;
coinex

آپدیت One UI 5.1 برای گلکسی A52s منتشر شد [+قابلیت‌های جدید]

آپدیت One UI 5.1 برای گلکسی A52s از راه رسید تا میان‌رده جذاب و محبوب سامسونگ به جدیدترین نسخه رابط کاربری سامسونگ تجهیز شود.

آپدیت One UI 5.1 برای گلکسی A52s منتشر شد. گوشی A52s یکی از بهترین و پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ به شما می‌رود که از زمان عرضه در مدت کوتاهی به محبوبیت و فروش بالایی رسید. این محصول حالا جدیدترین ویرایش از رابط کاربری پرطرفدار سامسونگ را دریافت کرده و در کنار پرچمداران سامسونگ قرار گرفته است.

این محصول در حال حاضر دومین آپدیت اساسی نرم‌افزاری‌اش را دریافت کرده و احتمالا آخرین آپدیت آن برای سال آینده و اندروید 14 خواهد بود.

سامسونگ در ارائه به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری برای دستگاه‌های خود در چند سال اخیر بسیار عالی عمل کرده و سعی کرده است تا در بازه‌های زمانی متعدد این به‌روزرسانی‌ها را ارائه دهد. جالب اینجاست که بدانید، A52s یکی از معدود گوشی‌های سامسونگ است که توانسته به این آپدیت‌ها برسد و دلیل آن نیز برمی‌گردد به محبوب بودن این گوشی که واقعاً ارزش خرید بالایی نسبت‌به حتی نسل بعد خود دارد.

بیشتر بخوانید: این گوشی های سامسونگ آپدیت One UI 6 را دریافت می‌کنند

آپدیت One UI 5.1 برای گلکسی A52s منتشر شد

سامسونگ گلکسی A52s یکی از موبایل‌های میان‌رده خوش‌فروش این برند کره‌ای در بازار کشورمان بود. حتی بسیاری از کاربران هنوز این گوشی را نسبت به گلکسی A53 ترجیح می‌دهند. A52s با اندروید ۱۱ عرضه شده بود و پس از دریافت آپدیت اندروید ۱۲ و ۱۳ حالا رابط‌ کاربری بهینه شده را دریافت می‌کند. آپدیت One UI 5.1 گلکسی A52s سامسونگ رسماً عرضه شده و قطعاً به عملکرد بهینه آن کمک می‌کند.

به‌روزرسانی One UI 5.1 برای Galaxy A52s 5G با ورژن A528NKSU2EWB4 ارائه می‌شود. آپدیت جدید همچنین پچ امنیتی فوریه ۲۰۲۳ را برای رفع آسیب‌پذیری‌های امنیتی مختلف به این دستگاه اضافه خواهد کرد. البته بهتر است بدانید که این یک به‌روزرسانی با حجم زیاد است، بنابراین توصیه می‌کنیم پیش از اقدام به دانلود، وضعیت اینترنت و باتری خود را بررسی کنید و در صورت امکان از اطلاعات خود یک نسخه پشتیبان نیز تهیه کنید.

اگر شما هم کاربر Galaxy A52s 5G هستید، می‌توانید در دسترس بودن به‌روزرسانی One UI 5.1 را بررسی کنید. برای انجام این کار، باید به تنظیمات » به روز رسانی نرم‌افزار بروید و Download and install را انتخاب کنید.

آپدیت One UI 5.1 برای گلکسی A52s منتشر شد

به‌روزرسانی One UI 5.1 گلکسی A52s مبتنی بر Android 13 است. در این آپدیت برنامه‌های پیش‌فرض سامسونگ بهبود یافته‌اند. مثلا برنامه Gallery امکان مشاهده و ویرایش EXIF فایل‌ها را فراهم می‌کند. می‌توانید با کشیدن انگشت روی تصویر یا ویدیو در برنامه گالری به این ویژگی دسترسی پیدا کنید.

همچنین این آپدیت دارای بهبود قابلیت حذف‌کننده سایه و انعکاس است. البته این عملکرد شاید در این دستگاه در دسترس نباشد و محدود به دستگاه‌های پرچمدار بوده است.

نرم افزار آب‌وهوا تمام اطلاعات مربوطه را در نگاه اول نشان می‌دهد. همچنین دارای یک ویجت جدید Dynamic Weather است. ویجت باتری جدیدی ارائه می‌شود که میزان شارژ باتری گوشی و لوازم جانبی متصل به آن را نمایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره آپدیت One UI 5.1 برای گلکسی A52s چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (10 نظر)

    من m 12 دارم برامن اپدیت UI 5.1 اومده امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ هست

    پاسخ

    سلام کسی می‌تونه من رو کمک کنه، من شنیدم که به روز رسانی به گوشی آسیب می‌رسونه مخصوصا دوربین میگن کیفیت عکس گرفتن بعد از به روز رسانی میاد پایین،بعضی ها هم میگن باطری زود خالی می‌کنه یا گوشی داغ میکنه،لطفا کمک کنید گوشی من A52S

    پاسخ

    سلام. الان دیگه کل دنیا این آپدیت رو برای a52s گرفتن.پس چرا واسه ایران نمیاد؟یا نکنه اومده و گوشی من نمیگیره؟
    چی گفتم!
    کسی میدونه دقیقا کی برای ما هم منتشر میشه؟

    پاسخ

    سلام من a73 چرا هنوز نیومده

    پاسخ

    سلام آپدیت one ui 5.1 برای A52 4G هم میاد؟

    پاسخ

    سلام امروز بیست و یکم اسفنده چرا برا من نیومده؟

    پاسخ

    آیا اندروید ۱۳ برای گوشی a425g هم ارائه شده ؟

    پاسخ

    سلام، فعلاً اندروید 13 برای این گوشی منتشر نشده ولی طبق اخبار در سال جاری میلادی این آپدیت ارائه خواهد شد.

    پاسخ

    سلام آیا برای مدل M32 4G هم one UI 5.1 هم میاد؟

    پاسخ

    توی لیست اولیه نبود اما ممکنه که ارئه بشه

    پاسخ