;
coinex

ساعت پخش سریال نون خ 4 در نوروز 1402 [+ساعت پخش تکرار]

با شروع سال جدید فصل چهارم نون خ از شبکه یک سیما پخش خود را آغاز کرد. در ادامه می‌توانید از ساعت پخش سریال نون خ 4 مطلع شوید.

فصل چهارم سریال نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی ساخته شده و با آغاز سال جدید، از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. مجموعه نون خ 4 که از برنامه های نوروز 1402 است، 

پس از استقبال بی‌نظیر مردم از سریال نون خ در سال گذشته، سازندگان فصل چهارم این سریال کمدی خانوادگی اجتماعی را نیز ساختند. این مجموعه از آبان ماه در منطقه خجیر تهران وارد مرحله فیلمبرداری شد.

نام سریال نون خ مخفف اسم نقش اصلی این مجموعه، یعنی نورالدین خانزاده بوده که در سه فصل با داستان‌های متفاوت به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی تولید و پخش شده است.

بیشتر بخوانید:

سریال های ماه رمضان 1402

سریال های نوروز 1402

ساعت پخش سریال نون خ 4

بر اساس جدول پخش مجموعه‌های ایام نوروز، زمان پخش سریال نون خ 4 ساعت 22:15 از شبکه 1 خواهد بود. ساعت پخش تکرار سریال نون خ 4 نیز دو بامداد، ۹ و نیم صبح و ۲ و نیم ظهر روز بعد خواهد بود.

مجموعه «نون خ» از بهترین سریال های طنز ایرانی است که پیش تولید آن از اواخر خرداد ماه سال جاری آغاز شد و حالا با پشت سر گذاشتن مراحل تدوین، آماده پخش شده است.

ساعت پخش سریال نون خ 4
ساعت پخش سریال نون خ 4

از سال 98 تاکنون، سه فصل از سریال طنز نون خ برای شبکه اول ساخته شد. در فصل جدید نون خ همچون سه فصل دیگر، سعید آقاخانی علاوه بر کارگردانی، ایفاگر نقش نورالدین خانزاده است. در کنار او هدیه بازوند، یدالله شادمانی، صهبا شرافتی، سید علی صالحی و کاظم نوربخش ایفای نقش می‌کنند.

فصل‌های قبلی مجموعه نون خ، در یکی از روستاهای استان کرمانشاه تصویربرداری شده‌ است و فضای این منطقه را به تصویر می‌کشد. مجموعه نون خ کمک زیادی به شناخت و معرفی بیشتر مناطق و اقوام ایرانی و فرهنگ و آداب رسوم کردها کرده‌ است. این سریال می‌تواند نقش بسیار مهمی در معرفی پتانسیل‌ها و توانمندی‌های استان‌های کرمانشاه و کردستان به مردم سراسر ایران داشته باشد.

زبان بازیگران مجموعه نون خ، فارسی با لهجه کرمانشاهی است. نون خ در قسمت‌های متعددی، از ترانه‌های هنرمندان کرد زبان استان کردستان، آذربایجان غربی و کرمانشاه همچون مظهر خالقی، حسن زیرک و حسین صفامنش بهره برده است. همچنین تیتراژ مجموعه «نون خ» در فصل اول را حسین صفامنش خواند که بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

داستان نون خ

پس از ساعت پخش سریال نون خ 4 سراغ داستان این مجموعه می‌رویم. مجموعه نون خ (فصل اول)، درباره‌ی زندگی نورالدین خانزاده (سعید آقاخانی) بود. نورالدین صاحب یک کارگاه فرآوری تخمه آفتاب‌گردان است. او که همسرش را از دست داده، چهار دختر و یک نوه دارد.

کشاورزان هم‌محلی نورالدین، محصول یک ساله‌ی تخمه آفتاب‌گردان خود را به خانزاده فروخته‌اند. نورالدین تمام محصول کشاورزان را به فردی به نام میرزایی که ساکن تهران است، فروخته‌ تا او این محصولات را به ترکیه صادر کند و در آنجا به فروش برساند.

ساعت پخش سریال نون خ 4
ساعت پخش تکرار سریال نون خ 4

در این میان، خبر می‌رسد که میرزایی از دنیا رفته‌ است. زمانی که این خبر به گوش کشاورزان می‌‌رسد آن‌ها تلاش می‌کنند به هر روشی که شده پول محصولاتی را که به نورالدین فروخته‌اند، از او بگیرند.

فصل دوم سریال تلویزیونی نون خ از بیست و دوم  فروردین ماه تا چهارم  اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹، پیش از ماه رمضان، از شبکه 1 پخش شد. فصل دوم نون خ در ۱۷ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای ساخته شده بود.

در فصل دوم  نون خ، بخش فارسی هم به تیتراژ اضافه شد تا در کنار حسین صفامنش که بخش کردی را در فصل اول این سریال می‌خواند، صادق آزمند نیز بخش فارسی آن را بخواند.

بیشتر بخوانید:

ساعت پخش سریال جشن سربرون

داستان این فصل از جایی آغاز شد که نورالدین در حال پرداخت بدهی‌هایش است. در این فصل مه لقاخانم از دنیا رفته است؛ اما همه‌ی اهالی به یاد او هستند و بارها در طول سریال از او یاد می‌شود.

در ادامه داستان شاهد بخشی از جریان زلزله‌های پی در پی غرب کشور بودیم، ماجرایی که باعث شد نورالدین به همراه اهالی روستا تا امن‌تر شدن اوضاع به صحرا بروند و مدتی در چادر زندگی کنند.

البته در این جابه‌جایی و فضای تازه هم هر روز اتفاقی جدید رخ می‌داد. درواقع نون خ سعی داشت هر چند در ابعاد کوچک بخشی از مشکلاتی که حادثه دیده‌های غرب کشور پشت سر گذاشتند را با طنزی تلخ به نمایش درآورد.

و اما فصل سوم مجموعه تلویزیونی نون خ در سال ۱۳۹۹ ساخته شد و به یکی از پربیننده‌ترین مجموعه‌های نوروزی ۱۴۰۰ تلویزیون ایران تبدیل شد.

ساعت پخش سریال نون خ 4
برنامه های نوروز 1402 / ساعت پخش سریال نون خ 4

داستان نون خ در فصل سوم مجموعه با ازدواج شیرین، دختر نورالدین خانزاده آغاز شد، اما با ناپدید شدن داماد، مراسم عروسی بهم خورد. در این بین بهادر خان، شوهر خواهر نورالدین، به معدنی طلا دست می‌یابد و تلاش می‌کند کسی از این قضیه با خبر نشود.

در ادامه با ورود کیوان، سلمان و چند نفر از اهالی روستا به قضیه معدن، این ماجرا شکل دیگری به خود گرفت. سپس شاهد تلاش اهالی روستا برای استخراج طلا از معدن بودیم.

در این میان رقابت فریبرز و سلمان برای ازدواج با شیرین ادامه پیدا کرد. از سوی دیگر پول زیادی توسط پدر نازنین به حساب خانزاده واریز شد و در ادامه ورود آب قنات روستا به معدن به دنبال انفجار دینامیت ماجراهایی به دنبال داشت.

فصل چهارم این مجموعه نیز با داستان‌های موازی و جذاب حول محور نقش نورالدین خانزاده و دخترانش پیش خواهد رفت. در مجموع تماشای سریال طنز نون خ که یکی بهترین سریال های ایرانی است، لحظات شادی را برای شما در کنار خانواده به وجود می‌آورد.

عوامل سریال نون خ

  • کارگردان: سعید آقاخانی
  • نویسنده: امیر وفایی
  • تهیه‌ کننده: مهدی فرجی
  • مجری طرح: علی ‌اکبر کریمی
  • مدیر تولید: منصور غضنفری
  • ناظر کیفی: علی‌اصغر داوودآبادی
  • مدیر برنامه ‌ریزی: ساناز بصیر
  • مدیر تصویربرداری: سجاد حیدری
  • تصویربردار: مصطفی معمار
  • مدیر صدابرداری: امیر عاشق‌ حسینی
  • صداگذار: امیر حسین صادقی
  • تدوین: امیرشیبان خاقانی
  • طراح صحنه: سید حسین عالی ‌نژاد
  • طراح لباس: پگاه ترکی
  • طراح چهره ‌پردازی: بابک اسکندری
  • آهنگساز: صادق آزمند
  • جلوه‌ های ویژه کامپیوتری: امیر ولیخانی
  • جلوه‌های ویژه میدانی: ایمان کرمیان
  • منشی صحنه: سارا عبداللهی
  • تیتراژ: مجید یوسف ‌زاده

سوالات متداول

کدام بازیگران در فصل چهارم سریال نون خ نقش آفرینی می‌کنند؟

در فصل جدید نون خ سعید آقاخانی، بیژن بنفشه‌خواه، هدیه بازوند، یدالله شادمانی، صهبا شرافتی، آتنا مهیاری، پاشا جمالی، سیدعلی صالحی، سیروس حسینی‌فر، سیروس سپهری، سیروس میمنت، شیدا یوسفی، ماشاالله وروایی، ندا قاسمی، نسرین مرادی، هومن حاجی عبداللهی، حمیدرضا آذرنگ و کاظم نوربخش ایفای نقش می‌کنند.

سریال نون خ 4 چه زمانی پخش می‌شود و چند قسمت دارد؟

مجموعه طنز نون خ 4  30 قسمتی است و از یکم فروردین ماه 1402 از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ساعت پخش سریال نون خ 4 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (15 نظر)

    نون خ مستند شناسنامه فصل باشد حتما اینجوری پخش کنید..

    پاسخ

    سریال خیلی مزخرف و بدرد نخور هست واقعا همه‌ی سریال های صداوسیما خیلی عنه فیلمیو و نماوا خوبتره والا

    پاسخ

    🤣🤣 آی گفتی دمت گرم

    پاسخ

    مهیار بیخوده
    ولی سریال عالیییی هستشششش

    پاسخ

    خیلی خیلی عالیه کار آقای سعید آقاخانی مثل هرسال فیلم قشنگ هست اینبار بازیگران بیشتری داره تعجب از این سریال اینه چرا دختر بزرگ نوردین خانزاده فقط در نون خ یک بود در مابقی سریال 2.3.4.دیگه ازش خبری نیست آیا دیگه ازش استفاده نمیکنن اگر هم باهاش مشکل دارن حداقل یه بازیگر جایگزین میکردن اصلا خبری از دختر بزرگش نیست

    پاسخ

    بنظرم چه خوب شد علی صادقی نیاوردن سریال با حاجی و حاجیه ها خیلی قشنگه ،مخصوصا سلمان بدبخت جیگر 😍😍❤️❤️💋💋

    پاسخ

    سلام لطف کنیدسریال روزی روزگاری ازخسروشکیبایی پخش کنید بهترینه بیادقدیما بیفتیم قانع باشیم

    پاسخ

    سلام. آقای سعید آقاخانی واقعاً دست مریزاد. الهی پابرجا باشی. بهترین بازیگر هم قطعاً خودت هستی
    سلامتی و موفقیت را برایت آرزو میکنم. دل ساده و بی پیرایه کردها را خوش کردی همیشه خوش باشی

    پاسخ

    علی صادقی نباشه اون سریال طنزه؟؟؟؟؟؟!!!
    بیارینش،آفرین

    پاسخ

    درود و خسته نباشید به گروه قوی و با استعداد آقای آقاخانی.
    دست مریزاد.
    امیدوارم روز به روز بیشتر بدرخشید و موفق باشید که خنده بر لبهای مردم میارید🌹💪
    سلامت و شاد و کامیاب باشید الهی 🤲

    پاسخ

    علی صادقی نیست توی فصل4 ?

    پاسخ

    فصل سومشو خیلی قشنگیه
    فقط مهیار خیلی بی مزه است
    امیدوارم تو فصل چهارم فریبرز با شیرین ازدواج کنه

    پاسخ

    دم سعید اقاخانی و همه بازیگران نون خ گرم به غیراز مهیار تنها بازیگری که تنها فقط لوس و بی مزه بازی میکرد نه تنها خنده دار نبود رفتار و صحبتاش فقط علی صادقی تنها بازیگری که طنز و خنده بر لب مخاطب میاره واقعا سریال عالی و جذاب و خنده داری هست وهیچ وقت تکراری نمیشه
    ممنون از سعید اقا خانی

    پاسخ