;
coinex

افزایش درآمد از تولید محتوای ویدیویی در آپارات کلید خورد

پلتفرم اشتراک ویدیو آپارات در راستای حمایت از تولیدکنندگان از راه‌اندازی طرحی برای افزایش درآمد از تولید محتوای ویدیویی خبر داد.

آپارات در «طرح ویژه حمایت از تولیدکنندگان ویدیو» در کنار پرداخت بخشی از درآمد حاصل از پخش تبلیغات، تصمیم دارد مبلغی مازاد را به تولیدکنندگان خود پرداخت ‌کند. این طرح در راستای حمایت از تولیدکنندگان محتوا به ویژه محتوای آموزشی در نظر گرفته شده است.

میزان این مبلغ، به عوامل مختلفی از جمله: کمیت، کیفیت، نوع محتوای تولیدی و همچنین استقبال بینندگان بستگی دارد. همزمان با این طرح، ۲ تغییر بنیادین دیگر نیز در سیستم درآمدزایی آپارات اتفاق افتاده است.

افزایش درآمد از تولید محتوای ویدیویی در آپارات کلید خورد

نحوه محاسبه درصد Share کانال‌ها در آپارات تغییر کرد

یکی از عواملی که تاثیر بسزایی در میزان درآمد ماهیانه تولیدکنندگان از آپارات دارد، درصد Share است. این درصد در واقع همان درآمد حاصل از پخش تبلیغات در آپارات با صاحبان کانال‌های عضو سیستم درآمدزایی است. درصد Share برای تمام کانال‌ها یکسان نیست و به طور کلی بین ۵۰ تا ۷۰ درصد متغیر است.

در گذشته این درصد توسط کارشناسان آپارات، در ابتدای ورود تولیدکنندگان به سیستم درآمدزایی تعیین می‌شد و تغییر در آن در بازه‌های طولانی مدت صورت می‌گرفت. اما حالا، درصد Share کانال تولیدکنندگان به صورت سیستمی، در ابتدای هر ماه مورد بازبینی قرار می‌گیرد و بسته به میزان استقبال و توجه کاربران از محتوای تولیدکنندگان تغییر می‌کند.

افزایش درآمد از تولید محتوای ویدیویی در آپارات کلید خورد

روند پرداخت درآمد کانال‌ها در آپارات تغییر کرد

از این پس تولیدکنندگانی که در سیستم درآمدزایی عضو هستند، می‌توانند در هر زمانی که خودشان مایل بودند درخواست برداشت درآمد خود را در پنل کاربری ثبت کنند و حداکثر تا ۷ روز کاری، مبلغ به حساب‌شان واریز خواهد شد. البته در نظر داشته باشید، حدنصاب پرداخت درآمد در سیستم درآمدزایی آپارات، مبلغ ۴۰۰ هزار تومان است.

تولیدکنندگان می‌توانند برای اطلاع از میزان پرداختی این طرح، به قسمت گزارش درآمد داشبورد خود مراجعه کنند.

افزایش درآمد از تولید محتوای ویدیویی در آپارات کلید خورد

همانطور که پیش‌تر به آن اشاره کردیم، تولید محتوای باکیفیت در حوزه‌ی آموزشی نقش بسیار کلیدی در افزایش درآمد تولیدکنندگان دارد؛ به همین خاطر، تولیدکنندگان می‌توانند با تمرکز بر مهارت‌هایشان و تولید محتوای باکیفیت و جذاب در آپارات به درآمد قابل توجهی دست پیدا کنند و یا درآمد خود را افزایش دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با نحوه ورود به سیستم درآمدزایی و ثبت درخواست خود به لینک زیر مراجعه نمایید.

https://www.aparat.com/income

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر