;
coinex

گوشی اقتصادی F101 با 44 روز شارژدهی باتری و اسپیکر بزرگ 3.5 واتی رونمایی شد

گوشی اقتصادی F101 با امکانات خارق‌العاده‌ای مانند نگهداری شارژ 44 ساعته و اسپیکر بزرگ و باکیفیت 3.5 واتی معرفی شد.

گوشی اقتصادی F101 معرفی شد. این گوشی خاص که ساخت برند چینی نوپا و تازه جان گرفته FOSSiBOT است، مانند باقی گوشی‌های هوشمند نیست و ظاهری بسیار زمخت و هیولایی دارد. این گوشی به یک باتری ۱۰٬۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز است و آنطور که شرکت سازنده ادعا می‌کند، قادر است تا 44 روز درحالت استندبای شارژدهی کند که درنوع خودش بی‌‌نظیر است.

گوشی F101 همچنین در قاب پشتی خود از یک اسپیکر بزرگ 3.5 واتی بهره می‌برد که می‌تواند نقش یک اسپیکر همراه بزرگ را نیز ایفا کند. از جمله قابلیت‌های دیگر این گوشی می‌توان به بدنه فوق مداوم آن اشاره کرد. زیرا به‌غیراز ویژگی مقاومت دربرابر آب، مقاوت بسیاری خوبی نیز در مقابل گردوغبار از خود نشان می‌دهد. در ادامه می‌توانید دیگر ویژگی‌های این گوشی را ببینید.

بیشتر بخوانید: نوکیا C22 و C32 با شارژدهی 3 روزه و قیمت اقتصادی معرفی شدند

گوشی اقتصادی F101 با امکانات فراوان رونمایی شد

برند چینی نوپای FOSSiBOT گوشی فوق مقاوم جدیدی به نام F101 معرفی کرده است که باتری بسیار پرظرفیتی دارد. این برند که سال گذشته بنیان‌گذاری شد، چند ماه پیش پاوربانک F2400 را عرضه کرد و اکنون اولین گوشی‌ خود را به نمایش گذاشته است.

بر اساس گزارش گیزچاینا، گوشی F101 به گواهی‌های IP68 و IP69 و MIL-STD-810G مجهز است تا در برابر نفوذ آب و گردوغبار و ضربه از خود مقاومت نشان دهد.

گوشی اقتصادی F101 با امکانات فراوان رونمایی شد

در بخش پشتی F101 علاوه‌بر دوربین، شاهد اسپیکر ۳٫۵ وات بزرگی هستیم که صدای ۱۲۳ دسی‌بل تولید می‌کند. این نخستین باری است که یک گوشی هوشمند به چنین اسپیکری مجهز می‌شود.

گوشی FOSSiBOT F101 به باتری لیتیم-پلیمر ۱۰٬۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز است و نمایشگر ۵٫۴۵ اینچ +HD و پردازنده‌ی چهار هسته‌ای Helio A22 دارد. تولیدکننده‌ی F101 می‌گوید:

این گوشی در حالت آماده‌به‌کار تا ۱٬۰۵۰ ساعت (تقریبا ۴۴ روز) دوام می‌آورد. وزن گوشی به حدود ۳۵۰ گرم می‌رسد.

FOSSiBOT F101 به 4 گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی قابل‌ارتقا مجهز است. این گوشی در پنل جلویی دوربین 8 مگاپیکسلی و در بخش پشتی دوربین سه‌گانه با حسگرهای ۲۴ مگاپیکسلی، 5 مگاپیکسلی و ۰٫۳ مگاپیکسلی دارد.

FOSSiBOT می‌گوید که احتمالا گوشی F101 در دور اول فروش فوق‌العاده در بازارهای جهانی، زیر ۱۰۰ دلار قیمت خواهد داشت. اکثر گوشی‌های امروزی با چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه حدودا ۱۴۰ دلار قیمت دارند. فروش جهانی F101 تا سه هفته‌ی دیگر شروع می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره گوشی اقتصادی F101 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر