;
coinex

جایزه بهترین گوشی سال 2023 کنگره جهانی موبایل (GLOMO) به آیفون 14 پرو رسید

جایزه بهترین گوشی سال 2023 به آیفون 14 پرو اپل رسید. پرچمدار تمام‌عیار اپل بار دیگر توانست نظرها را به خود جلب کند و بهترین در نوع باشد.

جایزه بهترین گوشی سال 2023 (GLOMO) در کنگره جهانی موبایل بارسلونا به آیفون 14 پرو رسید. نمایشگاه MWC 2023 پس از 3 روز پرکار و معرفی دستگاه‌ها و تکنولوژی‌های جدید از شرکت‌های بزرگ فناوری، به اتمام رسید. در این نمایشگاه بهترین گوشی‌ سال توسط کارشناسان انتخاب می‌شود که به اختصار به جایزه (GLOMO) شهرت دارد. این جایزه بالاخره به نماینده شایسته اپل رسید و قطعاً انتظارات را نیز از این کمپانی صاحب‌نام بالا می‌برد.

در این مراسم که در روز پایانی این نمایشگاه برگزار شد، گوشی‌های آیفون ۱۴ پرو، گوگل پیکسل ۷ پرو، ناتینگ فون ۱، گلکسی زد فولد ۴ و گلکسی زد فلیپ ۴ نامزدهای اصلی دریافت بهترین گوشی سال 2023 بودند که درنهایت آیفون 14 پرو، جایزه اصلی را دریافت کرد. جدیدترین پرچمدار اپل پیش‌تر نیز شایستگی‌های خود را نشان داده بود و در بسیاری از بخش‌های بنچمارک جدید “گیک‌بنچ 6” از گلکسی اس 23 اولترا سامسونگ برتر بود.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های 2023 [+ لیست مورد انتظارترین گوشی های سال 2023]

جایزه بهترین گوشی سال 2023 به نماینده اپل رسید

تصمیم بسیار ساده‌ای است که بگوییم آیفون ۱۴ پرو یکی از بهترین موبایل‌های موجود در بازار محسوب می‌شود. با این حال نسبت دادن عنوان “بهترین” به یک دستگاه، کار دشواری است. به تازگی اما جایزه بهترین موبایل GLOMO یا Global Mobile Awards به پرچمدار پریمیوم اپل رسید.

با به پایان رسیدن کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۳ یا MWC، دریافت‌کنندگان جوایز GLOMO (جوایز جهانی موبایل) اعلام شدند. هر سال جوایزی در چندین دسته مختلف از جمله فناوری‌های موبایل، همه چیز دیجیتال، دستگاه‌ها، فناوری برای خیر و رهبری دولتی صادر می‌شود. ما در این مطلب به دریافت کنندگان جوایز دسته “دستگاه” می‌پردازیم.

جایزه بهترین گوشی سال 2023 به نماینده اپل رسید

در بخش بهترین گوشی هوشمند، محصولات زیر کاندید شده بودند:

  • آیفون ۱۴ پرو
  • گوگل پیکسل ۷ پرو
  • ناتینگ فون ۱
  • گلکسی زد فولد ۴
  • گلکسی زد فلیپ ۴

در نهایت و با نظر داوران، جایزه بهترین گوشی هوشمند به آیفون ۱۴ پرو اپل تعلق گرفت.

در مورد انتخاب برنده و ارائه جایزه گفته شد:

جایزه بهترین گوشی هوشمند ترکیبی از عملکرد برجسته، نوآوری و رهبری است که از طریق ارزیابی گوشی‌های هوشمند موجود در بازار طی دوره ژانویه 2022 تا دسامبر 2022 توسط تحلیلگران مستقل، روزنامه‌نگاران و تأثیرگذاران برجسته جهان تعیین شده است.

دستگاه‌های دیگری که در WMC 2023 به نمایش گذاشته شدند و برای دریافت جایزه بررسی خواهند شد، عبارت اند از:

  1. آنر Magic Vs
  2. سامسونگ Galaxy S23 Ultra
  3. اوپو Find N2 Flip

در این بخش جایزه بر اساس بهترین محصولات نمایشی داوری خواهد شد و توسط گروهی منتخب از داوران حاضر نمایشگاه در نظر گرفته خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره جایزه بهترین گوشی سال 2023 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)