;
coinex

قرعه کشی خودروهای وارداتی انجام شد [+جزئیات]

قرعه کشی خودروهای وارداتی به منظور تعیین لیست نوبت افراد متقاضی خودرو‌های وارداتی و برنامه‌ریزی آن ساعت 14 روز گذشته در محل وزارت صمت به انجام رسید.

طبق اعلام سخنگوی وزارت صمت، بعد از اعلام لیست، متقاضیان قادر خواهند بود تا با مراجعه به صفحه شخصی خود در سامانه saleauto.ir در خصوص رتبه و زمان تخصیص خودرو خود اطلاعات لازم را کسب کنند.

بیشتر بخوانید: موافقت مجلس با واردات خودرو دست دوم ؛ خودروهای مناطق آزاد پلاک ملی می‌گیرند

انجام قرعه کشی خودروهای وارداتی

«امید قالیباف»، سخنگوی وزارت صمت در خصوص این مسئله تاکید داشت که قرعه‌کشی از ثبت‌نام‌کنندگان خودرو‌های وارداتی بعد از استعلام شرایط عمومی (نداشتن پلاک انتظامی فعال، حداقل سن 18 سال و گواهینامه معتبر، عدم خرید خودرو در 48 ماه گذشته و…) و شرط ویژه این طرح یعنی ارائه ذخیره 500 میلیون تومان در حساب وکالتی به ‌نام شخص متقاضی، تنها جهت تعیین نوبت تخصیص خودرو اجرا شده است.

قرعه کشی خودروهای وارداتی

قالیباف در پایان خاطرنشان کرد: «پس از انتشار لیست نوبت خودرو‌های وارداتی، مرحله دوم انتشار آگهی عرضه خودرو‌های وارداتی و اقدام به خرید توسط متقاضیان حائز شرایط طبق نوبت و مرحله سوم تحویل خودرو‌های وارداتی به خریداران به نوبت تعیین‌شده، انجام خواهد شد.»

طبق گزارشات ارائه شده، در مدت ثبت‌نام این طرح (از ششم اسفندماه تا پایان 13 اسفندماه)، حدود 120 هزار نفر به‌منظور خرید خودرو‌های خارجی وارداتی عملیات ثبت‌نام خود را تکمیل کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص نحوه انجام قرعه کشی خودروهای وارداتی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر