;
coinex

پخش زنده میلان و سالرنیتانا 22 اسفند 1401 [+ساعت پخش و لینک اختصاصی]

پخش زنده میلان و سالرنیتانا 22 اسفند 1401 بازی هفته بیست و ششم سری آ ایتالیا را می‌توانید با ما در تکراتو تماشا کنید. با ما همراه باشید.

تیم‌های آث میلان و سالرنیتا امشب و از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت ایران در چارچوب هفته بیست و ششم سری آ و در استادیوم سن سیرو به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی میلان و سالرنیتانا ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ با ما همراه باشید.

پخش زنده میلان و سالرنیتانا 22 اسفند 1401

میلان استفانو پیولی که فصلی پرفراز و نشیب داشته، حالا با حذف تاتنهام در لیگ قهرمانان و صعود به جمع ۸ تیم جانی تازه گرفته و گرچه شاید دفاع از عنوان قهرمانی امری بس بعید به نظر برسد، اما حالا می‌تواند برای کسب مقتدرانه جایگاهی بهتر چهارم بجنگد.

پخش زنده میلان و سالرنیتانا 22 اسفند 1401 [+ساعت پخش و لینک اختصاصی]

آن‌ها که در حال حاضر با ۴۷ امتیاز پنجم هستند امشب میزبان سالرنیتانای رده شانزدهمی و ۲۵ امتیاز خواهند بود. سالرنیتانا در ۵ بازی آخر خود سه شکست، یک تساوی و یک برد کسب کرده و میلان سه برد، یک شکست و یک تساوی. دو تیم در سالیان گذشته سه بار هم به مصاف یکدیگر رفته‌اند که حاصل این تقابل‌ها دو برد برای میلان و یک تساوی بوده است. برای تماشای پخش زنده بازی میلان و سالرنیتانا ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال میلان و سالرنیتانا 22 اسفند 1401

پخش زنده سایر بازی‌های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال نمایید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر