;
coinex

آنر واچ GS 3i رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

آنر واچ GS 3i معرفی شد. کمپانی آنر از این ساعت هوشمند با قابلیت‌هایی کاربردی مانند عمر باتری 14 روزه رونمایی کرد.

آنر واچ GS 3i به‌طور رسمی معرفی شد. شرکت چینی و صاحب‌نام آنر این‌بار با یک ساعت هوشمند کاربرانش را غافلگیر کرد. این ساعت از ویژگی‌هایی منحصربه‌فرد و کاربردی مانند صفحه‌نمایش AMOLED، عمر باتری 14 روزه و … بهره می‌برد. چندی پیش آنر در نمایشگاه MWC 2023 خوش درخشید و توانست با معرفی چند فناوری جدید و از همه مهم‌تر، سری گوشی‌های رد مجیک 5 توجه همه را به خود جلب کند.

بیشتر بخوانید: آنر بند 7 NFC معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

آنر واچ GS 3i با عمر باتری 14 روزه رونمایی شد

آنر ساعت هوشمند جدید خود موسوم‌ به GS 3i را با ارتقای ویژگی‌های مختلف معرفی کرد. این محصول به‌عنوان یک ساعت مقرون‌به‌صرفه با عمر باتری طولانی، ویژگی‌های نظارت بر سلامت و پشتیبانی از حالت‌های ورزشی مختلف طراحی شده است.

آنر واچ GS 3i از نمایشگر مدور رنگی ۱٫۳۹ اینچی AMOLED با وضوح بالا بهره می‌برد. این شرکت همچنین با قرار دادن پوششی نازک روی صفحه‌نمایش ساعت مذکور سعی دارد مقاومت آن را دربرابر خط‌ و خش افزایش دهد. طراحی کلی این دستگاه ظریف است و برای استفاده‌های روزانه و نظارت بر تمرین‌های ورزشی مناسب به‌نظر می‌رسد. این ساعت هوشمند همچنین یک باتری ۴۵۵ میلی آمپرساعتی دارد که با هربار شارژ تا ۱۴ روز دوام می‌آورد.

آنر واچ GS 3i با عمر باتری 14 روزه رونمایی شد

یکی از ویژگی‌های اصلی ساعت GS 3i آنر، سیستم نظارت بر سلامت آن است. این ساعت از قابلیت‌هایی مثل نظارت بر اشباع اکسیژن خون پشتیبانی می‌کند و علاوه‌براین، ترکیبی از سطح اکسیژن و هموگلوبین خون را اندازه‌گیری می‌کند. این ویژگی به کاربران کمک می‌کند برای حفظ سلامت خود، تغییرات بدنشان را ردیابی کنند. محصول مورداشاره همچنین از سیستم نظارت ۲۴ ساعته بر ضربان قلب پشتیبانی می‌کند و درصورتی که سطح این شاخص بالا یا پایین رود به کاربر هشدار خواهد داد.

به گزارش گیزموچاینا، آنر واچ GS 3i از ۱۰۰ حالت ورزشی شامل ۱۵ حالت حرفه‌ای و ۸۵ حالت سفارشی پشتیبانی می‌کند. این ساعت می‌تواند داده‌های ورزشی کاربر مثل مسافت، سرعت و کالری سوزانده‌شده را جمع‌آوری کند. از دیگر ویژگی‌های محصول مذکور می‌توان به تشخیص خودکار ورزش‌ها و شروع خودکار ثبت داده‌های مرتبط با آن اشاره کرد.

آنر واچ GS 3i از ۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره می‌برد که می‌توان تا ۵۰۰ آهنگ را روی آن ذخیره کرد. این ساعت همچنین از NFC پشتیبانی می‌کند و بیش‌ از ۳۰۰ شهر را پوشش می‌دهد. این ویژگی به کاربر اجازه می‌دهد از سیستم‌های پرداخت مبتنی‌بر NFC استفاده کند.

آنر واچ GS 3i در دو نسخه‌ی اسپورت و فشن به‌ترتیب با قیمت ۱۰۰ و ۱۱۵ دلار به‌فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره آنر واچ GS 3i چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر