;
coinex

تاریخ پخش فصل دوم سریال The Last of Us مشخص شد [+جزئیات داستان فصل دو]

تاریخ پخش فصل دوم سریال The Last of Us اعلام شد. این سریال تحسین‌برانگیز از شبکه معتبر و محبوب HBO پخش شده است و حالا به فصل دوم نزدیک‌تر شده است.

تاریخ پخش فصل دوم سریال The Last of Us مشخص شد. سریال تحسین‌برانگیز «آخرین بازنده از ما» در فصل یک خود نشان داد که اثری است با ارزش‌های بالا که می‌تواند مخاطب را مجذوب خود کند. فصل اول این سریال با 9 قسمت به پایان رسید و حالا خبر رسیده است که شبکه کابلی HBO قصد دارد در سال 2024 فصل دوم آن را پخش کند.

بیشتر بخوانید: مشخصات سیستم مورد نیاز بازی The Last of Us Part 1 اعلام شد [+ویدیو]

تاریخ پخش فصل دوم سریال The Last of Us مشخص شد

فصل اول سریال تحسین‌برانگیز The Last of Us با پخش قسمت نهم آن رسماً به پایان رسید. اکنون بسیاری از طرفداران منتظر هستند تا چه زمانی فصل دوم این سریال هیجان‌انگیز پخش می‌شود. پس از موفقیت دو قسمت اول سریال The Last of Us، شبکه کابلی HBO به طور رسمی این سریال را برای فصل دوم تمدید کرد. از آن زمان، شبکه کابلی HBO اطلاعات اندکی پیرامون فصل دوم سریال مذکور منتشر کرده است. اما حدس و گمان‌هایی درباره زمان بازگشت این سریال مطرح شده است.

در حال حاضر شبکه کابلی HBO اطلاعات دقیقی پیرامون زمان پخش فصل دوم سریال TLOU فاش نکرده است. همچنین مشخص نیست فیلم‌برداری فصل دوم این سریال در چه زمانی آغاز می‌شود. با این حال، طرفداران باید قید تماشای فصل دوم سریال بی‌نظیر The Last of Us را در سال 2023 بزنند.

اخیراً «پدرو پاسکال» (بازیگر نقش جوئل) در مصاحبه‌ای اعلام کرد فیلم‌برداری فصل دوم سریال TLOU ممکن است پیش از پایان سال 2023 آغاز شود. پس می‌توان نتیجه گرفت فصل دوم سریال The Last of Us ممکن است در سال 2024 پخش شود. البته دور از ذهن نیست با وجود کنداکتور شلوغ شبکه HBO، پخش فصل دوم این سریال به سال 2025 موکول شود.

تاریخ پخش فصل دوم سریال The Last of Us مشخص شد

شبکه HBO اعلام کرد فصل دوم سریال The Last of Us اقتباسی از دنباله بازی The Last of Us خواهد بود. «کریگ مازین» (Craig Mazin) و «نیل دراکمن» (Neil Druckmann) قبلاً به شبکه HBO گفتند فصل دوم این سریال اقتباس مستقیمی از بازی The Last of Us Part II نخواهد بود و قرار است ریشه‌های جدیدی به داستان سریال اضافه شود. این شبکه هنوز تعداد قسمت‌های فصل دوم TLOU را اعلام نکرده است.

تنها چیزی که قطعی به نظر می‌رسد، روایت داستان فصل دوم سریال The Last of Us حول محور دوران بزرگسالی «الی» است. TLOU Part II چندین سال پس از داستان بازی اول اتفاق می‌افتد و تعدادی شخصیت و موقعیت‌های محلی جدید را معرفی می‌کند. اگرچه مشخص نیست که آیا این جهش زمانی بر نحوه فیلمبرداری فصل دوم سریال The Last of Us تأثیر می گذارد یا خیر.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تاریخ پخش فصل دوم سریال The Last of Us چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    پس چرا تو سایت زدی : ” با جزئیات”؟؟

    پاسخ