;
coinex

مهلت انتخاب خودرو در طرح فروش یکپارچه تمدید شد؛ یک روز دیگر فرصت دارید

مهلت انتخاب خودرو در طرح فروش یکپارچه خودرو برای افرادی که حساب وکالتی ایجاد کرده و مبلغ 100 میلیون تومان در آن بلوکه کرده‌اند، از سوی وزارت صمت تمدید شد.

به‌نظر فعلاً جای نگرانی برای متاقضیان خرید خودرو در طرح فروش یکپارچه خودرو بدون قرعه کشی که حساب وکالتی ایجاد کرده و 100 میلیون تومان را در آن بلوک کرده‌اند، وجود ندارد؛ زیرا وزارت صمت مهلت انتخاب خودرو در طرح فروش یکپارچه را حداقل تا دوشنبه 29 اسفند 1401 تمدید کرده است. حتی می‌توان عبارت «حداقل تا …» را به منزله تمدید طولانی‌مدت‌تر نیز درنظر گرفت، اما به‌هر حال هنوز چنین چیزی قطعی نشده است.

طرح فروش بدون قرعه کشی خودرو یا به تعبیر وزارت صمت «طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی برمبنای فرآیند نوبت‌دهی»، همچنان با فرایند «قرعه‌کشی» انجام می‌شود. پس نمی‌توان به این نظر قائل بود که وزارت صمت موفق به حذف کامل قرعه‌کشی از طرح فروش خودرو شده است. درواقع آن‌ها تنها اقدام به انتقال محل قرعه‌کشی از جایی به جای دیگر کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: فهرست محصولات ایرانخودرو در طرح بزرگ فروش 500 هزار خودرو وزارت صمت اعلام شد

تمدید مهلت انتخاب خودرو در طرح فروش یکپارچه خودرو

هم‌اکنون مرحله دوم این فرایند ثبت‌نام این طرح در حال پیگیری است که دربردارنده مرحله انتخاب خودرو طرح فروش بدون قرعه ‌کشی است. بااین وجود به علت تعداد زیاد متقاضیان، سایت فروش خودرو بدون قرعه‌کشی امکان پاسخگویی ندارد. در همین راستا بازه زمانی 26 تا 28 اسفند 1401 برای آن کفایت نمی‌کرد. لازم به ذکر است که متقاضیان با ورود به وب سایت esalecar.ir امکان ثبت نام خودرو مورد نظر را خواهند داشت.

انتخاب خودرو در طرح فروش یکپارچه

در نتیجه ناکامی بسیاری از متقاضیان در ثبت نام، «امید قالیباف»، سخنگوی وزارت صمت در این مورد بیان داشت: «زمان ثبت‌نام در سامانه برای خرید خودروهای داخلی حداقل یک روز، یعنی تا 29 اسفند تمدید شد.» وی در ادامه افزود:

«از کسانی که مراجعه کردند و نتوانستند ثبت‌نام کنند، عذرخواهی می‌کنم‌. قول می‌دهیم تا نفر آخری که حساب وکالتی 100 میلیون تومانی دارد زمان برای ثبت نام باشد.»

با توجه به وصف تعهدگونه جمله «قول می‌دهیم تا نفر آخری که حساب وکالتی 100 میلیون تومانی دارد زمان برای ثبت نام باشد» از سوی سخنگوی وزارت صمت، می‌توان احتمال تمدید مجدد مهلت انتخاب خودرو در طرح فروش یکپارچه درصورتی که تا دوشنبه 29 اسفند 1401 نیز کلیه متقاضیان تایید شده نتوانند یک خودرو انتخاب کنند، در نظر گرفت. با این حال هنوز اظهارنظر قطعی در این مورد امکان‌پذیر نیست و در صورت اعلام این خبر منتظر انتشار آن از تکراتو باشید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تمدید مهلت انتخاب خودرو در طرح فروش یکپارچه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    سلام
    معرفی خوبی بود. بعضی از این محصولات رو ندیده بودم، ممنون که باعث شدید با این محصولات آشنا بشیم.
    من هم می خوام چند تا محصول خوب دیگه معرفی کنم:
    آرم و برچسب خودرو

    پاسخ

    ای کاش بشه پولی ک گذاشتیم بانک بلوکه نکرده بودیم برا حساب جدید باز کارشو انجام بدیم ک بتونیم ثبت نام کنیم

    پاسخ