;
coinex

مشخصات کلیدی پوکو F5 فاش شد

بعضی از مشخصات کلیدی پوکو F5 در نسخه استاندارد در گواهی FCC دیده شده که اطلاعاتی را در خصوص حافظه و سیستم‌عامل آن به دست علاقه‌مندان می‌رساند.

در هفته‌های گذشته، جزئیات مختلفی درباره مشخصات کلیدی پوکو F5 ارائه شده است. ماه اخیر این گوشی در پایگاه داده‌ IMEI دیده شد و طی گزارشی دیگر با توجه به داده‌های FCC، مشخصات دستگاهی با شماره مدل 23013PC75G همراه با تراشه‌ اسنپدراگون 8+ نسل 1 افشا شد.

درحال‌حاضر نهاد نظارتی FCC اقدام به صدور گواهی دیگری کرده که با شماره مدل دستگاهی که در IMEI رؤیت شده بود، مطابقت دارد و احتمالاً به همین گوشی سری پوکو F5 مرتبط است.

بیشتر بخوانید: برنامه انتشار آپدیت اندروید 13 گوشی‌های پوکو منتشر شد [+فهرست و زمان دریافت آپدیت]

افشای مشخصات کلیدی پوکو F5

طبق گزارش NotebookCheck، دستگاه پوکو با شناسه مدل 23049PCD8G با قابلیت پشتیبانی از اینترنت 5G، بلوتوث، NFC، وای‌فای و حسگر مادون‌قرمز عرضه خواهد شد. براساس گواهی FCC، این دستگاه در چند مدل با رم 8 و 12 گیگابایت و حافظه‌ ذخیره‌سازی 128 و 256 گیگابایت ارائه خواهد شد. همچنین این گوشی به‌صورت پیش‌فرض دارای رابط‌کاربری MIUI 14 مبتنی‌بر اندروید 13 خواهد بود.

مشخصات کلیدی پوکو F5

مطابق انتظارات شیائومی، گوشی هوشمند پوکو F5 را به‌عنوان نسخه‌ تغییرنام یافته‌ ردمی نوت 12 توربو یا ردمی نوت 12T ارائه می‌کند. این دو گوشی از سری ردمی نوت به تراشه‌ SM7475 اشاره دارد که از این نام رمز برای سیستم-روی-چیپ Snapdragon 7+ Gen 1 یا Snapdragon 7 Gen 2 استفاده می‌شود.

ردمی نوت 12 توربو یا 12T اواخر ماه جاری در چین معرفی خواهند شد و پوکو F5 هم در ماه آوریل رونمایی رسمی می‌شود. جزئیات مربوط به قیمت و تاریخ رونمایی از این گوشی‌ها هنوز رسماً اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص مشخصات کلیدی پوکو F5 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر