;
coinex

ماجرای حمله امت حزب الله به انتخابات اتاق بازرگانی خرم آباد ؛‌ «اتاق بازرگانی منشا فساد و انتخاباتش دهن کجی به نظام است»

روز گذشته و در شرایطی که انتخابات اتاق‌های بازرگانی کشور در حال برگزاری بود، خبر از حمله امت حزب الله به انتخابات اتاق بازرگانی خرم آباد رسید! اما امت حزب الله دقیقا چه کسانی هستند و هدفشان از حمله به انتخابات اتاق بازرگانی لرستان چه بود؟

در روز برگزاری انتخابات اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور و در شرایطی که در تمامی حوزه‌ها همه چیز به آرامی در حال انجام بود، از ساعت 7:30 صبح عده‌ای از تندروهای مذهبی به اتاق بازرگانی خرم آباد حمله کرده و برای حدود 8 ساعت اجازه برگزاری انتخابات را ندادند. در این بین نکته عجیب اما تکراری، عدم دخالت نیروی انتظامی و بی‌توجهی آن نسبت به ورود غیرقانونی این افراد بود. این ماجرا ختم به خیر شد اما سیر وقایع به حدی عجیب است که پرداختن به آن در اینجا خالی از لطف نیست.

بیشتر بخوانید: نتایج انتخابات اتاق بازرگانی تهران اعلام شد

حمله امت حزب الله به انتخابات اتاق بازرگانی خرم آباد

صبح امروز و در شرایطی که قرار بود انتخابات اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور به طور همزمان برگزار شود، از همان ساعات آغازین انتخابات، عده‌ای که خود را امت حزب الله معرفی کردند با حمله به محل برگزاری انتخابات در خرم آباد، از دیوارها بالا رفته، مامورین نظارت بر انتخابات را بیرون کرده، چندین نفر را مورد ضرب و شتم قرار دادند و من حیث‌المجموع مانع از برگزاری انتخابات شدند.

ماجرای حمله امت حزب الله به انتخابات اتاق بازرگانی خرم آباد ؛‌ «اتاق بازرگانی منشا فساد و انتخاباتش دهن کجی به نظام است!»
ماجرای حمله امت حزب الله به انتخابات اتاق بازرگانی خرم آباد ؛‌ «اتاق بازرگانی منشا فساد و انتخاباتش دهن کجی به نظام است!»

این عده برای حدود 8 ساعت اجازه برگزاری انتخابات را ندادند و در این مدت، نه شورای تامین استان لرستان و نه نیروی انتظامی هیچ اقدامی برای برقراری نظم در محل برگزاری انتخابات انجام ندادند.

بنابر پیگیری‌های انجام شده، بهانه این افراد برای برهم زدن انتخابات این بود که اتاق بازرگانی به مجمع سرمایه‌داران زالوصفت بدل شده است. بیانیه این گروه در این خصوص را در ادامه می‌خوانید:

بسم الله القاصم الجبارین

ملت شهیدپرور و انقلابی خرم آباد

با توجه به زد و بند وفساد و دست‌های کثیف پشت پرده اغتشاشگران و فتنه گران در انتخابات مهندسی شده اتاق بازرگانی و تخلف محرز مدیر اتاق بازرگانی اقای سلاح‌ورزی که لیدر اغتشاشگران و از سران مافیای اقتصادی میباشد و با این انتخابات جعلی قصد دهن کجی به نظام و انقلاب را دارد…فردا شنبه ساعت ۸ قراره انتخابات جعلی برگزار بشه

لذا امت حزب الله و انقلابی همیشه در صحنه خرم آباد مثل همیشه مشت محکمی بر دهان این مافیای اغتشاشگر خواهد زد

تجمع حزب الله خرم اباد

ساعت ۷ ونیم صبح درب اتاق بازرگانی محل برگزاری انتخابات جعلی و جلوگیری از این زدو بند در لانه فساد

آدرس: میدان دانشجو بالاتر از هلال احمر

وعده ما ۷ و نیم صبح

امت حزب الله خرم اباد

در جمع مهاجمان، 8 فعال اقتصادی نیز که به روند برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی معترض بودند حاضر بودند که از این تعداد تنها دو نفر دارای کارت بازرگانی بودند و دیگران حتی صلاحیت حضور در اتاق بازرگانی را نداشتند.

انتخابات نهایتا برگزار شد

پس از 8 ساعت تاخیر در برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی خرم آباد و با دخالت استانداری، انتخابات این حوزه عصر دیروز انجام شد تا مشکلی در برگزاری سراسری انتخابات اتاق‌های بازرگانی کشور پیش نیاید.

ماجرای حمله امت حزب الله به انتخابات اتاق بازرگانی خرم آباد ؛‌ «اتاق بازرگانی منشا فساد و انتخاباتش دهن کجی به نظام است!»

پرسش اصلی در این بین اما این است که آیا دستگاه‌های نظارتی آن هم درست فردای توافق کلیدی با عربستان، از تجربه حملات خودسر به سفارت‌های بریتانیا و عربستان درس نگرفته‌اند که هنوز در مقابله با حوادث اینچنینی کوتاهی می‌کنند؟ نیروی انتظامی به چه دلیل هیچ‌گاه در حملات مشابه نیروهای خودسر واکنش مناسبی نشان نمی‌دهد؟

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص حمله امت حزب الله به انتخابات اتاق بازرگانی خرم آباد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    اولا ک خودسر کلمه درستی نیست
    دوما بعضی از این دوستان خودشان نظارتی هستند
    سوما وقتی دارن به صراحت اعلام میکنند که سران فتنه نقش دارند . اونوقت شما وبلاگ نویس محترم که از خیلی چیزا بی خبری اینطوری جبه نگیر

    پاسخ

    مملکت نیست که، یه سوالی هم از اینا در مورد تحصیل دختران بپرسید!

    پاسخ