;
coinex

آنر مجیک 5 آلتیمیت (Honor Magic5 Ultimate) معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

شرکت آنر به تازگی رویدادی را در چین برگزار کرده و در طول آن از سری Honor5 و گوشی اختصاصی بازار چین یعنی آنر مجیک 5 آلتیمیت رونمایی کرده است.

شرکت آنر از گوشی جدید خود در سری Honor5 رونمایی کرد. این دستگاه که Honor Magic5 Ultimate نام دارد نسخه اختصاصی آنر برای بازار داخلی چین است.

بیشتر بخوانید: آنر مجیک Vs‌ برای بازاهای جهانی رونمایی شد

قیمت و مشخصات فنی آنر مجیک 5 آلتیمیت (Honor Magic5 Ultimate)

گوشی Honor Magic5 Ultimate در دو رنگ مشکی و نارنجی با بدنه چرم گیاهی تولید شده و همراه با آن یک قاب چرمی نیز در بسته بندی محصول برای کاربران قرار داده شده است. همچنین برخلاف سایر اعضای این سری از محصولات آنر، مجیک 5 آلتیمیت از یک هدفون USB-C نیز برخوردار است.

آنر مجیک 5 آلتیمیت

این گوشی پرچمدار دارای یک صفحه نمایش 6.81 اینچی LTPO OLED با وضوح 1312 در 2848 پیکسل و نرخ نوسازی تطبیقی ​​120 هرتزی است. مجیک 5 آلتیمیت به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 به همراه 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و انرژی مورد نیاز خود را از طریق یک باتری 5450 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 66 واتی تامین می‌کند.

همچنین در جلوی این گوشی دو سنسور دوربین وجود دارد که شامل یک دوربین سلفی عریض 12 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق سنج می‌شود. در پنل پشتی هم یک ماژول دوربین سه‌گانه متشکل از یک دوربین عریض 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.6 و سنسور سفارشی 1/1.12 اینچی، یک زوم پریسکوپ (3.5 برابر) 90 میلی‌ متری و یک دوربین فوق عریض 13 میلی‌متری با قابلیت فوکوس خودکار و ماکرو به چشم می‌خورد.

آنر مجیک 5 آلتیمیت

در حال حاضر Honor Magic5 Ultimate با قیمت 6699 یوان (معادل 908 یورو و 79155 روپیه) در کشور چین برای سفارش در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته و پیش بینی می‌شود که فروش نهایی آن از تاریخ 20 مارس آغاز شود.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی آنر مجیک 5 آلتیمیت (Honor Magic5 Ultimate) چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    میشه 960 دلار تقریبا هم قیمت ایفون 14 پرو هست از پیکسل 7 پرو ارزونتره من باشم اونا رو ترجیح میدم
    انتخاب بیشتر سلیقه ای هست ولی من پیسکل رو ترجیح میدم

    پاسخ