;
coinex

مشتریان خارجی تولیدات فیلیمو چه کشورهایی هستند؟

مشتریان خارجی تولیدات فیلیمو از 15 کشور عبور کرده و قرار است که آثار مطرحی همچون یاغی، زخم کاری، جیران و … در این کشورها به نمایش درآیند.

مشتریان خارجی تولیدات فیلیمو کدام کشورها هستند؟ فیلیمو به‌عنوان برترین پلتفرم پخش فیلم و سریال و برترین پلتفرم شبکه نمایش خانگی در ایران شناخته شده است. این پلتفرم میزبان بهترین فیلم‌ و سریال‌های ایرانی‌ است. فیلم‌هایی که نه تنها در ایران، بلکه در کشورهای دیگر نیز علاقه‌مندان بسیاری دارند. از همین‌رو قرار است بسیاری از فیلم‌های ایرانی اختصاصی فیلیمو در بعضی از کشورهای دنیا به نمایش درآیند.

بیشتر بخوانید: با وجود صدور قرار منع تعقیب، ساترا از پیگیری شکایت از فیلیمو خبر داد

مشتریان خارجی تولیدات فیلیمو مشخص شدند

طبق لیستی که منتشر شده است، قرار است آثاری مانند زخم کاری، جیران، یاغی، ملکه گدایان، هم‌گناه، می‌خواهم زنده بمانم، نهنگ آبی، جزیره و آکتور در کشورهایی مانند عراق، روسیه، ژاپن، بنگلادش، قزاقستان، پاکستان، بوسنی، قطر، عمان، امارات متحده عربی،  تونس، مراکش، الجزیره، لیبی، مالزی، بخشی از ایالات متحده و فرانسه نمایش داده شوند. هرکدام از این آثار در پلتفرم فیلیمو کاربران بسیاری را مشغول به خود کرده و از جمله بهترین فیلم‌های ساخته شده ایرانی در چند سال اخیر محسوب می‌شوند.

فیلیمو اخیرا در گزارشی به انتشار آمارهایی از وضعیت پخش سریال‌‌‌ها و تولیدات محتوایی پلتفرم خود در کشورهای مختلف پرداخته و با اشاره به آنکه هفت سریال این شبکه نمایش خانگی در پلتفرم‌‌‌ها و شبکه‌‌‌های ۱۵ کشور دنیا در حال پخش هستند، بر نقش موثر فعالان این بخش در تحقق هدف صادرات فرهنگی تاکید کرد.

هفت سریال این شبکه نمایش خانگی هم اکنون در شبکه‌‌‌های تلویزیونی و پلتفرم‌‌‌های ۱۵ کشور از قاره‌‌‌های چهار‌گانه جهان در حال پخش است که می‌توان آن را صادرات فرهنگی بخش خصوصی کشور برای مردم مناطق مختلف جهان به شمار آورد؛ محتوایی که بسیاری از مردم در کشورهای مختلف به علت رعایت اصول اخلاقی و خانوادگی آن را انتخاب و مشاهده می‌کنند.

مشتریان خارجی تولیدات فیلیمو مشخص شدند

بر اساس این گزارش، سریال «جیران» به کارگردانی حسن فتحی در کشورهای بنگلادش، قزاقستان، عراق و پاکستان در حال پخش است و همچنین قرار است در شبکه‌‌‌های تلویزیونی ژاپن، روسیه، عراق، بوسنی و کشورهای حوزه خلیج فارس شامل قطر، عمان، امارات متحده عربی و شمال آفریقا از جمله تونس، مراکش، الجزیره و لیبی به زودی پخش شود.

سریال «زخم کاری» هم به کارگردانی محمدحسین مهدویان در کشورهایی مانند بنگلادش، عراق، مالزی و روسیه به زودی روی آنتن خواهد رفت. این سریال همچنین هم‌‌‌اکنون در آمریکای شمالی روی پلتفرم PBS بارگذاری شده و قسمت اول آن برای ایالات متحده آمریکا قابل مشاهده است. سریال «هم‌گناه» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مصطفی کیایی در تلویزیون‌‌‌های کشور بنگلادش، عراق و همچنین کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و شمال آفریقا به نمایش درآمده است.

سریال «یاغی» که محمد کارت کارگردانی آن را به عهده داشت نیز در ژاپن، عراق و مالزی پخش می‌شود. علاوه بر این دو سریال «ملکه گدایان» به کارگردانی حسین سهیلی‌‌‌زاده و «می‌‌‌خواهم زنده بمانم» به کارگردانی شهرام شاه‌‌‌حسینی در عراق به نمایش درآمده است. دو مجموعه «نهنگ آبی» به کارگردانی فریدون جیرانی و «جزیره» به کارگردانی سیروس مقدم هم در کشورهای بنگلادش و عراق به نمایش درآمده‌‌‌‍‌‌‌اند. چندی قبل نیز خبر حضور سریال «آکتور» در جشنواره بین‌المللی سریز مانیا در فرانسه، رسانه‌‌‌ای شده بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص مشتریان خارجی تولیدات فیلیمو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر