;
coinex

تاریخ پیش ثبت نام واگذاری سهام تپسی به رانندگان اعلام شد

مدیرعامل «تپسی» اواخر بهمن ماه اعلام کرده بود که قصد دارد به رانندگان خود سهام واگذار کند. حال تاریخ پیش ثبت نام واگذاری سهام تپسی به رانندگان اعلام شده است.

پیش ثبت نام واگذاری سهام تپسی به رانندگان از اواخر اسفندماه شروع می‌شود و بعد از انجام مراحل اولیه، در بهار سال آینده رانندگانی که مشمول شرایط هستند، سهام خود را دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: رشد 137 درصدی تپسی در یک سال ؛ جنگ تاکسی‌های اینترنتی جدی‌تر می‌شود؟

تاریخ پیش ثبت نام واگذاری سهام تپسی به رانندگان اعلام شد

مدیرعامل «تپسی» در مورد واگذاری سهام به رانندگان گفت:

«باور داریم که رانندگان بدنه اصلی این کسب و کار را تشکیل می‌دهند و بنا داریم بخش عمده‌‌‌ای از طرح‌‌‌های تشویقی رانندگان را در قالب سهام یا کمک هزینه خرید سهام به آنها پرداخت کنیم. در مجموع این یک اتفاق خوبی از نظر کسب و کاری است، چرا که از این به بعد راننده تنها سفیر تپسی نیست، بلکه سهامدار آن هم هست.»

تاریخ پیش ثبت نام واگذاری سهام تپسی به رانندگان اعلام شد

وی در آن زمان با تاکید بر اینکه رانندگان این شرکت باید با در اختیار گرفتن سهم این شرکت در آن ذی‌نفع باشند و شرکت را متعلق به خود بدانند، گفت: «کلیت طرح این است که هر راننده‌‌‌ای که بیشتر در سیستم تپسی فعال باشد، به تبع سهم بیشتری دریافت خواهد کرد.»

حال به نظر می‌رسد با اعلام پیش ثبت‌‌‌نام از سوی روابط‌‌‌عمومی این شرکت، قول مدیرعامل تپسی به زودی عملی و عملیات واگذاری سهام به رانندگان، آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره‌یپیش ثبت نام واگذاری سهام تپسی به رانندگان چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر