;
coinex

موافقت مجلس با تخصیص مجوز واردات یک دستگاه خودرو به جانبازان بالای 50 درصد

با تصویب مجلس، وزارت صمت مکلف به تخصیص مجوز واردات یک دستگاه خودرو به جانبازان بالای 50 درصد شده است.

مجلسی‌ها با تخصیص مجوز واردات خودرو به برخی از جانبازان موافقت کردند. بر این اساس، وزارت صمت مکلف است این مجوز را به متقاضیان واجد شرایط تخصیص دهد.

بیشتر بخوانید: نرخ جدید معاینه فنی خودروها برای سال 1402 اعلام شد

تخصیص مجوز واردات یک دستگاه خودرو به جانبازان بالای 50 درصد

به گزارش تکراتو و به نقل از ایسنا، در جلسه علنی نوبت عصر امروز، شنبه 13 اسفند 141، بندهای (هـ) و (و) تبصره ۷ در بخش هزینه ای لایحه بودجه ۱۴۰۲ تصویب شد. بر این اساس:

با طرح تخصیص مجوز واردات خودرو به جانبازان بالای 50 درصد موافقت شد

هـ- دولت موظف است سهم ۱۵ درصدی حقوق دولتی معادن را هر سه‌ماه یک‌بار به خزانه معین استان واریز نماید و با اولویت شهرستانی که معدن در آن قرار دارد جهت توسعه زیرساخت‌های آن و رفع آسیب‌های محیط زیستی اختصاص دهد و مطابق تبصره ۶ ماده ۴ یا قانون معادن هزینه کند و گزارش آن را به مجلس ارائه کند.

همچنین در جهت اجرای قانون پرداخت یک درصد از فروش معادن بر اساس قانون برنامه ششم توسعه بابت ایجاد زیرساخت‌ها، پروژه‌های عمرانی، اصلاح خرابی‌های وارده به منابع طبیعی و عوارض محیط زیستی گزارش اقدامات صورت گرفته را هر دو ماه یک‌بار به مجلس شورای اسلامی ارائه دهد.

و- وزارت صنعت، معدن و تجارت مکلف است با معرفی بنیاد شهید و امور ایثارگران به جانبازان بالای ۵۰ درصد که در سنوات گذشته از تسهیلات ماده (۴۵) قانون جامع ایثارگران استفاده ننموده‌اند، مجوز واردات یک دستگاه خودرو متناسب با وضعیت جانبازی ایثارگر با رعایت قوانین و مقررات ارائه نماید. ‌درخصوص سایر مشمولین ماده (۴۵) قانون مذکور از محل تسهیلات قرض‌الحسنه‌ تبصره (۱۶) این قانون برای خرید خودرو داخلی اقدام می‌گردد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره تخصیص مجوز واردات یک دستگاه خودرو به جانبازان بالای 50 درصد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    خاک بر سرتان بی سوادهای نامرد به مردم.
    پس بقیه ی جانبازها و رزمندگان کشک هستند حتما باید یه ورشون میرفت، لعنت بهتان حیف اون عزیزانی که جبهه رفتند و شهید شدند و جنگیدند

    پاسخ

    اون BMW مال منه رفیقهام از آمریکا برام فرستادن . تا حالا ۱۰۰ تا کشتی فرستادن همش رو ورداشتید دلتان نمیاد اون یه دانه خودرو من رو بهم بدید زور بهتان داره . چشم ندارید ببینید هوای من و دارن . کور نشید یه وقت بدبخت های گشنه . گدا . عوضی های بیخود . ۴۳ ساله دارید میچاپید حالا من ۱ ماشین BMWای خواستم زور بهتان داره بدینش بهم

    پاسخ

    سلام خیلی ممنونیم با این طرح نمایندگان محترم خانه امید ملت راضی وتشکر می کنیم طبق ماده 45خدمات رسانی ایثار گران
    لطفا هر قانونی که تصبیب باید یک مصوبات الزام به قانونی به تصبیب انشالا برسانید از طرف همه ایثار گران تشکر می کنیم

    پاسخ

    سلام به نمایندگان محترم جمهوری اسلامی ایران همه ماها از شماها واقعا ممنونیم امید زخمیهای از جنگ بر گشته ها بی که سبو روز با درد شب را صبح می کنند ولی نمایندگان محترم وقت آن نرسیده که طرحی را به تصبیب برسانید هر کسی که از این طرح های مجلس محترم اجراح نکند باید عوامل آنرا باید پس بدهد یعنی الزام صدرصد به قانون در همه جای ایران باتشکر

    پاسخ