;
coinex

پایان پشتیبانی شیائومی از سه گوشی ردمی [+لیست گوشی‌ها]

پایان پشتیبانی شیائومی از سه گوشی ردمی رقم خورد. بر این اساس گوشی‌های اعلام شده هیچ‌گونه آپدیتی دریافت نخواهند کرد و امنیت بسیار پایینی نیز خواهند داشت.

شرکت‌های بزرگ فناوری معمولاً پشتیبانی از دستگاه‌های قدیمی‌ خود را در بازه‌های زمانی معینی به پایان رسانده و این دستگاه‌ها دیگر آپدیت‌های نرم‌افزاری و پچ‌های امنیتی را دریافت نمی‌کنند. ازاین‌رو هم‌اکنون به پایان پشتیبانی شیائومی از سه گوشی ردمی رسیده‌ایم. البته پیش‌بینی می‌شد که شیائومی پشتیبانی از تمام گوشی‌های تولید شده خود در ابتدای سال 2020 را قطع کند.

درحال حاضز برند شیائومی یکی از بهترین برندهای تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در جهان است که سالانه میلیون‌ها دستگاه گوشی موبایل روانه بازار می‌کند. ردمی نیز یکی از زیرمجموعه‌های محبوب و مهم شرکت شیائومی است که محصولات رقابتی آن طرفداران زیادی دارد. حالا اما سه مدل از گوشی‌های ردمی به پایان پشتیبانی نرم‌افزاری رسیده‌اند.

بیشتر بخوانید: شکایت هواوی از شیائومی به علت نقض حق اختراع

پایان پشتیبانی شیائومی از سه گوشی ردمی

شیائومی هر چند وقت یکبار، پایان پشتیبانی از دستگاه‌های قدیمی‌اش را در قالب فهرستی به‌روز می‌کند. اکنون به‌گزارش گیزموچاینا، این شرکت با تغییرات جدید، چهار گوشی دیگر را به این فهرست اضافه کرده که یکی از آن‌ گوشی‌ها، یعنی ردمی نوت ۸ در زمان خود بسیار محبوب بود.

جدا از گوشی مذکور، شیائومی به پشتیبانی نرم‌افزاری از ردمی نوت 8T، ردمی نوت 8A دوال و نسخه‌ی Speed Edition ردمی K30 5G نیز پایان داده است.

پایان پشتیبانی شیائومی از سه گوشی ردمی

تقریباً تمام گوشی‌های اشاره‌شده در اوایل سال ۲۰۲۰ عرضه شدند و پیش‌بینی می‌شد که شیائومی پشتیبانی نرم‌افزاری از آن‌ها را کنار بگذارد؛ چراکه‌برخی از مدل‌های اولیه در این سری اواخر دسامبر به همین سرنوشت دچار شدند.

ردمی نوت 8، ردمی نوت 8T و نسخه‌ی Speed Edition ردمی K30 5G در طول دوره‌ی پشتیبانی نرم‌افزار رسمی خود، دو به‌روزرسانی اندروید دریافت کردند؛ اما ردمی 8A دوال به‌عنوان گوشی پایین‌رده، تنها یک به‌روزرسانی اندروید دریافت کرد.

از بین چهار گوشی مذکور، ردمی نوت ۸ بی‌شک جذاب‌ترین گوشی زمان خود در جهان بود؛ زیرا به‌عنوان اولین دستگاه سری Redmi Note به دوربین چهارگانه مجهز بود. مهم‌تر از همه، قیمت بسیار رقابتی آن بود و این جزو گوشی سری ردمی نوتی بود که با مشخصات قابل قبول ارزش خرید بالایی داشت.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره پایان پشتیبانی شیائومی از سه گوشی ردمی چیست؟ آیا شما مالک هیچ یک از این سه گوشی هستید؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر