;
coinex

اسپیکر بلوتوث ضد آب سامسونگ با برچسب قیمت 580 دلاری معرفی شد

نخستین اسپیکر بلوتوث ضد آب سامسونگ برای سال 2023 با قابلیت اتصال همزمان به تلویزیون و گوشی آماده عرضه و رونمایی برای عموم مردم خواهد بود.

سامسونگ نخستین مدل از محصولات صوتی خود را برای سال 2023 در قالب اسپیکر قابل حمل با باتری داخلی رونمایی کرده است. این اسپیکر با نام Sound Tower MX-ST45B، توانایی ارائه حداکثر 160 وات RMS را خواهد داشت. توان RMS درواقع قدرتی بوده که اسپیکر شما امکان تداوم فعالیت خود در آن سطح برای ساعات زیادی را خواهد داشت. با توجه به اتصال بلوتوث، اسپیکر بلوتوث ضد آب سامسونگ امکان اتصال همزمان به تلویزیون و حداکثر دو گوشی هوشمند را خواهد داشت.

همچنین اسپیکر Sound Tower MX-ST45B دارای گواهی IPX5 مقاوم در برابر آب است. از نظر تئوری، این قابلیت باید آن را در مقابل پرش کم‌فشار آب ایمن نگه دارد. در عمل، رتبه IPX5 باید در برابر نشت‌های اتفاقی و آب و هوای بارانی مقاومت خوبی از خود نشان دهد. به‌هرحال، این محصول سامسونگ، اسپیکر قابل حملی با حداکثر 12 ساعت عمر باتری با یک‌بار شارژ خواهد بود. به باور سامسونگ افراد شاید قصد استفاده از آن در داخل و خارج خانه را داشته باشند لذا قابلیت‌هایی در همین راستا برای آن در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین اسپیکر بلوتوث در سال 2022

مشخصات اسپیکر بلوتوث ضد آب سامسونگ

همانطور که اشاره شد، باتری Sound Tower MX-ST45B با یک بار شارژ حداکثر 12 ساعت دوام خواهد داشت و هنگامی‌که به‌جای اتصال به منبع انرژی با باتری کار کند، توان خروجی اسپیکر به 80 وات RMS در مقابل 160 وات تنزل خواهد یافت. چراغ‌های LED قرار گرفته در اسپیکر هم با ضرباهنگ موسیقی تطابق داشته و برای مهمانی‌ها صدای بسیار بلندی را فراهم خواهد کرد.

اسپیکر بلوتوث ضد آب سامسونگ

از حیث قابلیت حمل نیز این اسپیکر ابعاد 281 در 562 در 256 میلی‌متر و وزن 8 کیلوگرم را دارد. از سوی دیگر، ورودی 3.5 میلی‌متری و قابلیت کنترل از راه دور در اختیار دارد؛ اما پورت نوری و اتصال NFC در آن موجود نیست. این اسپیکر همچنین از پخش موسیقی با USB و فرمت‌های AAC و WAV و FLAC و MP3 پشتیبانی خواهد کرد.

به‌نظر درحال‌حاضر اسپیکر MX-ST45B صرفا در فروشگاه آنلاین سامسونگ در برزیل با قیمت 579 دلار عرضه شود و به‌زودی شاید در بازارهای بیشتر دیگری نیز قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص اسپیکر بلوتوث ضد آب سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر