;
coinex

آنر بند 7 NFC معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

مچ‌بند آنر بند 7 NFC با پشتیبانی از شارژ سریع و ویژگی‌هایی همچون اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون SpO2 و 96 ردیابی حالت ورزشی گوناگون عرضه خواهد شد.

طی نمایشگاه MWC 2023، آنر از سری گوشی‌های آنر مجیک 5 خود برای بازار جهانی پرده برداشت. درحال‌حاضر این برند از مچ‌بند جدید ارتقایافته‌ خود، یعنی Honor Band 7 NFC در بازار چین رونمایی کرده است. این مچ‌بند هوشمند مجهز به تعداد فراوانی از قابلیت‌های جذابی همچون پشتیبانی از نمایشگر لمسی رنگی، هشدار سطح اکسیژن پایین، پشتیبانی از حداکثر 96 حالت ورزشی مختلف و… خواهد بود. در ادامه بررسی دقیق‌تری از این محصول و مشخصات آن خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: تغییر رنگ خودکار بند اپل واچ بر اساس رنگ لباس ؛ پتنت جدید اپل!

مشخصات آنر بند 7 NFC

در حوزه سلامتی، آنر بند 7 NFC با ویژگی‌هایی مانند اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون SpO2، سطح استرس، پایش خودکار خواب، ردیابی سلامت زنان، ردیابی حداکثر 96 حالت ورزشی گوناگون و… ارائه خواهد شد. از قابلیت‌های دیگر این مچ‌بند هوشمند باید به پشتیبانی از ثبت عکس از راه دور با بلوتوث، کنترل موسیقی، یادآوری اعلان‌ها، پیداکردن گوشی اشاره داشت.

آنر بند 7 NFC

نمایشگر این مچ‌بند 1.47 اینچی لمسی رنگی AMOLED با لبه‌های خمیده 2.5D خواهد بود. همچنین، آنر چندین واچ‌فیس را به آن افزوده که با بهره‌گیری از اپلیکیشن همراه امکان سفارشی‌سازی آن‌ها وجود دارد. همان‌طور‌که از نام آن مشخص است، از حسگر چند‌منظورهNFC نیز بهره می‌برد.

طبق ادعای آنر این مچ‌بند با هر بار شارژ کامل توانایی دوام تا 2 هفته را دارد. علاوه‌براین، به شارژ سریع نیز مجهز بوده و باتوجه به بهره‌مندی از شارژر مغناطیسی ارائه‌شده در جعبه می‌توان آن را مجدداً شارژ کرد. قیمت مچ‌بند هوشمند آنر 289 یوان بوده و در سه رنگ مختلف دردسترس خواهد بود و فروش آن از 20 مارس 2023 (29 اسفند 1401) شروع خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص مشخصات آنر بند 7 NFC چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر