;
coinex

همکاری هواوی با جک در ساخت خودروهای هوشمند

همکاری هواوی با جک در ساخت خودروهای هوشمند گامی مهم در راستای فروش بیشتر محصولات جک توسط هواوی خواهد بود.

همکاری هواوی با جک به‌عنوان دو شرکت چینی معتبر و صاحب‌نام در جهان برای رسیدن به ارزش و فروش بالاتر شکل گرفته است. البته لازم به ذکر است که هواوی قصد ندارد وارد صنعت خودرو شود، بلکه فقط به جک موتورز کمک خواهد کرد که محصولاتش را هوشمندتر کند و در نتیجه بتواند فروش بهتری نسبت‌به قبل تجربه کند.

بیشتر بخوانید: خودرو پرنده ایر اسپیدر MK4 معرفی شد؛ شبیه‌سازی فرمول یک در آسمان‌ها!

همکاری هواوی با جک در ساخت خودروی هوشمند قطعی شد

طبق گزارشی که از چین رسیده است، همکاری هواوی با گروه خودروسازی Jianghuai Automobile Co که به اختصار JAC (در ایران “جک”) شناخته می‌شود، می‌تواند نشان از عزم راسخ این شرکت برای ورود به بازارهای جدید و افزایش درآمد داشته باشد. همکاری هواوی و JAC در زمینه ساخت خودرو بیشتر در زمینه بهینه‌سازی و فروش خودروهای جک توسط هواوی خواهد بود.

شرکت مهندسی ساخت و ساز دولتی چین (CSCEC) در وب سایت رسمی خود اعلام کرد:

یکی از واحدهای آن بخشی از کنسرسیومی است که برنده یک قرارداد مهندسی، خرید و ساخت 1.5 میلیارد یوان (218.8 میلیون دلار) برای پارک صنعتی خودروهای متکی بر انرژی جدید در شهرستان فیکسی استان آنهویی چین شده است.

این شرکت روز پنجشنبه عنوان نمود که پس از تکمیل، این پروژه که مساحتی حدود 510,000 متر مربع دارد برای ساخت خودروهایی که توسط هواوی و JAC Motors توسعه داده شده‌اند، استفاده می‌شود.

همکاری هواوی با جک در ساخت خودروی هوشمند قطعی شد

یو چنگدونگ، مدیر اجرایی بخش تجاری فناوری‌های هوشمند خودرو هواوی، اواخر روز سه‌شنبه گفت: «این شرکت هیچ برنامه‌ای برای ساخت خودرو ندارد. این شرکت با JAC Motors همکاری می‌کند و به این شرکت کمک کند تا خودروها را به روشی بهتر تولید و بفروشد.»

هواوی سابقه همکاری خوبی با JAC Motors دارد و آنها نسل جدید فناوری‌های پلت‌فرم خودروهای الکتریکی هوشمند پیشرفته را بر اساس قطعات خودرو هوشمند هواوی توسعه خواهند داد.

هواوی سه استراتژی را برای مشارکت در زنجیره تامین خودرو اتخاذ کرده است:

  1. تامین قطعات استاندارد شده برای خودروسازان
  2. ارائه مجموعه کاملی از فناوری‌های خودرو هوشمند با نام Huawei Inside
  3. حالت‌های انتخاب هوشمند خودرو

هواوی نه تنها در مدل سازی محصولات، طراحی داخلی و راهکارهای هوشمند شرکت می‌کند، بلکه مسئولیت بازاریابی و فروش مدل‌های خودرو را نیز بر عهده دارد.

در یک نشست داخلی هواوی در پایان سال ۲۰۲۲ مشخص کرده که بخش تجاری خودرو این شرکت باید تا سال ۲۰۲۵ به سوددهی برسد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره همکاری هواوی با جک در ساخت خودروهای هوشمند چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر