;
coinex

واچ فیس مبتنی بر هوش مصنوعی امیزفیت معرفی شد

اخیراً از واچ فیس مبتنی بر هوش مصنوعی امیزفیت رونمایی شده که مبتنی بر هوش مصنوعی ChatGPT بوده و با این چت‌بات کدنویسی شده است.

هوش مصنوعی و ابزارهای مبتنی بر آن مانند ChatGPT این روزها به بحثی داغ و جنجالی در اخبار روز دنیا تبدیل شده و سرویس‌های گوناگونی مطابق با آن‌ها درحال معرفی هستند. واچ فیس از هوش مصنوعی قدرت گرفته که باعث ایجاد یک پدیده جالب و جذاب جدیدی خواهد بود. این ابزار از طرف امیزفیت معرفی شده و امکان بهره‌گیری از آن روی ساعت‌های هوشمند این شرکت فراهم خواهد بود.

چت‌بات ChatGPT یک مدل زبانی توسعه یافته از سوی شرکت OpenAI بوده که امکان تشخیص دستورات و سوالات متنی کاربران را داشته و به آن‌ها پاسخ مناسب ارائه می‌کند. این ابزار که یکی از پیشرفته‌ترین گونه‌ها در نوع خود به‌شمار می‌رود، بر جنبه‌های گوناگون فناوری در ماه‌های اخیر، تاثیر چشمگیری داشته است این پیشرفت به‌گونه‌ای بوده که اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های گوناگونی پیرامون آن، با توسعه روبرو شده‌اند. ترجمه ماشینی و تولید خودکار محتوا از جمله همین موارد بوده‌اند که این چت‌بات در اختیار کاربران خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: پتنت سامسونگ برای ساعت هوشمند مجهز به پروژکتور ؛ محصولی از آینده!

ساخت واچ فیس مبتنی بر هوش مصنوعی امیزفیت

درحال‌حاضر شرکت امیزفیت با استفاده از امکانات ارائه شده توسط ChatGPT اقدام به معرفی واچ فیس مبتنی بر هوش مصنوعی جهت به‌کارگیری در ساعت‌های هوشمند خود کرده است که توانایی ایجاد تجربه جدیدی برای دارندگان محصولات این برند را دارد و دسترسی به اطلاعات را بسیار جذاب‌تر و ساده‌تر از قبل خواهد کرد. البته ذکر این نکته حائز اهمیت بوده که امکانات چندانی مشابه با چت‌بات این هوش مصنوعی روی ساعت‌های هوشمند در اختیار کاربران قرار نخواهد داشت و تنها بخش کدنویسی واچ فیس توسط این ابزار انجام گرفته است.

واچ فیس مبتنی بر هوش مصنوعی امیزفیت

گفتنی است که شرکت امیزفیت فعالیت خود را از سال 2015 به‌طور رسمی آغاز کرده و طی این مدت در سال‌های اخیر موفق به کسب یکی از نام‌های مشهور در صنعت گجت‌های پوشیدنی شده‌ است و حالا محصولات آن در 90 کشور دنیا به فروش می‌رسند. توجه اصلی این برند روی ارائه فناوری‌های نوآورانه بوده تا تجربه بهتری در حوزه ورزش و سلامت به ارمغان آورد.

ساخت واچ فیس به کمک ChatGPT، اقدامی جدید و مهم در عرصه نوآوری پیرامون ساعت‌های هوشمند محسوب می‌شود و احتمالاً باید در آینده نزدیک، شاهد پیشرفت‌ها و قابلیت‌های جذاب‌تر مشترک این دو حوزه باشیم.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص واچ فیس مبتنی بر هوش مصنوعی امیزفیت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر