;
coinex

رشد 137 درصدی تپسی در یک سال ؛ جنگ تاکسی‌های اینترنتی جدی‌تر می‌شود؟

رشد 137 درصدی تپسی در یک سال، آماری بسیار شگفت‌انگیز برای این تاکسی اینترنتی است که می‌تواند زنگ خطری برای اسنپ نیز باشد.

در جدیدترین گزارش مالی تاکسی‌های اینترنتی، رشد 137 درصدی تپسی در یک سال منتشر شده است که درنوع خود بسیار هیجان‌انگیز است. رشد این تاکسی اینترنتی بی‌شک زنگ خطر را برای رقیب همیشگی‌اش “اسنپ” به صدا درآورده است. در این گزارش، عمده درآمد عملیاتی تپسی از سرویس‌های مختلف سفیران و سرویس‌های تلفنی است.

شرکت تپسی اولین و تنهاترین شرکت تاکسی اینترنتی در کشور است که در بورس دارای نماد معاملاتی است و تنها از طریق کمیسیون دریافتی از رانندگان یا همان سفیران خود، توانسته در ماه بهمن، 67 میلیارد تومان درآمدزایی کند. در بخشی دیگری از این گزارش نیز آمده است که تپ‌سی برای سهامداران خود ویژگی‌ها و تمهیداتی ویژه اندیشیده است که در آینده‌ای نزدیک بکار گرفته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: افزایش 41 درصدی کاربران تپسی از زمان آغاز به کار سرویس اعتباری در این پلتفرم

رشد 137 درصدی تپسی در بازه زمانی یکساله

جدیدترین گزارش مالی منتشرشده از تپسی حاکی از آن است که درآمد امسال این شرکت طی ۱۱ ماه ابتدایی امسال، رشد ۱۳۷ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل تجربه کرده است. این شرکت همچنین در آخرین گزارش منتشر‌شده خود مبتنی بر درآمد شناسایی‌شده منتهی به پایان بهمن ماه سال ۱۴۰۱، درآمد خود را معادل ۶۹ میلیارد و ۸۶۴میلیون تومان اعلام کرد که با توجه به درآمد ۶۲ میلیاردی در دی‌ماه، از افزایش درآمد ۱۳ درصدی در دوره یک‌ماهه بهمن حکایت دارد.

این نماد بورسی در این گزارش کدال که درآمد ۱۱ماهه خود را از ابتدای سال مالی تا پایان بهمن ماه سال‌جاری منتشر کرده است، درآمد ۱۱ ماهه خود را ۵۴۸ میلیارد تومان اعلام می‌کند که نسبت به دوره مشابه سال ۱۴۰۰ افزایش ۱۳۷ درصدی داشته است.

درآمد تپسی در ۱۱ ماهه ۱۴۰۰ معادل ۲۳۱ میلیارد تومان اعلام شده بود. درآمد کل سال ۱۴۰۰ تپسی معادل ۲۶۶ میلیارد تومان اعلام شده بود و با مقایسه آن با درآمد ۵۴۸ میلیارد تومانی این شرکت طی ۱۱ ماهه ۱۴۰۱ مشخص است که این استارت‌آپ بورسی سال خوبی را پشت سر گذاشته است.

رشد 137 درصدی تپسی در بازه زمانی یکساله 

درآمد عملیاتی تپسی از سرویس‌‌‌های مختلف سفیران، سرویس‌‌‌های تلفنی و… بوده که این نماد بورسی از کمیسیون دریافتی از سفیران در بهمن ماه امسال ۶۷ میلیارد تومان درآمد کسب کرده و درآمد این نماد بورسی در ۱۱ ماهه سال‌جاری از کمیسیون‌‌‌های دریافتی از سفیران ۵۲۵ میلیارد تومان بوده است. درآمد تپسی از سرویس‌‌‌های تلفنی در بهمن ماه امسال بیش از ۲ میلیارد تومان اعلام می‌شود و درآمد تپسی از سرویس‌‌‌های تلفنی در ۱۱ ماهه امسال ۱۸ میلیارد تومان بوده است.

تپسی با سرمایه ثبت شده ۲۴۶ میلیارد و ۲۵۶ میلیون و ۷۰۰‌ هزار تومان در بازار دوم فرابورس ایران و در گروه رایانه و فعالیت وابسته به آن، حضوری فعال در بین سهامداران و فعالان بازار دارد. این شرکت که رقابت دشواری با رقیب دیرینه خود یعنی اسنپ دارد، به تازگی از طرح‌‌‌های جدیدی برای تشویق بیشتر کاربران به همراهی با این شرکت پرده برداشته است.

به موجب این طرح جدید، قرار است سهامداران تپسی از خدمات ویژه‌‌‌ای بهره‌‌‌مند شوند. این خدمات، در فاز اول شامل تخفیف‌‌‌های دوره‌‌‌ای برای‌‌‌ استفاده از سرویس‌‌‌های تپسی و دریافت خدمات VIP پشتیبانی خواهد بود. طبق اعلام روابط عمومی این شرکت، سهامداران تپسی می‌توانند برای دریافت این تسهیلات ویژه به بخش امور سهام وب‌سایت تپسی به آدرس https: //investors.tapsi.ir مراجعه و در بخش «خدمات ویژه تپسی برای سهامداران» ثبت‌‌‌نام کنند.

با ثبت‌‌‌نام در این بخش، تپسی به صورت دوره‌‌‌ای تخفیف‌‌‌هایی را در اختیار سهامداران قرار داده و همچنین در صورتی که سهامدار از اپلیکیشن تپسی استفاده کند، خدماتی مشابه یک کاربر VIP دریافت خواهد کرد. کاربر VIP تپسی، در باشگاه مشتریان این شرکت در بالاترین سطح قرار گرفته و متنوع‌‌‌ترین تخفیف‌‌‌ها از برندهای مختلف را دریافت خواهد کرد. همچنین یک کاربر VIP، حین تماس با پشتیبانی این شرکت، در صف انتظار قرار نگرفته و کمتر از ۱۰ ثانیه به کارشناس پشتیبانی متصل خواهد شد.

در فاز دوم ارائه تسهیلات به سهامداران، خدمات دیگری شامل دریافت تخفیف از سایر سرویس‌‌‌های تپسی، امکان ارتباط مستقیم با مدیران شرکت، بازدید سهامداران از شرکت، حضور در جلسات همفکری با سهامداران و موارد دیگر نیز به سهامداران این شرکت ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره رشد 137 درصدی تپسی در یک سال چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر