;
coinex

فلت رندر ، ساخت کلیپ تبریک نوروز و سال نو

با نزدیک شدن به نوروز، زمان آن فرا رسیده است که برنامه ریزی کنید که چگونه این مناسبت ویژه را با عزیزان خود جشن می گیرید و به آنها تبریک می گویید. و چه راهی بهتر از پروژه های ساخته شده در اپلیکیشن و وبسایت فلت رندر.
فلت رندر اهمیت نوروز را برای بسیاری از مردم در سراسر جهان درک کرده و به همین دلیل است که طیفی گسترده ای از قالب های نیمه آماده برای ساخت ویدیوهایی با مضمون نوروزی که می توانند برای استفاده شخصی یا تجاری استفاده شوند را تدارک دیده است.

فلت رندر یک نرم افزار و برنامه کلیپ ساز همه فن حریف برای ساخت انواع کلیپ و ویدیو تبریک نوروز و سال نو است.

با قالب های نیمه ساخته این سایت یا اپلیکیشن به راحتی میتوانید ویدیوهای خیره بسازید که دوستان، خانواده یا مشتریان خود را تحت تأثیر قرار دهد.

روند کار با فلت رندر خیلی ساده است ، کلی پروژه هست که میتونید دمو یا پیش نمایش اون ها رو ببینید و در صورت تایید شروع کنید برای خودتون این پروژه رو  بسازید.

در پروژه های فلت رندر انواع سایر ویدیو وجود دارد ، مثلا چه برای استوری تبریک نوروز یا پست یا حتی به صورت عریض پروژه ها دسته بندی شده که بتونید دقیقا سایز مورد نظر خود را انتخاب کرده و بسازید.
بعد از انتخاب پروژه و ابعاد آن سکانس ها با یک رابط کاربری ساده به شما با باکس های متفاوت نمایش داده میشه ، در هر باکس در عکس راهنما به شما نمایش داده میشه که متن ها ، تصاویر و رنگ و موزیک هر پروژه رو چگونه تغییر بدید و در نهایت میتونید با لمس دکمه سبز بالا دستور ساخت پروژه ویدیویی خودتون و بدید و همون لحظه دریافت کنید.

فلت رندر ، ساخت کلیپ تبریک نوروز و سال نو

در فلت رندر میتونید پروژه ها را رایگان بسازید ، ولی نسخه رایگان دارای کیفیت کمی هست اگر نیاز داشتید که پروژه رو با کیفیت بالا و بدون آرم این شرکت دریافت کنید با صرف هزینه اندک میتونید ویدیو ها را تکی یا به صورت اشتراکی دریافت کنید.

با داشتن ابزار ویدیوی ساز فلت رندر  برای وب سایت، کانال های رسانه های اجتماعی، یوتیوب یا هر پلتفرم دیگری که می خواهید کسب و کار خود را تبلیغ کنید یک دستیار همه فن حریف خواهید داشت.

همچنین یک ابزار عالی برای فریلنسرها، آژانس های بازاریابی یا شرکت های تولید ویدیو است. با ویدیوساز فلت رندر، می توانید ویدیوهایی با ظاهر حرفه ای برای مشتریان خود ایجاد کنید و با ارائه خدمات ساخت ویدیو، درآمد خود را افزایش دهید. گزینه های مقرون به صرفه این روند را ساده تر از همیشه در دست شما قرار میدهد.

توجه داشته باشید برای ساخت ویدیو در فلت رندر هیچ رایانه یا گوشی قدرتمندی نیاز نیست و همه پروسه در سرور های این سایت انجام میشود.

شما فقط با چند کلیک ، متوانید پروژه خود را بسازید و در نهایت ویدیو را با فرمت ام پی فور دریافت کنید.

برای ورود به وبسایت فلت رندر کلیک کنید

/

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)