;
coinex

قابلیت نمایش تعداد بوکمارک‌ها در توییتر فعال شد

قابلیت نمایش تعداد بوکمارک‌ها در توییتر درحال‌حاضر برای کاربران iOS ارائه شده که نمایانگر یک آمار کاملاً خصوصی از تعداد بوکمارک‌های هر توییت است.

اخیراً توییتر در یک به‌روزرسانی اقدام به نمایش معیار عمومی جدیدی برای کاربران خود کرده است. به‌این ترتیب درحال‌حاضر همراه با نمایش تعداد ری‌توییت‌ و لایک‌، شمارنده‌ای برای تعداد بوکمارک‌های هر توییت نیز قرار گرفته که بااینکه هم‌اکنون صرفاً برای کاربران iOS ارائه شده، اما ظاهراً برنامه‌هایی جهت عرضه گسترده‌تر آن نیز برقرار است.

فعالسازی این ویژگی در توییتر همراه با انتقادات مختلفی بوده و تعدادی از کاربران آن را درواقع یک اقدام بی‌معنی و بدون هدف قلمداد کرده‌اند. برخی از کاربران به این امر تاکید داشته‌اند که تو‌ییتر آمارهای گوناگون بسیاری از توییت‌های فردی کاربران به‌نمایش می‌گذارد که این موضوع منجر به شلوغی بیش از حد صفحه توییت شده است. از جمله نگرانی‌های مذکور به این قابلیت، باید به نمایش تعداد بوکمارک‌های عکس‌های شخصی یک کاربر اشاره داشت که بیشتر کاربران زن بر آن توجه داشته‌اند.

به‌هرحال این ویژگی می‌تواند برای تولیدکنندگان محتوا یا حساب‌های مربوط به یک کسب‌و‌کار، مفید واقع شود؛ زیرا حاکی از میزان علاقه‌مندی دنبال‌کنندگان پست‌های شما خواهد بود.

بیشتر بخوانید: محدودیت‌های توییتر در خصوص محتوای خشونت‌آمیز سختگیرانه‌تر شد

ارائه قابلیت نمایش تعداد بوکمارک‌ها در توییتر

نمایش تعداد بوکمارک‌ها در توییتر در قیاس با دیگر معیارهای این شبکه اجتماعی یک وجه تمایز بزرگ دارد. این تفاوت به‌گونه‌ای است که برخلاف سایر معیارهای توییتر همچون تعداد لایک‌ها، امکان مشاهده لیست افرادی که توییت شما را بوکمارک‌ کرده‌اند صرفاً با ضربه‌زدن بر روی آن وجود ندارد.

بنابراین مطابق اعلام حساب پشتیبانی توییتر، بوکمارک‌ها کاملاً خصوصی هستند. این شرکت طی توییتی در این خصوص نوشت: «هرگز نشان نمی‌دهد که کدام حساب‌ها یک توییت را به لیست بوکمارک‌های خود اضافه کرده‌اند.»

نمایش تعداد بوکمارک‌ها در توییتر

همچنین در این توییت شرح داده شده: «ما عاشق بوکمارک‌ها هستیم که توییت‌ها را ذخیره می‌کند تا بعداً دوباره آن‌ها را مشاهده کنیم. از امروز در iOS، تعداد کل دفعاتی که یک توییتر بوکمارک شده است را می‌توانید مشاهده کنید. البته نگران نباشد، بوکمارک‌های شما هنوز خصوصی هستند. ما هرگز نشان نمی‌دهیم که کدام حساب‌ها توییتی را به لیست بوکمارک‌های خود اضافه کرده‌اند.»

ایلان ماسک، به عنوان مدیرعامل تو‌ییتر، واکنش متفاوتی درخصوص ارائه این قابلیت داشته است. او طی یکی از توییت‌های خود آن را تحت عنوان یک «لایک غیررسمی بی‌علامت» دانسته و همچنین در توییت دیگری، از آن به عنوان «یک پیشرفت بزرگ برای توییتر» نام برده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص قابلیت نمایش تعداد بوکمارک‌ها در توییتر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر