;
coinex

آپدیت اندروید 13 برای ردمی نوت 10 پرو منتشر شد [+بروزرسانی MIUI 14]

آپدیت اندروید 13 برای ردمی نوت 10 پرو نیز از راه رسید. نوت 10 پرو یکی از بهترین گوشی‌های تاریخ شیائومی است که آخرین آپدیت‌ نرم‌افزاری را دریافت کرد.

آپدیت اندروید 13 برای ردمی نوت 10 پرو منتشر شد. شیائومی در ادامه برنامه به‌روزرسانی‌های خود، این‌بار نوت 10 پرو را به جدیدترین آپدیت‌های نرم‌افزاری مجهز کرد. این به‌روزرسانی علاوه‌بر اندروید 13، رابط کاربری MIUI 14 را نیز ارائه کرده است. لازم به ذکر است که گوگل نیز در بسته به‌‌روزرسانی، وصله امنیتی جدید خود را گنجانده است تا خیال کاربران را از امنیت گوشی راحت کند.

شیائومی ردمی نوت 10 پرو نسخه قدرتمندتر ردمی نوت 10 است که می‌توان از آن به‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های ردمی یاد کرد. این گوشی در بخش‌های بسیاری، حرف برای گفتن دارد. از صفحه‌نمایش باکیفیت گرفته تا شارژر دستگاه و علی الخصوص دوربین بسیار باکیفیت آن. شاید برایتان جالب باشد که ردمی نوت 10 پرو از لحاظ کیفیت دوربین یکی از بهترین‌های بازار است. طبق بررسی‌های مختلف و متفاوت کارشناسان صنعت تلفن‌همراه، دوربین ماکرو این گوشی، یکی از برترین‌ها در نوع خود بوده که اهالی تکنولوژی را متأثر کرده است.

بیشتر بخوانید: آپدیت اندروید 13 برای ردمی نوت 8 در راه است [+بروزرسانی MIUI 14]

آپدیت اندروید 13 برای ردمی نوت 10 پرو منتشر شد

دو سال پیش بود که Redmi Note 10 Pro با نمایشگر ۱۲۰ هرتز S-AMOLED و Snapdragon 732G رسما معرفی شد. این گوشی در زمان عرضه با اندروید ۱۱ راهی بازار شد. سال گذشته آپدیت MIUI 13 ردمی نوت ١٠ پرو با اندروید ١٢ منتشر شد. حالا نوبت به دومین آپدیت اساسی این دستگاه است. به تازگی آپدیت اندروید ۱۳ شیائومی ردمی نوت ۱۰ پرو با MIUI 14 ارائه شده که جدیدترین تجربه کاربری Xiaomi را به کاربران این دستگاه ارائه می‌کند.

جدیدترین به‌روزرسانی برای Redmi Note 10 Pro مدل گلوبال با ورژن V14.0.1.0.TKFMIXM ارائه می‌شود. طبیعتا به‌روزرسانی به‌صورت دسته‌ای عرضه می‌شود، به همین دلیل برخی از شما ممکن است در حال حاضر به‌روزرسانی را داشته باشید. به مرور زمان این آپدیت به صورت OTA برای همه کاربران ارائه خواهد شد.

آپدیت اندروید 13 برای ردمی نوت 10 پرو منتشر شد

همانطور که گفتیم، خوشبختانه MIUI 14 برای Redmi Note 10 Pro با سیستم‌عامل اندروید ۱۳ همراه است. شیائومی برای برخی محصولات خود این رابط کاربری را با اندروید ۱۲ هم عرضه می‌کند.

این آپدیت شامل چندین ویژگی جدید مانند مجوزهای یکبار مصرف برای کنترل دسترسی برنامه‌ها به میکروفون یا دوربین دستگاه شما، جابه‌جایی سریع بین منابع صوتی، حالت تاریک پیشرفته با تصاویر پس زمینه پویا و موارد دیگر می‌شود.

افزودن یک سیستم مدیریت رم مبتنی بر هوش مصنوعی، که برای بهینه‌سازی استفاده از منابع دستگاه و تضمین عملکرد بدون وقفه برنامه‌ها و فرآیندها در نظر گرفته شده است، یکی از قابل توجه‌ترین ویژگی‌های جدید در MIUI 14 است. این امر باید منجر به جابه‌جایی سریع‌تر برنامه شود و به طور کلی عملکرد را بهبود بخشد.

نرم‌افزار جدید آب و هوا، نرم‌افزار دوربین بهبودیافته و یک نمایشگر مصرف انرژی بازطراحی شده تعدادی از به روز رسانی‌ها و ویژگی‌های جدیدی هستند که MIUI 14 ارائه می‌دهد. بهبودهای امنیتی جدیدی نیز در ارتقاء گنجانده شده است، از جمله مجوزهای برنامه پیشرفته و داشبورد جدید حریم خصوصی.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره آپدیت اندروید 13 برای ردمی نوت 10 پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    گوشی من ردمی نوت ۱۰ پرو هست ، یه آپدیت جدید برا MİUİ با حجم ۱/۹ گیگابایت هم بعد از اندروید ۱۳ دو روز پیش برا گوشی من اومده که گوشی آپدیت به MİUİ 14.0.2.0 شد

    پاسخ

    ردمی نوت 10پرو چگونه آپدیت کنم به MUIU 14

    پاسخ

    سلام من گوشی رد می نوت ۱۰ پرو دارم بروزرسانی اومد ولی حواسم نبود حذف کردم ایا دوباره میاد.

    پاسخ