;
coinex

آپدیت اندروید 13 برای ال جی V30 در دسترس قرار گرفت؛ البته غیررسمی!

آپدیت اندروید 13 برای ال جی V30 که گوشی پرچم‌دار سال 2017 این برند بوده، ارائه خواهد شد. بنابراین این گوشی نسخه‌ جدید سیستم‌عامل LineageOS را دریافت می‌کند.

گوشی ال جی V30 همزمان با گلکسی S8 به عنوان گوشی پرچم‌دار آن زمان سامسونگ عرضه شد. با اینکه درحال‌حاضر ال جی از بازار موبایل خارج شده و دیگر قصد تولید گوشی جدیدی را ندارد؛ اما توسعه‌دهندگان مستقل همچنان روند پشتیبانی از دستگاه‌های قدیمی این برند را حفظ کرده‌اند. براساس گزارش فون‌آرنا، به زودی نسخه جدید سیستم‌عامل LineageOS برپایه اندروید 13 برای ال جی وی 30 منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: دوربین زوم اپتیکال واقعی ال جی رونمایی شد؛ دوربینی مخصوص سری آیفون 15؟

آپدیت اندروید 13 برای ال جی V30

سیستم‌عامل LineageOS درواقع نسخه‌ای از اندروید است که با تغییرات بسیاری روبرو شده؛ از طرفی اما جدیدترین به‌روزرسانی‌های امنیتی را ارائه خواهد کرد. LineageOS رابط کاربری نسبتاً متفاوتی نیز در اختیار دارد و امکان میزبانی از برخی اپلیکیشن‌های سفارشی را فراهم می‌کند. این سیستم‌عامل مخصوص گوشی‌های قدیمی است.

آپدیت اندروید 13 برای ال جی V30

گفتنی است که ال جی پس از V30 گوشی‌های دیگری نیز به بازار عرضه کرد. آخرین پرچم‌دار این شرکت مدل V60 نام داشت. بنابراین چندان دور از ذهن نیست که ال جی V60 هم در آینده‌ای نزدیک دارای سیستم‌عامل LineageOS شود. ظاهراً ال جی V30 سیستم‌عامل LineageOS 20 را دریافت کرده که مبتنی‌بر اندروید 13 خواهد بود. ذکر این نکته حائز اهمیت است که ال جی در سال 2019 با اندروید 9 به پشتیبانی نرم‌افزاری از گوشی V30 پایان بخشید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص آپدیت اندروید 13 برای ال جی V30 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر