;
coinex

بنر چیست؟

طراحی و چاپ بنر را می توان به عنوان یکی از پرکاربردترین ابزارهای تبلیغاتی معرفی کرد. تولید محتوا تصویری به صورت بنرهای ثابت و بنرهای متحرک موشن گرافیک در فضای مجازی به لحاظ قدرت انتقال مفاهیم بسیار مورد توجه هستند.

استفاده از بنر تبلیغاتی در اینترنت از سال ۱۳۸۷ شروع شده و همچنان روبه توسعه است.

شما می توانید در موسسه فرهنگی هنری همای هنر، انواع بنر های مختلف را به صورت فوری و با قیمت مناسب سفارش دهید و محصول خود را در تهران و سرتاسر کشور تحویل بگیرید.

بنر چیست؟

با گسترش تبلیغات نمایشی در اینترنت، یادگیری اصول ساخت و نحوه استفاده از بنرهای تبلیغاتی برای کسب‌ و کارها به امری ضروری تبدیل شده است. آشنایی با این اصول و رعایت کردن آن‌ ها می‌ تواند نرخ تبدیل را در کمپین‌ های دیجیتال مارکتینگ، بهینه و کسب‌ و کارها مطمئن کند که با افزایش ترافیک وب‌ سایت بازگشت سرمایه مناسبی را تجربه می‌ کنند که این بازگشت سرمایه ناشی از تبلیغات است.

روش های بازاریابی با پیشرفت تکنولوژی تغییر می کنند و کارآفرینانی که با این تغییر خود را همراه نمی کنند با رکود بسیار سنگینی روبرو می شوند.

کیفیت بنر

چاپ بنر آنلاین ارزان و فوری یکی از خدمات مهمی است که هر موسسه و شرکتی باید این ویژگی را داشته باشد. هنگامی که شما نیاز دارید مطلبی بنویسید یا به کسب و کارتان توجه بیشتری کنید، برای شروع کار نیازمند چاپ بنر حرفه ای در یک مکان عالی هستید. تبلیغات می توانند برای طیف وسیعی از اهداف مورد استفاده قرار گیرند.

چاپ بنر با طرح زیبا، روش عالی برای اعلام خبرهای مهم همچون افتتاح یک مرکز خرید با اشاره به محصولات و خدمات جدید می باشد. بنرها در اندازه ها و سایز های مختلف چاپ می شوند، بنابراین شما می توانید یکی از بهترین موارد را انتخاب کنید. چاپ یک بنر فوق العاده بزرگ برای استفاده در یک همایش یا رخداد فرهنگی مورد استفاده می باشد، در حالی که بنر متوسط، بسیار مناسب برای جلب توجه به یک محصول در فروشگاه می باشد.

مزایا و معایب چاپ بنر

در این بخش به بررسی مزایا و معایب چاپ بنر خواهیم پرداخت.

مزایای چاپ بنر

از مزایای این روش تبلیغاتی می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مناسب برای انواع کسب و کار
  • مقاوم در برابر رطوبت و تابش نور خورشید
  • مقرون به صرفه بودن

معایب چاپ بنر

هر محصولی در کنار مزایا دارای معایبی نیز است که می‌ توان به معایب چاپ بنر به شرح زیر اشاره کرد:

  • ماندگاری رنگ نسبتا کم در برابر تابش نور
  • بسیار زود آسیب دیده و دچار پارگی و خراش می‌ شود.

بنر، متریالی از جنس پی وی سی دارد که عموماً در سایزهای بزرگ چاپ می‌ شود. بنرها به دلیل جنس پی وی سی که قابلیت ضد آب و مقاومت در برابر سرما و گرما و همچنین قیمتی بسیار پایین تر از سایر متریال های لارج فرمت دارد، محبوب هستند و به همین دلیل جذابیت زیادی برای تبلیغات دارند.

لازم به ذکر می باشد یکی از روشهای چاپ بنر ارزان مراجعه به سایت و سفارش آنلاین بنر می باشد و همچنین مشتریان گرامی میتوانند بصورت حضوری نیز مراجعه کنند.

 کاربردهای چاپ بنر

کاربردهای بنر طیف وسیعی از جمله استفاده در یک تابلوی تبلیغاتی برای یک کسب و کار کوچک یا تابلوهای تبلیغاتی در مراکز تجاری، فضاهای نمایشگاهی، بیلبوردها و یا حتی یک پیام ترحیم، شامل می شود و ما در زیر به برخی از کاربردهای مهم چاپ بنر اشاره می نماییم :

چاپ بنر تبلیغاتی

انواع بنر تبلیغاتی در کسب و کارهای مختلف مانند موسسه ها و شرکت ها و انواع فروشگاه ها به شکل بنر استند به کار برده می شود.

چاپ بنر تسلیت

جهت اطلاع رسانی در مکان های مذهبی مانند مساجد، حسینیه ها، هیئت ها، بنرهای مخصوص محرم، ماه رمضان و…

چاپ بنرهمایش

چاپ بنرهمایش جهت اطلاع رسانی در همایش ها، کنفرانس ها، سمینارها و اجلاس های مختلف

چاپ عکس روی بنر

چاپ عکس روی بنر برای اطلاع رسانی محصولات جدید و تبلیغات هرچه موثرتر محصولات

چاپ بنرعریض

چاپ بنرعریض جهت هرگونه تابلو تبلیغاتی از قبیل بیلبورد و تابلو سردرب فروشگاه‌ ها و…

چاپ بنر مناسبتی

چاپ بنر مناسبتی جهت تقدیر و تشکر، چاپ بنر زیارت، چاپ بنر زائر، چاپ بنر کربلا

چاپ بنر تسلیت که اخیرا جایگزین مناسبی برای پارچه نویسی شده است.

نکاتی در خصوص چاپ بنر

طراحی بنر تبلیغاتی

۱. بیشترین متریال بنر از کشورهای چین و کره وارد می شوند و گرماژی بین ۸ اُنس و ۱۳ اُنس را دارا می باشند. تفاوت بنر چین و کره در نوع مقاومت و نوع چاپ آن است. بنرهای کره ای از مقاومت بیشتر و کیفیت چاپ بهتر و بالاتری برخوردارند و به زبان ساده تر، رنگ راحت تر و بهتر روی بافت بنر کره ای می نشیند.

برای هر رویدادی که کسب و کار شما میزبان است و یا در آن شرکت می‌ کند، چاپ بنر سفارشی می‌ تواند به انتشار و انتقال پیام بازاریابی و معرفی محصولات یا خدمات کسب و کار شما کمک کند.

۲. طراحی بنرها معمولا توسط نرم افزارهای بُرداری مانند کورل دراو یا ایلوستریتور انجام می شود.

۳. دستگاه های چاپ لارج فرمت بنر، بالاترین رزولوشنی که می توانند شناسایی کنند، رزولوشن 150 dpi  در دستگاه اکوسالونت می باشد و نیازی به اینکه شما طراحی خود را با رزولوشن های بالاتر ارائه دهید، نیست؛ زیرا منجر به سنگین شدن فایل اصلی و سنگین شدن خروجی نهایی کار میگردد.

۴. استاندارد رنگی مناسب برای طراحی بنرها، مود CMYK می باشد.

۵‌. فایل خروجی در فرمت JPEG یا PDF باشد.

خدماتی که موسسات چاپ بنر ارائه میدهند:

  • دور بری بنر: پس از چاپ حاشیه های سفید در پیرامون کار برش میخورد و کار نهایی بدون حاشیه ارائه می شود.
  • ولد کردن بنر: منظور از ولد کردن، تا کردن و چسباندن لبه‌ های پیرامون بنر است تا بتوان در سازه هایی نظیر داربست از آن استفاده نمود.
  • پانچ بنر :حلقه‌ های فلزی ست که در قطرهای مختلف به کار دوخته می‌ شود. بسیاری از مکان‌ ها برای سهولت کار نصاب، بنرها بعد از ‏چاپ پانچ می‌ شوند‎.
  • تسمه دوزی : بر اساس نوع کار و میزان مقاومت مورد نیاز کششی، در صورتی که بنر درون قابی قرار نمی‌ گیرد و محیط و دور آن آزاد ‏باشد، (کاربرد های بلند مدت و در معرض باد) برای جلوگیری از پارگی بنر، به‌ طور عمده از بغل، تسمه دوزی حاشیه ‏صورت می‌ گیرد. به‌ این‌ ترتیب که در حاشیه بنر تسمه ابریشمی دوخته می‌ شود و تسمه به دلیل مقاومت کششی بالا (بسیار ‏بالاتر از بنر) از پارگی بنر جلوگیری می‌ کند‎.‎‏ برای نگه‌ داشتن تسمه هم می‌ توان آن را پانچ کرد.
  • لیفه: برای این کار چاپ بنر را به‌ اندازه دلخواه از پشت تا می‌ کنند و آن را کاملاً به سطح زیرینش می‌ چسبانند، به‌ نحوی ‌که دیگر امکان ‏عبور چیزی از میان آن نیست. به‌ این‌ ترتیب در برخی کاربردها، به‌ خصوص سازه‌ های داربستی، مقاومت بنر در برابر کشش ‏افزایش می‌ یابد و در مواقعی که از نظر زمانی فرصتی برای تسمه دوزی نیست، مقاومت آن تا حدی، به بنر تسمه دوزی شده ‏نزدیک می‌ شود.‏‎

مزیت های کاربردی بنر

  • یافتن مشتریان بیشتر و در نهایت فروش بیشتر
  • دید بهتر کاربران به شما
  • چاپ در سایزهای مختلف
  • قابلیت گسترده شدن در ابعاد بزرگ
  • وزن کم و سبک بودن
  • عدم محدودیت در سایز
  • سرعت چاپ بالا
  • امکان چاپ تعداد کم
  • متنوع بودن از نظر جنس، ابعاد و تراکم
  • چاپ با بهترین وضوح و کیفیت بالا
  • مقاومت چاپ و جوهر، در مقابل باد، آب، رطوبت، نور خورشید و سایر عوامل محیطی
  • بنرها به دلیل نوع متریال و دستگاه چاپ مخصوص خود از قیمت بسیار پایین تری نسبت به پلات لمینت برخوردارند.

معرفی برخی از شرکت های برتر چاپ برنر

۱. چاپ و تبلیغات حسینی

مهرسازی و چاپ دیجیتال حسینی عضو رسمی اصناف کشور ارائه دهنده امور طراحی، چاپ و تبلیغات از جمله چاپ انواع کارت ویزیت، انواع سربرگ رنگی و سیاه سفید، فاکتور و…

۲. موسسه فرهنگی هنری همای هنر

بنر چیست؟

موسسه فرهنگی هنری همای هنر و کانون تبلیغاتی همای هنر دارای شماره ثبت ۵۳۶۰۷ اداره کل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سال ۱۴۰۰ فعالیت خود را به واسطه بیش از ۱۲ سال تجربه تیم مدیریتی آن در زمینه تبلیغات، بازاریابی و طراحی آغاز نمود.

موسسه فرهنگی هنری همای هنر؛ مرکز مشاوره تبلیغات، طراحی گرافیک، طراحی سایت و آموزشگاه هنری معتبر و اخذ دیپلم کاردانش برای هنرجویان با مدرک رسمی و معتبر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

۳. چاپ بهی

با ۳۰ سال سابقه در تجریش منطقه یک تهران، پلات و پرینت رنگی، کپی تیراژ بالا با قیمت توافقی، صحافی، لمینت، خدمات سیمی، فروش کاغذ A4، ملزومات اداری و نوشت افزار، چاپ بنر، کارت ویزیت، شارژ کارتریج، چاپ تراکت و…

۴. مهرسازی و چاپ نگار

ساخت مهر فوری ژلاتینی، لیزری، برجسته، مهر و موم، مهر برنجی، پلاک استیل، طراحی و چاپ کارت ویزیت، تراکت، فاکتور، کاتالوگ، طراحی و چاپ بنر، فلکس، استیکر، طراحی و چاپ روی لیوان، فرش، پازل، پرچم رومیزی، پرچم ایستاده و پرچم ساحلی، برش شبرنگ و…

۵. چاپ دیجیتال طوبی

سریعترین و با کیفیت ترین مرکز چاپ و ارائه دهنده کلیه خدمات ساخت مهرلیزری و مهر ژلاتینی، پرینت، چاپ تراکت، کارت ویزیت، سربرگ، چاپ عکس در تخته شاسی، چاپ بنر و …

۶. چاپ قیطریه

چاپ قیطریه ارائه دهنده کلیه خدمات چاپ از جمله چاپ بنر و استیکر، چاپ تراکت، کارت ویزیت، سربرگ، چاپ عکس در تخته شاسی، چاپ لیبل، پرینت، ساخت مهرلیزری و مهر ژلاتینی، و … به صورت سریع و با کیفیت می باشد.

۷. مهرسازی و چاپ آنلاین داورزنی

ساخت انواع مهر فوری ژلاتینی، لیزری، برجسته، برنجی و مهر و موم با انواع پایه ساده و اتومات در انواع سایز و جنس های متنوع و…

۸.طراحی و چاپ نگاره

ارائه کلیه خدمات طراحی گرافیک و چاپ دیجیتال و افست، برش شبرنگ و روز رنگ، استیکر و کاغذ دیواری و …

۹.دفتر فنی و چاپ نیک گستر

ارائه کلیه خدمات چاپی با بهترین قیمت و کیفیت از جمله چاپ بنر، استیکر، پلات، پرینت، اسکن و …

۱۰. دیجیتال تک چاپ

دیجیتال تک چاپ ارائه دهنده انواع خدمات از طراحی تا چاپ می باشد. از جمله پلات، لمینیت، اسکن رنگی طولی، فتوکپی سیاه و سفید، فتوکپی رنگی، پرینت رنگی، چاپ روی انواع کاغذ، پلات، چاپ روی تخته شاسی، فوم برد، استند نمایشگاهی، مهر لیزری، فروش لوازم اداری و تحریر، انواع صحافی و…

۱۱. چاپ دیجیتال سپهر

ارائه دهنده خدمات چاپ دیجیتال شامل پلات رنگی، فتوکپی، پرینت لیزری، مهر فوری، چاپ بنر، تایپ و صحافی و سیمی جزوات و کتاب های درسی و …

۱۲. مرکز چاپ و طراحی چهار رنگ

مرکز چاپ و طراحی چهار رنگ آماده خدمات رسانی به تمامی مشتریان و همکاران عزیز مجهز به دستگاه بنر

چاپ بنر فوری و تحویل تا ۳۰ دقیقه

۱۳. چاپ دیجیتال پگاه

طراحی و چاپ سربرگ، برش شبرنگ، فروش کاغذ A4، پرینت، چاپ مش، طراحی کارت ویزیت، ساخت مهر فوری،‌ چاپ لیوان، طراحی لوگو و…

۱۴. گاندی

پرینت، چاپ تراکت، فروش لوازم هنری، طراحی لوگو، چاپ روی تخته شاسی، طراحی و چاپ سربرگ، ساخت مهرچاپ، بنر فوری، مهر و…

نتیجه گیری

در دنیای تبلیغات امروز که روزانه هزاران بنر در سراسر بیلبوردها و معابر نصب می شوند، تنها چیزی که می تواند بر روی مخاطبان و بینندگان بنرهای شما تاثیر گذار باشد و نگاه ها را جذب کند، ایده ی خاص، طرح خاص و طراحی جذاب آن می باشد. زمانی که یک نوع از تبلیغات به صورت محدود وجود داشته باشد، خواه ناخواه توجه ها را به خود جلب می کند. ولی در حال حاضر برد با شرکت یا مجموعه ای است که بتواند دیدگان مخاطب را درگیر تبلیغات خود کند. با موسسه ی فرهنگی هنری همای هنر همراه شوید تا بهترین بنرها و تبلیغات را دریافت کنید.

.

پایان رپورتاژ‌ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر