;
coinex

طرح فروش لاماری ایما اسفند 1401 در بورس کالا اعلام شد [+شرایط و قیمت]

شرکت آرین پارس موتور از شرایط طرح فروش لاماری ایما اسفند 1401 در بورس کالا رونمایی کرده و این طرح از 14 اسفند ماه آغاز خواهد شد.

شرکت آرین پارس موتور قصد دارد تا از روز یکشنبه مورخ 14 اسفند 1401 عرضه کراس اوور لاماری ایما را در بورس کالا شروع کند. این محصول با مدل 1402 برای فروش ارائه می‌شود و تاریخ تحویل آن نیز 31 خرداد 1402 اعلام شده است.

مطابق با بخشنامه منتشر شده از شرایط فروش خودرو شاسی بلند لاماری ایما، قیمت پایه این خودرو 981 میلیون تومان خواهد بود. همچنین این خودرو در رنگ‌های مشکی، سفید، خاکستری و سبز و به تعداد 550 دستگاه عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: 

طرح فروش ایران خودرو دیزل اسفند 1401 [+شرایط و قیمت و نحوه ثبت‌نام]

طرح فروش زامیاد 6 اسفند 1401 ؛ عرضه نیسان تک‌سوز و دوگانه آپشنال [+شرایط و قیمت]

جزئیاتی از طرح فروش لاماری ایما اسفند 1401 در بورس کالا

متقاضیان به منظور خرید لاماری ایما در بورس کالا باید ضمن پرداخت 9 درصد مالیات ارزش افزوده در پایان معامله، در صورت موفقیت در خرید خودرو، برمبنای قیمت نهایی فروش و همچنین مبلغ 39 میلیون و 443 هزار تومان بابت هزینه‌های جانبی شامل شماره‌گذاری، بیمه و … بپردازند.

طرح فروش لاماری ایما اسفند 1401 در بورس کالا

همچنین مطابق با قوانین جدید عرضه خودرو در بورس کالا، صرفاً افرادی قادر به اقدام برای خرید خودرو در این بستر خواهند بود که از سال 1398 تاکنون هیچگونه خرید خودرویی را از خودروسازان خصوصی و دولتی نداشته باشند.

لازم به ذکر است که هر کد ملی تنها مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ این طرح فروش خواهد بود. همچنین خریداران باید 18 سال تمام را داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح فروش لاماری ایما اسفند 1401 در بورس کالا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر