;
coinex

دبیر انجمن فین تک ایران معرفی شد

دبیر انجمن فین تک ایران انتخاب شد. براین اساس مصطفی امیری به مدت یکسال عهده‌دار این مسئولیت شد.

طی برگزاری یک مجمع در اتاق بازرگانی، مصطفی امیری به‌عنوان دبیر انجمن فین تک ایران معرفی شد. وی از طرف هیئت‌مدیره انجمن فین‌تک ایران به مدت یکسال به این سمت منصوب شد. امیری در دوره‌های گذشته نیز عضو هیئت مدیره این انجمن بود. وی همچنین هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل زرین‌پال است. زرین‌بال یکی از معتبرترین شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی در کشور است.

بیشتر بخوانید: حذف پیامرسان گپ از طرح حمایت از کسب‌وکارهای داخلی

دبیر انجمن فین تک ایران معرفی شد

انجمن فین‌تک ایران از انتخاب «مصطفی امیری» به‌عنوان دبیر این انجمن خبر داد. انتخابات هیئت‌مدیره جدید انجمن فین‌تک در دی‌ماه طی یک مجمع عمومی در اتاق بازرگانی برگزار شده بود.

براساس تصمیم، آخرین جلسه هیئت‌مدیره این انجمن «مصطفی امیری»، هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل زرین‌پال، به‌عنوان دبیر ‎انجمن فین‌تک به مدت یک سال انتخاب شد.

امیری در دوره قبل نیز عضو هیئت‌مدیره انجمن فین‌تک بود. او از مخالفان اجرای اینماد اجباری بوده و در راستای جلوگیری از اجرای این طرح نیز در جلسات متعددی شرکت کرده است.

گفتنی است هیئت‌مدیره جدید انجمن فین‌تک در بیستم دی‌ماه 1401 معرفی شد و آن‌ها «محمدمهدی فاطمیان» را به‌عنوان رئیس هیئت‌مدیره انجمن انتخاب کردند.

دبیر انجمن فین تک ایران معرفی شد

براساس توضیحاتی که پیش از این انجمن فین‌تک اعلام کرده بود، در این انتخابات «مهدی فاطمیان» از زیبال، «نوید رجایی‌پور» از فردابانک، «وحید شامخی» از نوبیتکس، «سعید قدوسی‌نژاد» از فینوتک، «احمد منصوری» از پی‌پینگ، «مهدی مؤمنی» از ازکی‌وام و «امیر راسخ» از توسن البرز به‌عنوان اعضای هیئت‌مدیره جدید انجمن انتخاب شدند.

انجمن فین‌تک همواره از مخالفان جدی و سرسخت اینماد اجباری بوده است و در سال‌های گذشته یکی از فعالیت‌های مستمر خود را متمرکز بر اثبات ضرر و‌ زیان‌های وارده از اینماد اجباری کرده بود.

«مهدی فاطمیان» رئیس هیئت‌مدیره انجمن فین‌تک بعد از انتخاب خود به‌عنوان رئیس هیئت‌مدیره این انجمن، در نیمه بهمن‌ماه امسال اعلام کرد:

شورای رقابت به رفع انحصار مجوز شرکت‌های پرداخت رأی داده است. این شورا عدم صدور مجوز جدید برای شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پرداخت را مصداق بارز انحصار و اخلال در بازار تشخیص داده بود.

فعالیت‌های انجمن فین‌تک در ادوار گذشته هیئت‌مدیره این انجمن در راستای ایجاد فضای رقابت و توسعه صنعت فین‌تک کشور بوده است. حالا مصطفی امیری هم به‌عنوان دبیر انجمن فین‌تک معرفی شده و باید در انتظار ادامه برنامه‌های این انجمن بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص دبیر انجمن فین تک ایران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر