;
coinex

لیست شرکت‌های واردکننده خودرو به ایران منتشر شد

لیست شرکت‌های واردکننده خودرو به ایران به طور اتفاقی منتشر شده است. به نظر می‌رسد تا این لحظه، 10 شرکت برای واردات خودرو ثبت سفارش کرده‌اند.

یک منبع آگاه اعلام کرده که تا 11 اسفندماه 1401، ده شرکت واردکننده ثبت سفارش نهایی جهت واردات خودرو به ایران را انجام داده‌اند و قصد دارند تا در هفته‌های آتی محموله خودروهای 2023 را وارد کشور کنند.

بیشتر بخوانید: سایت خرید خودروهای داخلی معرفی شد [+لینک]

لیست شرکت‌های واردکننده خودرو به ایران منتشر شد

در حال حاضر و به دلیل شرایط ناشی از تحریم و مشکلات اقتصادی، همکاری مستقیم کمپانی‌های خارجی با شرکت‌های ایرانی به نحوی که شرکت‌های خارجی طرف‌های ایرانی را به رسمیت بشناسند وجود ندارد اما مشخص است که بسیاری از خودروسازان و شرکت‌های واردکننده قدیمی با شرکای تجاری کره‌ای، چینی، ایتالیایی، آلمانی و اسپانیایی به طور واسطه‌ای در حال فعالیت هستند.

با توجه به اطلاعات منتشر شده فهرست شرکت هایی که ثبت سفارش واردات خودرو را انجام داده اند، به شرح زیر است:

ردیف نام شرکت واردکننده
۱ سایپا
۲ تجارت کرمان
۳ کوشا خودرو
۴ گروه بهمن
۵ ماموت خودرو
۶ آرین موتور پویا
۷ پارس خودرو
۸ پارسیان خودرو مانلی
۹ مدیران خودرو
۱۰ ایساکو کیش

تا این لحظه مشخص شده که شرکت‌های فوق و برخی شرکت‌های دیگر جهت واردات محصولات چانگان، زوتی، چری، جتا، داچیا، اشکودا، هیوندا، کیا، سئات، فیات، میتسوبیشی، دانگ‌ فنگ، تویوتا، نیسان و غیره اقدام کرده‌اند و به احتمال زیاد در هفته‌های آتی مراحل ثبت سفارش نهایی این محصولات را نجام می‌دهند.

تا این لحظه نیز محموله‌ خودروهای وارداتی هیوندای، کیا، چانگان و فیات به ایران رسیده و نمونه‌های وارداتی برخی شرکت‌های دیگر هم در مراکز استاندارد جهت اخذ مجوز شماره‌گذاری قرار دارند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص لیست شرکت‌های واردکننده خودرو به ایران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر