;
coinex

گزارش عملکرد فیلیمو در سال 1401 منتشر شد؛ مخاطبانی از سراسر جهان!

با انتشار گزارش عملکرد فیلیمو در سال 1401 نکات جالبی از این پلتفرم مشخص شده که یکی از آن‌ها حاکی از وجود مخاطبان خارجی در فیلیمو مدرسه است.

با توجه به اعلام روابط عمومی فیلیمو از گزارش عملکرد فیلیمو در سال 1401، «فیلیمو مدرسه» با بیش از 95 هزار کاربر فعال، حدود 30 میلیون دقیقه در این سرویس میزبان فعالیت‌های تحصیلی بوده است.

طبق این آمار دانش‌آموزان ساکن تهران با 53 درصد و اصفهانی‌ها با 11 درصد، از این مدرسه کمک آموزشی آنلاین بیشترین بهره را برده‌اند. همچنین دانش آموزان مشهد، کرج و شیراز در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند. البته شایان توجه است که بیش از 3 هزار دانش آموز از ساکنان مناطق دور از مرکز نیز به‌طور رایگان از محتوای فیلیمو مدرسه استفاده کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: پایان نمایشگاه ساترا بدون حضور فیلیمو، فیلم نت و نماوا!

گزارش عملکرد فیلیمو در سال 1401 ؛ استفاده خارجی‌ها از فیلیمو مدرسه

در سه ماهه زمستان سال جاری بیش از 8 هزار کاربر افغانستانی به‌‌طور کاملاً رایگان با حضور در مدرسه کمک درسی آنلاین فیلیمو، از امکانات آموزشی آن استفاده کرده‌اند. افزون‌بر افغانستان، دانش آموزانی از کشورهای پاکستان، ترکیه، انگلستان، آمریکا و کانادا نیز به ترتیب بیشترین میزان بهره‌مندی از سرویس فیلیمومدرسه را داشته‌اند.

گزارش عملکرد فیلیمو در سال 1401

همچنین طبق گزارش فیلیمومدرسه، از میان دروس ارائه شده، درس ریاضی با 39 درصد حائز رتبه اول مطالعه دانش‌آموزان پایه‌های اول تا ششم و درس اجتماعی با 14.2 درصد در جایگاه آخر مراجعه دانش‌آموزان جای گرفته است.

اوج ساعت مرور و مطالعه درس توسط دانش‌آموزان بین ساعت  19 تا 20 بوده و جمعه‌‌ها نیز پرترافیک‌ترین روز هفته جهت مراجعه و مرور دروس آموزشی است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص گزارش عملکرد فیلیمو در سال 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر