;
coinex

برنامه انتشار آپدیت اندروید 13 گوشی‌های پوکو منتشر شد [+فهرست و زمان دریافت آپدیت]

برنامه انتشار آپدیت اندروید 13 گوشی‌های پوکو مشخص شد. به نظر می‌رسد عملکرد پوکو در انتشار بروزرسانی جدید حتی از شیائومی ضعیف‌تر است.

برنامه انتشار آپدیت اندروید 13 گوشی‌های پوکو منتشر شد. چند روز پیش هم لیستی جامع از برنامه انتشار اندروید 13 و رابط کاربری MIUI 14 برای همه گوشی‌های شیائومی، ردمی و پوکو مننتشر شده بود. در این لیست مشخص شد که تعداد گوشی‌های پشتیبانی‌کننده از MIUI 14 افزایش یافته که به‌زودی نیز این آیدیت را دریافت می‌کنند. البته آنطور که در خبرها اعلام شده، گوشی‌های پوکو که زیرمجموعه شیائومی به‌حساب می‌آیند، بسیار دیرتر از گوشی‌های خود شیائومی و ردمی (دیگر زیرمجموعه شیائومی) این بروزرسانی را دریافت می‌کنند.

در جزئیات خبر اعلام شده که آپدیت اندروید 13 و رابط کاربری MIUI 14 برای گوشی‌های پوکو ابتدا در کشور هند عرضه خواهد شد و بعد به مرور به کشورهای دیگر نیز خواهد رسید. همچنین در جدول منتشر شده، به‌وضوح دیده می‌شود که پوکو ایکس ۵ پرو تنها گوشی پوکو خواهد بود که تا آخر زمستان 1401 آپدیت‌های نرم‌افزاری ذکر شده را دریافت خواهد کرد و مابقی گوشی‌های این برند باید حداقل تا بهار 1402 صبر کنند.

بیشتر بخوانید: فهرست 18 گوشی دریافت کننده آپدیت MIUI 14 تا پایان فصل اول 2023 منتشر شد

برنامه انتشار آپدیت اندروید 13 گوشی‌های پوکو منتشر شد

البته که تا به حال به‌روزرسانی MIUI 14 پوکو برای برخی دستگاه‌ها عرضه شده است، اما بنابه‌هردلیلی این برند تصمیم گرفته که نقشه راه آپدیت محصولات خود را نیز اعلام کند. با مشخص شدن نقشه راه آپدیت MIUI 14 گوشی های پوکو باید گفت که با یک “زیربرند کندتر از شیائومی” روبه‌رو هستیم و تا پایان تابستان ۱۴۰۲ باید برای دریافت آپدیت اندروید ۱۳ برای دستگاه نسبتا جدیدی چون پوکو X4 Pro 5G صبر کرد.

باید توجه داشته باشید که این نقشه راه برای بازار هند است. از آن‌جایی که خیلی از موبایل‌های Poco موجود در بازار کشورمان مربوط به بازار هند می‌شود، تقریبا این زمان‌بندی برای دریافت آپدیت MIUI 14 در بازار ایران می‌تواند خطای کمی داشته باشد.

همچنین در نظر داشته باشید که مشخص نیست آپدیت MIUI 14 مذکور روی چه نسخه‌ای از سیستم‌عامل اندروید برای دستگاه‌های این فهرست ارائه خواهد شد. تاکنون شیائومی این رابط کاربری را روی اندورید ۱۲ و اندروید ۱۳ ارائه کرده است.

برنامه انتشار آپدیت اندروید 13 گوشی‌های پوکو منتشر شد
نقشه راه آپدیت MIUI 14 برای گوشی‌های پوکو

آنطور که پوکو می‌گوید، تا پایان زمستان ۱۴۰۱ این آپدیت فقط برای پوکو ایکس ۵ پرو عرضه خواهد شد که آن هم انجام شده است. برای بهار ۱۴۰۲ نیز شش دستگاه منتظر دریافت آپدیت مذکور هستند. این دستگاه‌ها شامل موارد زیر می‌شوند:

  1. پوکو F4
  2. پوکو F3 GT
  3. پوکو X3 Pro
  4. پوکو M5
  5. پوکو M4 5G
  6. پوکو C55

در نهایت تابستان ۱۴۰۲ برای ۳ دستگاه زیر آپدیت MIUI 14 عرضه خواهد شد:

  1. پوکو M4 Pro
  2. پوکو X4 Pro 5G
  3. پوکو M4 Pro 5G

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره برنامه انتشار آپدیت اندروید 13 گوشی‌های پوکو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر