;
coinex

نسخه زرد رنگ آیفون 14 و 14 پلاس توسط اپل رونمایی شد [+عکس]

شرکت اپل از نسخه زرد رنگ آیفون 14 و 14 پلاس رونمایی کرده که در حال حاضر تعداد رنگ‌های مختلف آیفون 14 و 14 پلاس را به عدد 6 خواهد رساند.

به‌نظر گزارش‌ها و شایعات پیش‌بینی شده نسخه زرد رنگ آیفون 14 و 14 پلاس رنگ حقیقت به خود گرفته و شرکت اپل دیروز اقدام به رونمایی از این سری آیفون 14 با یک رنگ جذاب کرده است.

این اقدام اپل طبق روال هر ساله صورت گرفته و معمولاً در فصل بهار از رنگ جدید آیفون‌ها باخبر می‌شویم تا میزان فروش آن‌ها با افزایش روبرو شود. به عنوان نمونه پیش‌تر برای آیفون 13 از رنگ سبز و برای آیفون 12 از رنگ بنفش استفاده شده بود.

بیشتر بخوانید: جایزه بهترین گوشی سال 2023 کنگره جهانی موبایل (GLOMO) به آیفون 14 پرو رسید

رونمایی از نسخه زرد رنگ آیفون 14 و 14 پلاس

در این گوشی‌های هوشمند از نظر مشخصات فنی و قیمت با نسخه‌های دیگر تفاوتی احساس نمی‌شود و صرفاً در یک رنگ جدید برای کاربران ارائه خواهد شد. هم‌اکنون این محصولات در 6 رنگ فروخته خواهد شد که اعم از مشکی، سفید، قرمز، آبی، بنفش و زرد خواهد بود. آخرین مورد از استفاده رنگ زرد از سوی اپل به سال 2019 و برای آیفون 11 برمی‌گردد و البته پیش از آن نیز آیفون XR در رنگ زرد به بازار عرضه شده بود.

نسخه زرد رنگ آیفون 14 و 14 پلاس

آیفون 14 و 14 پلاس زرد رنگ مثل سایر رنگ‌ها در نسخه‌های 128/256/512 گیگابایتی فروخته خواهند شد و قیمت پایه آن‌ها نیز در ایالات متحده به ترتیب برابر 799 و 899 دلار خواهد بود.

این گوشی‌های هوشمند از روز جمعه جهت پیش‌فروش در دسترس کاربران بوده و از سه‌شنبه هفته آینده برای خریداران ارسال خواهند شد. رنگ جدید صرفاً برای مدل‌های استاندارد و پلاس مدنظر قرار گرفته و از آن برای آیفون 14 پرو و پرو مکس استفاده نشده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص نسخه زرد رنگ آیفون 14 و 14 پلاس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر