;
coinex

جدیدترین جاروبرقی رباتیک شیائومی با قدرت مکش بالا و امکان کنترل از گوشی هوشمند معرفی شد

از جدیدترین جاروبرقی رباتیک شیائومی با توانایی عبور از روی موانعی با ارتقاع دو سانتی‌متر رونمایی شده که از مکش قدرتمندی نیز بهره می‌برد.

برند میجیا به عنوان یکی از برنده‌های که تحت مالکیت شیائومی است، از جاروبرقی رباتیک جدیدی تحت عنوان MIJIA Robot Vacuum 3S رونمایی کرده که که از طراحی آشنایی برخوردار است. این جاروبرقی مجهز به دو سیستم تمیزکننده لسا که در کنار یک‌دیگر تعبیه شده‌اند.

بیشتر بخوانید: با یخچال هوشمند سامسونگ تیک‌تاک و اینستاگرام را چک کنید!

معرفی جدیدترین جاروبرقی رباتیک شیائومی

به گزارش گیزموچاینا جاروبرقی 3S توانایی‌های فراوانی دارد که یکی از آن‌ها بهره‌گیری از فن مجزایی با قدرت مکش 4000 پاسکال است. این محصول همچنین به‌وسیله سیستم‌هایی ویژه‌ای، قادر به شناسایی موانع نیز خواهد بود. جاروبرقی 3S باتوجه به قابلیت شناسایی موانع، خود توانایی جلوگیری از برخورد با آن‌ها را هم خواهد داشت. جاروبرقی رباتیک شیائومی سه مخزن آب هوشمند با قابلیت تنظیم حجم آب موجود در آن‌ها را نیز در اختیار دارد.

جدیدترین جاروبرقی رباتیک شیائومی

همچنین جاروبرقی شیائومی از توانایی عبور از روی موانعی به ارتفاع دو سانتی‌متر نیز برخوردار است. ضخامت این دستگاه صرفاً 97 میلی‌متر است و با سهولت زیر مبل یا تحت را تمیز می‌کند. جاروبرقی 3S از طریق اپلیکیشن موبایلی MIJIA قابل کنترل است. در کنار این محصول پایه‌ شارژ و پد ضدرطوبت نیز ارائه خواهد شد.

جدیدترین جاروبرقی رباتیک شیائومی برچسب قیمتی 1799 یوان (260 دلار) را دارد و باید منتظر آغاز عرضه‌ عمومی آن از هفته‌ آینده در چین باشیم.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص جدیدترین جاروبرقی رباتیک شیائومی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر