;
coinex

بهترین مراکز خرید مشهد ؛ برای خرید در مشهد کجا بریم؟ [+ آدرس و ساعت کاری]

بهترین مراکز خرید مشهد از جمله قطب‌های مهم گردشگری این شهر توریستی به‌شمار می‌روند و به همین دلیل، امکانات فوق‌العاده‌ای را در دسترس مشتریان و گردشگران قرار می‌دهند. اگر برای خرید سوغاتی یا هر کالای دیگری به‌دنبال بهترین بازارهای مشهد هستید، ادامه این مقاله را از دست ندهید.

شهر مشهد به دلیل وجود بارگاه حرم امام رضا (ع) یکی از پر مخاطب‌ترین مقاصد گردشگری ایران شناخته می‌شود. یکی از جذاب‌ترین گزینه‌‌ها برای زائران و شهروندان، مراکز خرید این شهر است که امکان خرید سوغاتی و دیگر وسایل مورد نیاز آنها را فراهم می‌کند.

اگر قصد سفر به این شهر را دارید، پیشنهاد می‌کنیم علاوه بر مراکز خریدی که به تازگی احداث شده‌اند، سری به بازاهای قدیمی آن نیز بزنید. معماری زیبای این بازارها، با آن طاق و کاشی‌کاری‌های زیبا شما را محو تماشای خود خواهند کرد.

سفر به شهر مشهد نه تنها از نظر زیارتی، بلکه از نظر اقتصادی و مجتمع‌های خرید نیز یک مقصد فوق‌العاده است. مجتمع‌های تجاری مختلفی در این شهر وجود دارند و شما می‌توانید مغازه‌های مدرن و جذابی پیدا کنید که در آن‌ها لباس‌های برند و فوق‌العاده باکیفیتی می‌فروشند.

درعین‌حال، برخی از مغازه‌ها و مراکز خرید موجود در مشهد هم محصولاتی مقرون‌به‌صرفه‌تر دارند و برای افرادی که به دنبال محصولات ارزان‌قیمت برای سوغاتی هستند، می‌توانند گزینه مناسبی باشند. ما در این مطلب به معرفی بهترین مراکز خرید مشهد خواهیم پرداخت. در ادامه با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین هتل های مشهد در خیابان امام رضا

جاهای دیدنی مشهد کجاست؟

بهترین مراکز خرید مشهد

مشهد یکی از بزرگ‌ترین و بهترین شهرهای ایران است که به‌خاطر وجود حرم مطهر امام رضا (ع)، هر ساله گردشگران و زائران زیادی به آنجا می‌روند. به‌همین‌دلیل خیلی از کسانی که به مشهد سفر می‌کنند، به دنبال مراکز خرید خوبی برای خرید سوغاتی هستند.

خوشبختانه مراکز خرید بسیار زیادی در این شهر وجود دارند که شما می‌توانید انواع کالاهای لوکس و درعین‌حال، مقرون‌به‌صرفه را پیدا کنید. در اینجا برخی از پاساژ های لوکس مشهد و همچنین مراکز خرید ارزان مشهد را به شما معرفی می‌کنیم که بازدید و خرید از آن‌ها خالی از لطف نیست.

مرکز خرید الماس شرق

بهترین مراکز خرید مشهد
بهترین مراکز خرید مشهد
  • آدرس: مشهد، انتهای بلوار خیام شمال، منطقه گردشگری سپاد
  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت 9 تا 24 (ایام سوگواری: 12 تا 23)

بدون اغراق می‌توان گفت که مرکز خرید الماس شرق یکی از بهترین پاساژ های لوکس مشهد به شمار می‌رود که افراد بسیار زیادی که برای سفر به این شهر می‌روند، برای یک بار هم که شده از این مرکز خرید دیدن می‌کنند.

مجتمع الماس شرق با مساحتی بیشتر از 2500 متر، در منطقه تجاری گردشگری سپاد خراسان واقع شده است. این مرکز فعالیت تجاری خود را از سال 1384 آغاز کرده و تاکنون توانسته به عنوان یکی از بهترین بازار‌های مشهد شناخته شود.

علاوه‌براین‌که کالاهای لوکس و باکیفیت زیادی در این مرکز خرید به فروش می‌رسند، شما می‌توانید از طراحی زیبای این ساختمان لذت ببرید که به‌طورکلی، ترکیبی از معماری مدرن و سنتی و اسلامی است. طراحی اسلامی و مدرن این ساختمان باعث شده که آن را در صدر فهرست بهترین مراکز خرید مشهد قرار دهیم. این ساختمان دارای 6 طبقه و بیشتر از 1200 واحد است که انواع کالاهای مختلف با کیفیت بالا را در اختیار شما قرار می‌دهند.

علاوه‌بر فروشگاه‌های متنوع، رستوران‌ها و کافی شاپ‌های زیادی نیز در این مجتمع واقع شده‌اند که شما می‌توانید در کنار خرید، اوقات خوشی را با دوستان یا خانواده‌ در آنجا بگذرانید. علاوه‌براین، امکانات رفاهی و تفریحی زیادی نیز در این مجتمع در نظر گرفته شده‌اند که برخی از مهم‌ترین آن‌ها، شهربازی، سرزمین عجایب، سالن اجتماعات و آژانس‌های مسافرتی و هواپیمایی هستند.

مجتمع آرمیتاژ

بهترین مراکز خرید مشهد

  • آدرس: مشهد، خیابان 7 تیر، نبش کوچه 8، خیابان گلشن
  • ساعات کاری: روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت 10 تا 22/ پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیل، 10 تا 23

علاوه‌بر الماس شرق، مجتمع آرمیتاژ نیز یکی از بهترین بازار‌های مشهد محسوب می‌شود که داخل یک برج 34 طبقه فوق‌العاده جذاب قرار گرفته است. این ساختمان یکی از بلندترین برج‌های شهر مشهد است که طبقات منفی 1 تا 4 آن کاربرد تجاری دارند.

ازآنجاکه مجتمع آرمیتاژ سه ورودی در خیابان‌های مختلف دارد، دسترسی به آن بسیار راحت است و شما خیلی آسان می‌توانید از طرف خیابان گلشن و یا حاشیه هفت تیر، وارد این مرکز خرید شوید. برند‌های محبوب زیادی در این مرکز خرید وجود دارند که در نگاه اول کمی گیج‌کننده است. اما با کمی گردش در میان مغازه‌ها متوجه تنوع بالای محصولات و کیفیت آنها خواهید شد. این تنوع محصول، قیمت و کیفیت، پاساژ آرمیتاژ را به یکی از بهترین مراکز خرید مشهد تبدیل کرده است.

اگرچه محصولات لوکس و باکیفیت فوق‌العاده زیادی در این مجتمع وجود دارند، اما باز هم می‌توانید کالاهایی با قیمت مناسب را در آن پیدا کنید. بااین‌حال، نمی‌توان آن را یکی از مراکز خرید ارزان مشهد به شمار آورد. رستوران‌ها و کافی شاپ‌های متعددی در این مجتمع وجود دارند که می‌توانید در کنار خرید، از خوردن غذا‌ها و فست فود‌های خوشمزه لذت ببرید.

بازار فردوسی مشهد

بازار فردوسی مشهد

  • آدرس: کوی طلاب، انتهای خیابان شهید مفتح، بازار بزرگ فردوسی
  • ساعت کار: 9 صبح تا 10 شب

یکی از بهترین مراکز خرید مشهد نزدیک حرم امام رضا، بازار فردوسی مشهد است که بیش از 725 واحد تجاری دارد. در این مرکز خرید می‌توانید انواع کالاهای با کیفیت را با قیمت مناسب پیدا کنید و از خرید کردن در فروشگاه‌های متنوع لذت ببرید.

این مرکز خرید یکی از بازارهای قدیمی مشهد محسوب می‌شود و به همین دلیل، امکانات مراکز خرید جدید مثل سینما و یا فودکورت در آن دیده نمی‌شود. اما یکی از مهم‌ترین مزیت‌های بازار فردوسی مشهد این است که فروشگاه‌ها بسته به نوع کالاهایی که عرضه می‌کنند، در هر طبقه تفکیک شده‌اند؛ بنابراین لازم نیست برای خرید کالای مورد نظر خود، تمام طبقات را بگردید.

پاساژ وصال

بهترین مراکز خرید مشهد

  • آدرس: مشهد، بلوار خیام شمالی، منطقه گردشگری سپاد، بلوار بهارستان، بهارستان 6، مجتمع تجاری و گردشگری وصال
  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت 9 تا 23

پاساژ وصال یکی دیگر از بهترین مراکز خرید مشهد است که علاوه بر مسافران و گردشگران، در بین اهالی این شهر نیز محبوبیت بالایی دارد. نکته جالب‌توجه در باره این پاساژ، این است که با استفاده از یک پل معلق، به مجتمع تجاری الماس شرق متصل می‌شود. به‌همین‌دلیل خیلی راحت می‌توان بعد از بازدید از پاساژ الماس شرق، از طریق این پل وارد مجتمع وصال شد. درنتیجه، نیازی نیست که از خیابان عبور کنید.

مرکز خرید وصال با 6 طبقه و بیشتر از 400 واحد تجاری، دارای فروشگاه‌های متعددی است. حتی اگر از خرید کردن خسته شدید، می‌توانید با فرزند یا دوستان خود به شهربازی یا رستوران‌های این فروشگاه‌ها بروید.

مهم‌ترین مشخصه مرکز خرید وصال علاوه‌بر داشتن کیفیت بالا، امکانات رفاهی و تفریحی زیاد و متنوع است. برای مثال، در این مجتمع یک پارک علمی پروفسور بازیما وجود دارد که نسبت به پارک‌های دیگر موجود در مشهد، کاملاً متفاوت است.

به‌جز این مسئله و شهربازی‌های دیگر، شما می‌توانید فرزند خود را به باشگاه هوانوردی در مجتمع وصال ببرید تا علاوه بر کسب علم، به تفریح نیز بپردازد. این مرکز خرید در انتهای بلوار خیام شمالی و در منطقه گردشگری سپاد واقع شده و از سال 1389 تاکنون، توانسته خود را در فهرست بهترین مراکز خرید مشهد قرار دهد.

بیشتر بخوانید:

بهترین مراکز خرید استانبول

بهترین مراکز خرید تهران

مجتمع تجاری پروما

بهترین مراکز خرید مشهد

  • آدرس: مشهد، بلوار فردوسی، میدان جانباز، مجتمع تجاری پروما مشهد
  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت 9 تا 22:30

بازدید از مجتمع تجاری پروما تجربه جدیدی از گردش، خرید و سرگرمی را برای شما رقم خواهد زد. چراکه در این بنای 2500 متری، می‌توانید هر چیزی را که بخواهید، با بالاترین کیفیت پیدا کنید. این مجتمع تجاری که فعالیت خود را از سال 1383 آغاز کرده، تاکنون توانسته جایگاه خود را به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید مشهد حفظ کند.

محبوبیت بالای این مرکز خرید فقط به‌خاطر اجناس باکیفیت آن نیست. یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت بالای آن، امکانات تفریحی جذابی مانند شهربازی، بولینگ و سایر موارد این‌چنینی است. علاوه‌بر‌این، مرکز خرید پروما با ایجاد پارکینگ اختصاصی با ظرفیت بیشتر از 2000 خودرو، نگرانی شما را از بابت جای پارک خودرو برطرف می‌کند و شما می‌توانید با خیالی آسوده ساعت‌ها در این مرکز گشت‌و‌گذار کنید.

اگر می‌خواهید در مشهد به مجتمع تجاری پروما بروید، می‌توانید همه روزه به بلوار فردوسی، میدان جانبازان بروید و از محصولات باکیفیت و شهربازی آنجا دیدن کنید. برای رفتن به منطقه مجتمع تجاری پروما، می‌توانید از طریق مترو نیز اقدام کنید و در ایستگاه خیام پیاده شوید. سپس با استفاده از تاکسی‌هایی که در بلوار خیام هستند، به مرکز خرید پروما بروید.

مجتمع تجاری آلتون

بهترین مراکز خرید مشهد
مراکز خرید ارزان مشهد
  • آدرس: مشهد، خیابان دانشگاه، بین خیابان دانشگاه 22 و 23
  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت 9 تا 22:30

یکی از مراکز خرید ارزان مشهد که درعین‌حال، محصولات باکیفیتی را در اختیار شما قرار می‌دهد، مجتمع تجاری آلتون است. در این مجتمع می‌توانید هر چیزی را که بخواهید، پیدا کنید. فرقی نمی‌کند کیف و کفش می‌خواهید یا لوازم خانگی و صوتی تصویری؛ فقط کافی است که به مجتمع تجاری آلتون بروید و هر چیزی که نیاز دارید را باکیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری کنید.

این مجتمعع تجاری در یک برج بزرگ 25 طبقه واقع شده که تنها سه طبقه ابتدایی آن مختص به واحد‌های تجاری است. در طبقه منفی 1 این مجتمع تجاری، یک فروشگاه زنجیره‌ای فوق‌العاده بزرگ وجود دارد که در کنار خرید، می‌توانید اوقات خوشی را در فضای بازی آن به همراه کودکان خود بگذرانید. در این فروشگاه زنجیره‌ای، بیشتر محصولات خوراکی، از شیرینی‌جات گرفته تا گوشت و خشکبار، همه چیز با کیفیت بالا بسته‌بندی شده و در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند. یک کافی‌شاپ نیز در همین طبقه واقع شده است که می‌توانید بعد از یک خرید طولانی، از دسرهای آنجا لذت ببرید.

در طبقه چهارم مجتمع تجاری آلتون که یکی از بهترین مراکز خرید مشهد شناخته می‌شود، رستوران بزرگی قرار دارد که غذاهای خوشمزه‌ای سرو می‌کند. به‌طورکلی، امکانات رفاهی و تفریحی خوبی در این مجتمع تجاری وجود دارد که در کنار قیمت‌های منصفانه نسبت به بسیاری از فروشگاه‌ها، باعث شده ما آن را یکی از ارزانترین مراکز خرید مشهد و درعین‌حال، باکیفیت‌ترین آن‌ها به شمار بیاوریم.

پاساژ خورشید

بهترین مراکز خرید مشهد

  • آدرس: مشهد، خیابان احمدآباد، بین ابوذر غفاری و رضا
  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت 9 تا 23/ روزهای تعطیل از ساعت 17 تا 22

اگر به مشهد سفر کنید و به دنبال بهترین بازارهای این شهر باشید، قطعاً پاساژ خورشید را به شما معرفی می‌کنند. این مجتمع تجاری با 9 طبقه، بیشتر از 50 واحد تجاری را در خود جای می‌دهد که می‌توانید بهترین اجناس را با قیمتی مناسب پیدا کنید.

در این فروشگاه، باکیفیت‌ترین لباس‌ها، کیف و کفش، اکسسوری، لوازم آرایشی و بهداشتی، موبایل و سایر لوازم الکترونیکی مربوط به گوشی یا لپ‌تاپ و سایر موارد این‌چنینی به فروش می‌رسند. مزیت دیگر این مجتمع تجاری، دسترسی فوق‌العاده آسان آن است و ازآنجاکه در مرکز شهر و در منطقه احمدآباد واقع شده، خیلی راحت می‌توان با وسایل نقلیه عمومی به آنجا رفت.

اگر هم بخواهید با اتومبیل شخصی خود به پاساژ خورشید بروید، جای هیچ‌گونه نگرانی نیست؛ زیرا در طبقات منفی این پاساژ، سه طبقه پارکینگ طراحی شده‌اند که خیلی راحت می‌توانید اتومبیل خود را در آنجا پارک کنید و از امنیت آن هم مطمئن باشید.

بیشتر بخوانید:

جاهای دیدنی لرستان

جاهای دیدنی کیش کجاست؟

مرکز خرید کیان سنتر 1 و 2

بهترین مراکز خرید مشهد

  • آدرس: مشهد، بلوار جانباز، تقاطع فرامز عباسی، مجتمع کیان سنتر 1 و 2
  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت 8 تا 23

یکی از بهترین مراکز خرید مشهد برای خرید انواع لباس و کیف و کفش، مرکز خرید کیان سنتر با شعبه‌های 1 و 2 است که شعبه اول آن دارای 9 طبقه و شعبه دوم آن هم 17 طبقه است. این ساختمان‌ها دقیقا روبروی یکدیگر واقع شده‌اند و شما می‌توانید به‌راحتی به هر دو دسترسی داشته باشید.

مهم‌ترین کالاهایی که در مرکز خرید کیان سنتر به فروش می‌رسند، شامل مواردی مانند کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، لوازم آشپزخانه، اکسسوری و وسایل مربوط به دکوراسیون داخلی منزل می‌شوند.

نکته جالب‌توجه درباره کیان سنتر این است که اگر کمی بگردید، می‌توانید مغازه‌هایی با قیمت مناسب نیز در آن پیدا کنید. به‌همین‌دلیل‌ می‌توان آن را یکی از مراکز خرید ارزان مشهد به شمار آورد که کیفیت مناسبی هم دارد. علاوه‌بر خرید کالا، می‌توانید در مرکز خرید کیان سنتر 1 و 2 از امکانات رفاهی و سرگرمی نیز بهره‌مند شوید و اوقات خوشی را در آنجا بگذرانید.

مجتمع تجاری کاسپین مد

بهترین مراکز خرید مشهد

  • آدرس: مشهد، بلوار سجاد، چهارراه بزرگمهر، مرکز خرید کاسپین مد
  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت 8 تا 23

فهرست بهترین مراکز خرید مشهد را با مجتمع تجاری کاسپین مد واقع در بلوار سجاد ادامه می‌دهیم که فاصله خیلی کمی با حرم امام رضا (ع) دارد. نکته جالب‌توجه درباره این مجتمع تجاری این است که نه‌تنها در مشهد، بلکه در شهرهای بزرگ دیگری مانند تهران، اصفهان و همچنین مازندران نیز شعبه‌های بزرگی دارد.

گروه کاسپین مد کار خود را از سال 1385 آغاز کرد و تاکنون توانسته برندهای معتبری مانند مونگا، دیزل، جیوکس و خیلی دیگر از برندهای معتبر دنیا را در خود بگنجاند. علاوه‌براین، مرکز خرید کاسپین مد چندین طبقه در شهر مشهد دارد که هر یک از طبقه‌های آن، برای فروش کالای به‌خصوصی اختصاص یافته‌اند.

برای مثال، در یک طبقه می‌توانید فقط لباس و پوشاک و در شعبه دیگر، فقط لوازم آرایشی پیدا کنید. فروشگاه‌های این مجتمع در یک ساختمان بزرگ چند طبقه قرار گرفته‌اند و یکی از بهترین گزینه‌ها برای سخت‌پسند‌هایی است که به دنبال بهترین بازار‌های مشهد می‌گردند. برای بازدید و خرید از مجتمع تجاری کاسپین مد، می‌توانید همه روزه از ساعت 8 صبح تا 11 شب، از این مجتمع دیدن کنید.

مجتمع تجاری آسمان

بهترین مراکز خرید مشهد
بهترین مراکز خرید مشهد
  • آدرس: مشهد، حرم مطهر، میدان 17 شهریور، مجتمع تجاری آسمان
  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت 8 تا 23/ روزهای جمعه و تعطیل از ساعت 10 تا 23

اگر به دنبال مراکز خرید ارزان مشهد نزدیک حرم هستید، می‌توانید سری به مجتمع تجاری آسمان بزنید که با خودرو، تنها 5 دقیقه تا حرم فاصله دارد. در این مجتمع تجاری، بیشتر از 700 واحد مشغول به فعالیت هستند و شما می‌توانید هر چیزی را که بخواهید، با بالاترین کیفیت پیدا کنید.

مهم‌ترین مزیت این مجتمع تجاری، این است که تقریباً برای تمام افراد با هر سلیقه‌ای مناسب است. به‌همین‌دلیل هرکسی که وارد این مرکز خرید می‌شود، دست خالی برنمی‌گردد. نکته مثبت درباره این مجتمع، تعداد پارکینگ‌های بسیار زیاد آن است که با چندین طبقه پارکینگ، خیلی راحت نگرانی‌های مشتریان بابت جای پارک خود را حل کرده است.

علاوه‌براین، مجتمع تجاری آسمان، سه ورودی از خیابان‌های صدر، شیرودی و همچنین میدان 17 شهریور دارد و درنتیجه، دسترسی به آن بسیار راحت است. پس اگر به دنبال بهترین مراکز خرید مشهد هستید که در آن سوغاتی‌های لوکس و باکیفیتی خریداری کنید، مطمئناً مجتمع تجاری آسمان می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین مقاصد گردشگری بهار

بهترین مقاصد مسافرت در تابستان

بازار رضا

بهترین مراکز خرید مشهد

  • آدرس: مشهد، میدان 17 شهریور، بین فلکه آب و میدان 17 شهریور، بازار رضا
  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت 9 تا 22

احتمالاً هرکسی که به مشهد سفر کرده باشد، حداقل یک بار سری به بازار رضا زده است. این بازار با دو ورودی و خروجی در میدان 17 شهریور و فلکه آب، رفت‌وآمد را برای مشتریان بسیار راحت کرده است. این پاساژ که فعالیت خود را از سال 1355 آغاز کرده، تاکنون توانسته به یکی از بهترین بازار‌های مشهد تبدیل شود.

نکته جالب‌توجه درباره بازار رضا این است که برخلاف سایر موارد قبلی در این لیست، معماری سنتی خود را حفظ کرده و تنها دو طبقه دارد. در این بازار هم انواع پوشاک، کیف و کفش، عطر و ادکلن و خوراکی‌های مختلف سوغات مشهد یافت می‌شوند. می‌توانید بین ساعت 9 صبح تا 12 شب از این بازار دیدن کنید.

همچنین فاصله بسیار کم آن به حرم مطهر باعث شده که تقریباً همه زائران بعد از زیارت، به این بازار بروند. قیمت‌های این بازار هم نسبت به خیلی از مراکز خرید دیگر، مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

بازار بزرگ مرکزی مشهد

بهترین مراکز خرید مشهد
ارزانترین مراکز خرید مشهد نزدیک حرم
  • آدرس: فاز یک: مشهد، خیابان آیت الله بهجت، چهارراه شهدا/ فاز دو: مشهد، تقاطع بلوار آیت اله شیرازی و بهجت
  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت 9 تا 22

بازار مرکزی مشهد یکی از بهترین مراکز خرید مشهد شناخته می‌شود که فاصله کمی تا حرم مطهر دارد و به‌همین‌دلیل‌هم بعد از بازار رضا، خیلی از زائران برای خرید سوغاتی به این مجتمع مراجعه می‌کنند.

این مجتمع تجاری که در سال 1377 ساخته و افتتاح شد، 4 طبقه دارد و فروشگاه‌های مختلفی را در خود جای می‌دهد. برای خرید‌های معمولی در این مجتمع تجاری باید به طبقه‌های منفی 1 و همکف مراجعه کرد. نکته جالب‌توجه درباره بازار مرکزی این است که سایر مغازه‌داران از شهر‌های دیگر می‌توانند برای خرید عمده، به آنجا مراجعه کنند. البته گفتنی است که برای خرید عمده، باید حتما وارد طبقه آخر شد.

مهم‌ترین کالاهایی که در بازار مرکزی مشهد به فروش می‌رسند، شامل مواردی مانند انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم بهداشتی و آرایشی، بدلیجات، زرشک، زعفران، مهر و سجاده به همراه انگشتر‌های فیروزه و عقیق می‌شوند. همچنین اجناس این بازار قیمت مناسبی هم دارند و شما می‌توانید خیلی از اجناس را با قیمت عمده خریداری کنید. ازاین‌رو، بازار مرکزی را می‌توان یکی از ارزانترین مراکز خرید مشهد نزدیک حرم به شمار آورد.

پاساژ آرمان

بهترین مراکز خرید مشهد

  • آدرس: مشهد، خیابان نواب صفوی، جنب هتل سروش، مرکز خرید آرمان
  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت 9 تا 24

در نهایت، آخرین مجتمع تجاری که آن را در فهرست بهترین مراکز خرید مشهد قرار می‌دهیم، پاساژ آرمان است که فعالیت خود را برای فروش لوازم بهداشتی آغاز کرده است. البته فروش اجناس مرکز خرید آرمان به این لوازم محدود نمی‌شود و می‌توانید انواع پوشاک، ادویه‌جات، خشکبار و سایر موارد این‌چنینی را به‌راحتی و با قیمتی مناسب در این مجتمع پیدا کنید.

این مرکز خرید که در خیابان نواب صفوی واقع شده، 13 طبقه دارد که علاوه‌بر مغازه‌های متعدد و متنوع، طراحی فوق‌العاده جذابی دارد. در وسط این مجتمع، مجسمه‌های سنگی به همراه آبشار جذابی را مشاهده می‌کنید که این مجتمع را به یکی از بهترین مقاصد برای گشت‌وگذار تبدیل کرده است. پس اگر به پاساژگردی علاقه دارید، بد نیست سری به مجتمع تجاری آرمان بزنید.

ارزانترین مراکز خرید مشهد

علاوه‌بر مواردی که در این فهرست نام بردیم، برخی دیگر از مجتمع‌های تجاری نیز در این شهر وجود دارند که می‌توانید سری آن‌ها بزنید. برخی از مهم‌ترین و ارزانترین مراکز خرید مشهد که در این لیست نبود، شامل موارد زیر می‌شوند:

  • مجتمع تجاری زیست خاور
  • مجتمع تجاری شرق زیست
  • بازار غدیر
  • بازار امین
  • بازار مولوی
  • بازار جنت
  • مرکز خرید سلمان
  • بازار 17 شهریور
  • بازار گوهرشاد
  • بازار سپاد
  • مجتمع ویلاژ توریست
  • مجتمع مهر کوهسنگی

بهترین مراکز خرید مشهد از نگاه کاربران

در این بخش به معرفی چند مرکز خرید می‌پردازیم که کاربران تکراتو در بخش نظرات به آن اشاره کرده‌اند:

  • بازار ملل
  • بازار حکیم
  • بازار سعدی
  • بازار روسها
  • سراهای بازار رضا
  • بازار بعثت طرقبه
  • مجموعه فروشگاه‌های پارچه عاقبتی
  • بازار فردوسی

سوالات متداول

بهترین مراکز خرید مشهد کدامند؟

ازجمله بهترین مراکز خرید مشهد می‌توان به الماس شرق، مجتمع آرمیتاژ، مرکز خرید وصال، پروما، مجتمع تجاری آسمان و مرکز خرید آلتون اشاره کرد. در این مقاله همچنین برخی از مراکز خرید ارزان مشهد را نیز معرفی کردیم که مطالعه ویژگی‌های آن خالی از لطف نیست.

مراکز خرید ارزان مشهد نزدیک حرم کدام‌ها هستند؟

بازار بزرگ مرکزی مشهد و بازار رضا از جمله ارزانترین مراکز خرید مشهد نزدیک حرم هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین بازارهای مشهد چیست؟ آیا بازار دیگری را می‌شناسید که به آن اشاره نکردیم؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (5 نظر)

    آخه بیشعورها خودتون رو به کوری و کری زدین،یا حتما متن رو کسی نوشته که نمیدونه چی به چی هست. آخه بازار فردوسی جزء ارزانترین هاست؟؟؟؟ یا نکنه چون زیادی خوب هست نیاز به تعریف نداره،اره؟ یا نکنه از پولی بهتون نرسیده که اینجوری اسمی ازش نمیبرین. بعدشم اطراف حرم که نیاز به تعریف نداره، شما حتی نمیدونی داری از چی تعریف میکنی و توضیح میدی. هر جا که داغونتره رو اول گفتی

    پاسخ

    مجموعه فروشگاه های پارچه عاقبتی
    برند معتبر پارچه و پوشاک مشهد

    پاسخ

    ما از خرید در بازار بعثت طرقبه پقتی فهمیدیم یک مغازه دار روحانی هست و اسم مغازش نقره سازی ام البنین بود خیلی راضی هستیم

    پاسخ

    بهترین جا برای خرید بازار بعثت طرقبه است جنس هاشون درجه یک هست ما همیشه برای خرید میریم پارکینگ دوم بازار بعثت چون کاسب های خوب و بااخلاقی داره

    پاسخ

    بازار ملل وبازار حکیم و بازار سعدی وبازار روسها و سراهای بازار رضا هم هستند

    پاسخ