانین مربوط به محتوای خشونت‌آمیز کرده که طبق آن آرزوی مرگ یا آسیب فیزیکی برای شخص دیگر در این پلتفرم ممنوع اعلام شده است.

به گزارش انگجت، توییتر دوباره دست به تنظیم مقررات سخت‌گیرانه‌تری در زمینه انتشار محتوا زده و نسخه به‌روزرسانی شده سیاست «محتوای خشونت‌آمیز» را منتشر کرده است. این سیاست درحال‌حاضر شامل موارد بیشتری از محتوای ترویج‌کننده خشونت نسبت به نسخه‌های قدیمی‌تر است.

بیشتر بخوانید: شبکه اجتماعی جدید بنیانگذار توییتر با نام بلواسکای (Bluesky) برای iOS‌ منتشر شد

قوانین سخت‌گیرانه انتشار محتوای خشونت‌آمیز در توییتر

نکته جالب سیاست جدید توییتر این است که کاربران حتی از بیان «آرزوی آزار به دیگری» و موارد مشابه هم منع شده‌اند. در متن سیاست‌نامه توییتر جهت انتشار محتوای خشونت‌آمیز مصادیق این امر به این شرح ذکر شده است: «این موارد شامل آرزوی مرگ، دچار بیماری شدن، رویدادهای تراژیک یا هرگونه رویدادی که عواقب مخرب داشته باشد، خواهند شد.»

محتوای خشونت‌آمیز

آنچه در این مقررات جدید آمده، در واقع نقض سیاست قبلی توییتر بوده که براساس آن اظهاراتی که مرگ یا آرزوی آسیب فیزیکی برای فردی داشتن، خلاف قوانین به حساب نمی‌آمد.

افزون‌براین باید اشاره داشت که این تغییر تنها مورد اضافه شده به سیاست توییتر نبوده. قوانین این شرکت به‌وضوح اقدام به محافظت از زیرساختی خواهد کرد که جهت فعالیت‌های روزانه، شهری یا فعالیت‌های تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته توییتر علت این تغییرات را اعلام نکرده است، ولی از آنچه در مجموعه‌ای از توییت‌ها عنوان شده؛ اعمال مجازات‌هایی برای حساب‌های کاربری قانون‌شکن اعم از تعلیق یا اجبار به حذف توییت‌های مورد نظر در دستور کار قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص محدودیت‌های سخت‌گیرانه جدید برای انتشار محتوای خشونت‌آمیز در توییتر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر